ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

مقدمه اي بر برد كرامب :

برد كرامب يا نشانگر صفحات ، روشي موثر براي درك بهتر صفحات سايت است.

 

برد كرامب يعني چه :

Bread cramb به معني تكه هاي نان مي باشد ، ولي از آن به عنوان نشانگر صفحات ياد مي كنند.

علت نام گذاري برد كرامب به يك داستان قديمي به نام هانسل و گرتل باز مي گردد كه منشا آلماني دارد.

در يك قسمت از اين داستان يك پسر بچه و يك دختر بچه ، براي اينكه در جنگل گم نشوند و بتوانند را برگشت به خانه خود را پيدا كنند ، به كمك تكه هاي نان مسيرشان را علامت گذاري مي كنند تا بتوانند به خانه برگردند.

كاربرد برد كرامب

برد كرامب براي سايت هاي بزرگ و سايت هايي كه صفحات زيادي دارند ، بسبار موثر است و كاربران به راحتي مي توانند با استفاده از اين قابليت ، مسير خود را در سايت پيدا كنند.

براي مثال اگر شما پس از جستجوي يك كلمه وارد يك سايت بزرگ شده ايد ، با استفاده از برد كرامب مي توانيد ، متوجه موقعيت خود در اين سايت و نسبت به صفحه اصلي آن شويد.

همچنين اگر در يك سايت خاص مشغول وب گردي باشيد ، مي توانيد با استفاده از قابليت برد كرامپ و تنها با يك كليك به چند مرحله عقب تر بازگرديد و مسير خود را گم نكنيد.

ولي اگر شما سايت كوچكي داريد كه صفحات و دسته بندي زيادي ندارد ، لزومي براي استفاده از برد كرامب نداريد.

انواع برد كرامب :.......

!!@@!!@@!!براي مطالعه ادامه اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد!!@@!!@@!!@@!!

https://webdaran.com/whats-bread-crumb/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۵:۳۰ ] [ امير روزي طلب ]

اين سيستم، نمايشگر ليزري پرانرژي خودنگهدار است كه از زمين روي هواپيماهاي جنگي نصب مي‌شود و براي پرتاب يا شليك چندين موشك به صورت همزمان و در حال پرواز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

نيروي هوايي ارتش ايالات متحده اعلام كرد كه به تازگي آزمايش جديدي را با موفقيت پشت سر گذاشته است. اين آزمايش در زمينه ليزر و فناوري مربوط به آن انجام شده است.
اين تيم ليزري براي پرتاب چند موشك در هنگام پرواز هواپيما كاربرد دارد و سيستم مورد بحث روي هواپيما سوار مي‌شود و براي حفاظت از دستگاه در برابر حملات مورد استفاده قرار مي‌گيرد. گفتني است كه آغاز به كار پروژه اين ليزر، سال 2016 بود.

آزمايشگاه پژوهشي نيروي هوايي آمريكا اين آزمايش را در قالب يك عمليات در نيومكزيكو انجام داد.
شايان ذكر است كه اين آزمايش به تازگي انجام نشده است و تاريخ انجام آن در ماه آوريل ثبت شده است. نامي كه براي اين سيستم انتخاب شده "SHiELD" است.

"SHiELD" به معناي نمايشگر ليزري پرانرژي خودنگهدار است كه از زمين روي هواپيماهاي جنگي نصب مي‌شود و براي پرتاب يا شليك چندين موشك به صورت همزمان و در حال پرواز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

منبع : ورج


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۳:۰۵ ] [ امير روزي طلب ]

نرخ ريزش مشتري در كسب‌وكارهاي SaaS يا نرم‌افزار به‌عنوان خدمات بسيار حياتي است و بايد با تعيين معيارهاي مناسب، مدام تحت بررسي قرار بگيرد.

پيدا كردن مشتري و فروختن محصول به آن‌ها كار راحتي نيست و از دست دادن هر يك از آن‌ها ضربه‌ي بزرگي به كسب‌وكار وارد خواهد كرد. مخصوصا در شركت‌هاي نرم‌افزار به‌عنوان خدمات (SaaS) نرخ ريزش مشتري يا Churn تهديد بزرگي براي آن‌ها خواهد بود، به‌طوري‌كه تفاوت بين مثبت و منفي بودن نرخ ريزش مشتري تفاوت بين موفقيت‌آميز بودن يا نبودن كسب‌وكار را مشخص خواهد كرد.

نرخ ريزش يا رويگرداني مشتري، درصد مشترياني است كه طي يك دوره‌ي معين از دست رفته‌اند. نرخ ريزش مشتري براي تمام كسب‌وكارها مخصوصا كسب‌وكارهاي SaaS بسيار مهم است به همين دليل بهتر است صفر يا حتي منفي باشد. در مدل كسب‌وكار SaaS نرم‌افزار به‌صورت يك سرويس يا خدمت به كاربر عرضه مي‌شود. سايت هاي زيادي در پي كاهش ميزان ريزش مشتريان خود هستند كه ني ني سايت يكي از نمونه هاي موفق است .در اين مدل كاربران بسته به ميزان استفاده‌ي خود از محصول هزينه پرداخت مي‌كنند.

ضرب‌المثل «پيشگيري بهتر از درمان است» در تمام ابعاد زندگي از جمله پيش‌بيني ريزش مشتري كاربرد دارد و بهتر است پيش از دير شدن با شاخص‌هاي مناسب سنجيده شود.

به علائم اوليه توجه كنيد

نرخ ريزش مشتري معمولا هنگام تمديد قرارداد قابل اندازه‌گيري است اما نشانه‌هاي آن از چند ماه قبل و در ۹۰ روز اول رابطه با مشتري قابل تشخيص است. سه موردي كه بايد هميشه در نظر داشته باشيد عبارت‌اند از:

نحوه‌ي آشنايي با محصول: زماني‌كه صحبت از نرخ ريزش مشتري به ميان مي‌آيد، ۹۰ روز اول بعد از خريداري محصول بسيار حياتي هستند. رفتار مشتري و نحوه‌ي استفاده از محصول بايد در اين مدت به‌طور دقيق بررسي شوند. تعداد مجوزهاي فروخته‌شده و همچنين افرادي كه از محصول استفاده مي‌كنند را تحت نظر داشته باشيد.  اگر در اين زمينه دچار سردرگمي شديد و نياز به كمك داشتيد اين لينك https://webdaran.com/ مي تواند به شما كمك كند .هر تفاوتي ميان اين دو عدد نشان‌دهنده‌ي مشكل بزرگي است. همچنين وظايف مشخصي را براي بهره‌گيري كاربران از محصول تعريف كنيد، انجام نشدن وظايف نشانه‌ي خوبي نيست.

تعامل هر كاربر با محصول: علاوه‌بر بررسي نحوه‌ي آشنايي كاربر با محصول در ۹۰ روز نخست، به نحوه‌ي استفاده از محصول نيز دقت كنيد. آيا كاربران به‌طور مرتب از محصول استفاده مي‌كنند؟ آيا ويژگي‌هاي جديد و پيشرفته‌ي آن را با گذشت زمان پيدا مي‌كنند؟ ماهيت تيكت‌هايي كه براي پشتياني استفاده مي‌كنند چيست؟ سوالات آن‌ها مربوط‌به ويژگي‌هاي ابتدايي است يا ويژگي‌هاي پيشرفته‌ي محصول؟ آيا بعد از استفاده از ويژگي خاصي تعداد كاربران كاهش پيدا كرده است؟

وسعت استفاده از محصول در سازمان مشتري: يكي ديگر از مواردي كه بعد از فروش محصول بايد در نظر گرفته شود، ردپاي استفاده از آن است. البته اين موضوع به ماهيت نرم‌افزار بستگي دارد اما به‌طور كلي اگر مي‌بينيد تنها گروه مشخصي از كاربران با محصول تعامل مي‌كنند، مخصوصا زماني‌كه محصول براي همه‌ي كارمندان خريداري شده باشد نشانه‌ي خوبي نيست.  سايت شيپور با رعايت اين اصل توانست فروش خود را 200 درصد افزايش دهد .همچنين اگر عمق استفاده‌ي كاربران از محصول زياد نباشد يعني جاي نگراني وجود دارد.

دلايل ريزش مشتري را پيدا كرده و از آن‌ها جلوگيري كنيد
چگونه مي‌توان از بروز چنين اتفاقاتي جلوگيري كرد؟ زماني‌كه متوجه چنين واكنشي از سوي مشتري شديد، بايد چه كاري انجام دهيد؟ راه‌هاي جلوگيري از ريزش مشتري عبارت‌اند از:

ارزش‌ها را به‌طور واضح تعريف كنيد: اينكه مشتري چگونه ارزش‌هاي كسب‌وكار شما را تعريف مي‌كند و اينكه انجام چه كارهايي باعث توليد اين ارزش‌ها مي‌شود را مشخص كنيد. براي تعيين ارزش‌ها مي‌توانيد از نحوه‌ي رفتار بهترين مشتري‌هاي خود و تشويق ساير مشتري‌ها به انجام آن استفاده كنيد.

زمان ارزيابي را كاهش دهيد: هنگام ارزيابي نحوه‌ي يادگيري مشتري‌هاي جديد خيلي مهم است كه گزينه‌ي زمان را در نظر بگيريد. تعيين زمان مناسب برابر است با سرمايه‌گذاري عاقلانه در تجربه‌ي كاربري، ايميل‌هاي آموزشي، راهنمايي‌هاي داخل برنامه‌اي و آموزش مشتري‌ها.  اگر به دنبال طراحي سايت شركتي هستيد براي انجام اين كار از تيم فني و بازاريابي كمك بگيريد و بهترين زمان براي فرايند يادگيري مشتري را مشخص كنيد.

تهيه‌ي آموزش شخصي‌سازي‌شده: براي آموزش نحوه‌ي استفاده از محصول، نبايد بيش از اندازه روي محصول تمركز كرد بلكه بايد هدف آن يعني كمك به مشتري را در نظر گرفت. با سفارشي كردن مسير يادگيري هر شخص باتوجه‌به سمت و دانشي كه دارد، مي‌توان نرخ ريزش مشتري را كاهش داد.

آموزش مشتري را به‌طور مرتب ادامه دهيد: اگرچه ۹۰ روز اول استفاده از يك محصول بسيار مهم و حياتي است اما تجربه‌ي كاربري بعد از گذشت يك سال به‌دليل استخدام نيروي جديد يا تغيير سمت كارمندان به‌طور كامل تغيير مي‌كند. بنابراين بهترين كار اين است كه مشتري‌ها را به‌طور پيوسته آموزش دهيد. به‌عنوان مثال هر موقع كاربر جديدي به سيستم اضافه شد آموزش استفاده از محصول را به‌طور خودكار براي او ارسال كنيد. شايد اگر اين نكات در سايت ديوار رعايت نمي شد اكنون به چنين فروش بالايي دست نمي يافت.

تنها يك منبع قابل اطمينان داشته باشيد: هنگام ارزيابي حساب كاربري مشتري، براي هر موردي كه مهم به نظر مي‌رسد امتياز در نظر بگيريد. به‌عنوان مثال براي ميزان استفاده از محصول، پذيرش آموزش از سوي مشتري، حجم تيكت‌هاي ارسال‌شده و وفاداري مشتري امتياز تعيين كنيد. سپس پيش از فروش محصول، افرادي كه قصد استفاده از آن در يك سازمان را دارند مشخص كنيد و داده‌هاي جمع‌آوري‌شده از اندازه‌گيري اين معيارها را بسنجيد.

دلايل ريزش مشتري را مشخص كنيد: ريزش مشتري براي هر كسب‌وكاري اتفاق مي‌افتد و اجتناب‌ناپذير است. مهم‌ترين كاري كه بعد از ترك هر مشتري بايد انجام دهيد اين است كه دليل آن را مشخص كنيد.  ديجي كالا در ابتدا نرخ ترك مشتري بالايي داشت اما با پيدا كردن دليل و رفع آنها توانست اوج بگيردبراي اين كار شرايط را با دقت تحليل كنيد و از داده‌هاي جمع‌آوري‌شده براي رشد سازمان خود به‌عنوان يك شركت مشتري محور استفاده كنيد. پيدا كردن دلايل ريزش مشتري و اصلاح كردن آن بهترين راه جلوگيري از اين اتفاق در آينده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۷:۵۰ ] [ امير روزي طلب ]

آيا به هنگام پرواز در هواي طوفاني، رعد و برق خطري براي هواپيما ايجاد مي‌كند؟

 

همه ما، هر از چند گاهي تصاويري را از هواپيماهايي كه توسط صاعقه مورد اصابت قرار گرفته‌اند، در اينترنت مي‌بينيم. احتمالا بعضي از اين تصاوير بسيار مهيج و فوق‌العاده هستند، ولي نيازي نيست بترسيد... برخورد با صاعقه در هر پروازي رخ نمي‌دهد، ولي اين پديده غيرمعمول هم نيست. آمارهاي استاندارد صنعتي حاكي از اين هستند كه هر هواپيما به‌طور ميانگين هر دو سال يكبار يا كمي بيشتر مورد اصابت صاعقه قرار مي‌گيرد.

خبر خوب اين است كه تمام هواپيماها با استفاده از سطح بالايي از علم، به‌گونه‌اي مهندسي شده‌اند كه هم در جريان اصابت صاعقه و هم پس از آن، كاملا خوب عمل كنند و شما را نيز درنهايت ايمني به مقصدتان برسانند.

البته شايد صاعقه مد نظر ما به اندازه صاعقه‌اي كه در فيلم تخيلي «بازگشت به آينده» (Back to the future) لازم بود تا توان ۱.۲۱ گيگاواتي لازم براي به راه انداختن ساعت زمان استفاده شده در آن فيلم را تأمين كند، ارزش فيلم‌سازي نداشته باشد؛ ولي باز هم موضوع جالبي است!

 

هواپيماهاي قديمي كه از فلز ساخته مي‌شدند، در اصل قفس‌هاي فارادي بزرگي بودند. براي درك مفهوم قفس فارادي (Faraday cage) بايد كلاس فيزيك مدرسه‌تان را به خاطر بياوريد! در حقيقت، با وجود فلز روي بدنه خارجي كه با يك ماده شبكه‌بندي شده مهندسي درون پوسته تقويت مي‌شود، صاعقه بدون هيچ‌گونه آسيبي، از اطراف هواپيما عبور مي‌كند و مسير الكتريكي شده خودش را ادامه مي‌دهد.

قاعده‌اي مشابه در مورد خودرو نيز وجود دارد. اگر شما ساكن منطقه‌اي باشيد كه مستعد صاعقه باشد، احتمالا به شنيدن اين مطلب عادت كرده‌ايد كه در جريان وقوع صاعقه، درون خودرو يكي از امن‌ترين جاها براي در امان ماندن از برخورد صاعقه است. در اطراف بخش‌هاي حساس يك هواپيما همچون محفظه سوخت و قسمت‌هاي برقي، قرار دادن حفاظ و پوشش مي‌تواند يك لايه حفاظتي اضافه ايجاد كند.

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد طبق ادعاي سرويس ملي هواشناسي آمريكا، دماي يك صاعقه ناگهاني همراه‌با تندر نزديك به ۳۰ هزار درجه سانتي‌گراد است كه بدون شك بسيار دماي بالايي است!

 

اما شايد اين سؤال برايتان پيش بيايد كه هواپيماهاي جديدي كه از مواد كامپوزيتي سبك وزن غيرفلزي ساخته مي‌شوند، چگونه صاعقه را هدايت مي‌كنند؟ سؤال خوبي است. بايد بگوييم كه براي مثال، هواپيماي «بويينگ ۷۸۷» (‌Boeing 787) از پلاستيك تقويت شده فيبر كربن بهره مي‌برد. بنابراين، سازندگان هواپيما از يك فويل مخصوص استفاده مي‌كنند تا تاثير قفس فارادي را بازگردانند.

اين فويل در اصطلاح فني با نام فويل فلزي توسعه يافته رساناي جريان برق، شناخته مي‌شود. اين فويل يكي از اجزاي لايه‌بندي ساندويچي مواد است كه پوسته خارجي هواپيما را تشكيل مي‌دهند. اين پوسته شامل كامپوزيت، فويل و همچنين لايه‌هايي است كه فويل فلزي را از رطوبت و خوردگي ناشي از آن محافظت مي‌كنند.

اين عوامل باعث مي‌شوند كه دقيقا مشابه با هواپيمايي كه چهارچوب فلزي دارد، در اين هواپيماها نيز صاعقه به سرعت از ميان لوله پوشانده شده از فويل و همچنين در امتداد بال‌ها حركت و هواپيما را ترك ‌كند.

منبع : زوميت


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۸:۱۰ ] [ امير روزي طلب ]

كرنر استون چيست : كرنر استون يكي از تكنيك هاي سئو محتوا به شمار مي رود.

كرنر استون چيست : كرنر استون در لغت به معناي سنگ سه گوش مي باشد ، همان سنگ هايي كه مصريان باستان از آن براي ساخت اهرام استفاده مي كردند.

نام ديگر كرنر استون بنياد محتوا مي باشد.

كرنر استون يا بنياد محتوا به مقالاتي گفته مي شود كه جز مهم ترين و پر كاربرد ترين مقالات سايت شما به شمار مي روند.

در جديد ترين آپديت افزونه محبوب Yoast ، كه متعلق به سيستم مديريت محتواي وردپرس است ، يك قابليت اضافه شده است.

شما مي توانيد مقالات كرنر استون سايت خود را تنها با زدن يك تيك ، مشخص كنيد.

شما با مشخص كردن مقالات كرنر استون سايت خود ، به موتورهاي جستجو مي فهمانيد كه ، اين مقالات براي شما از اهميت ويژه اي برخوردار است.

موتورهاي جستجو ، مقالات كرنر استون را به عنوان مطالب اصلي سايت ها مي شناسند و به آن ها توجه ويژه تري دارند.

چه مقالاتي را بايد به عنوان كرنر استون انتخاب كنيم؟!!!!!

براي مطالعه كامل اين مقاله حتما روي لينك زير كليك كنيد!!@!!!@!!!@!!!@!!

https://webdaran.com/whats-corner-stone/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۱:۵۵ ] [ امير روزي طلب ]

 

سامسونگ صفحه نمايش بزرگ خود (LFD) را به نمايشگاه Cine Europe 2013 آورد تا صفحه نمايش هاي آينده را به نمايش بگذارد. در اين نمايشگاه، غرفه سامسونگ به شيوه اي طراحي شده است كه سالن سينماي واقعي را مجسم كند: بازديدكنندگان در مسيري كه سينماروها معمولاً طي مي كنند راهنمايي مي شوند. از گيشه بليط شروع كرده، براي نوشيدني به طرف سالن انتظار حركت مي كنند و سرانجام براي لذت از تجربه اي سينمايي به سالن اصلي سينما مي روند.

منتهي اين تجربه اي متفاوت است: در باجه بليط بازديدكنندگان بليط خود را از طريق صفحه لمسي خريداري مي كنند. از اينجا به بعد در كوريدورهايي كه به سالن سينما ختم مي شوند، بازديدكنندگان مي‌توانند پيش پرده فيلم هاي آينده را روي LFDهاي خيره كننده تماشا كنند. علاوه براين، LFDهايي نيز در فضاي بيرون از سينما نصب شده اند كه در مقابل هر نوع وضعيت هوا مقاومند.

 

در رابطه با اين پديده نوظهور، نايب رئيس بخش صفحه نمايش هاي تصويري سامسونگ الكترونيك، كيم هيون سيوك، گفت:

از آنجايي كه سينماهاي بسياري در سراسر جهان به سرعت تسهيلات خود را با نصب LFD در سالن هاي انتظار، گيشه هاي بليط و محوطه فروش تنقلات، ديجيتالي مي كنند، ما معتقديم كه صنعت تفريح و سرگرمي امكانات نامحدودي براي استفاده از اين صفحه نمايش هاي جذاب و چشمگير دارد. به عنوان شركتي پيشگام در ايجاد بازارهاي جديد و انرژي بخشيدن به صنايع موجود، سامسونگ الكترونيكس متعهد است در ديجيتالي كردن صنعت سينما پيشقدم بوده، براي دوستداران سينما تجربه اي تازه، غني و همه جانبه اي را ميسر كنيم.

سامسونگ با راهكارهاي LFD خود، از پيش جاي خود را در اروپا باز كرده است. مجموعه سينماهاي Gaumont-Pathe، كه حدود هزار پرده سينمايي را در بيش از صد سينما در سراسر فرانسه، سوئيس و هلند اداره مي كند، نمايشگر هاي سامسونگ را انتخاب كرده است تا جايگزين پرده هاي سنتي كند، و با اين كار مديريت خود را آسان و توجه مشتريان بيشتري را جلب كرده است.

منبع : زوميت


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۴:۵۸ ] [ امير روزي طلب ]

بلندمدت‌ترين ماموريتي كه ناسا براي خود تعيين كرده، ارسال فضاپيمايي به آلفا قنطورس، نزديك‌ترين ستاره به خورشيد در سال ۲۰۶۹ است. اين سال، صدمين سالگرد فتح ماه است. بسياري از دانشمندان فكر مي‌كنند كه حداقل در عصر حاضر، ايده‌ي سفرهاي بين ستاره‌اي شبيه داستان‌هاي تخيلي مي‌ماند. آلفا قنطورس ۴/۴ سال نوري با ما فاصله دارد كه تقريبا معادل ۴۰ تريليون كيلومتر مي‌شود. سريع‌ترين وسيله‌اي كه تاكنون به فضا پرتاب شده، فضاپيماي كاوشگر پاركر ناسا است كه در سريع‌ترين حركت خود به دور خورشيد، به سرعت ۶۹۰ هزار كيلومتر بر ساعت دست يافت.

يك فضاپيما اگر با ۱۰ درصد سرعت نور حركت كند در طي ۴۴ سال مي‌تواند به آلفا قنطورس برسد. براي دست يافتن به اين سرعت باورنكردني، به ميزان بسيار زيادي انرژي احتياج داريم؛ حتي اگر فضاپيما بسيار سبك‌وزن باشد. روش‌هاي معمول ايجاد سيستم پيشران مثل تكنولوژي‌هاي شيميايي، خورشيدي-الكتريكي و هسته‌اي-حرارتي هيچ‌وقت نمي‌توانند به سرعت لازم براي سفرهاي بين‌ستاره‌اي دست يابند.

اما روش‌هاي ديگري هم براي تأمين انرژي وجود دارد كه ناسا مي‌تواند روي آن‌ها كار كند. از ميان اين روش‌ها، مي‌توان به سيستم پيشران هم‌جوشي هسته‌اي اشاره كرد. هرچند كه ما هنوز نتوانسته‌ايم در توليد برق با اين تكنولوژي مهارت كافي را كسب كنيم. بنابراين فعلا با توسعه‌ي يك سيستم پيشران هسته‌اي براي استفاده در فضا فاصله‌ي زيادي داريم. با تمام اين توضيح‌ها، آيا ناسا مي‌تواند تا ۵۳ سال ديگر به يك منظومه‌ي ديگر سفر كند؟ از نظر بسياري از دانشمندان فضا اين روش‌ها براي پيشبرد فضاپيما بسيار علمي تخيلي هستند و هنوز آمادگي لازم را نداريم.

اما دانشمندان ديگري هم هستند كه درباره‌ي سفرهاي بين‌ستاره‌اي پژوهش‌هاي زيادي انجام داده‌اند و هيجان زيادي براي مشاركت در اين پروژه و تحقق اين رويا دارند. اين نوع نگراني ها ذهن برخي از متخصصان اخترفيزيك را كه در حال تلاش روي پروژه اي مانند "Breakthrough Starshot" هستند، به خود مشغول كرده است، اين پروژه كه چند سال گذشته معرفي شد، وعده بسيار خوبي به ما داده است. نكته‌ي مهم آن استفاده از ليزر از سطح زمين براي پيش بردن يك سفينه فضايي خيلي كوچك به نزديك ترين منظومه‌ي ستاره‌اي همسايه زمين به نام قنطورس آلفا است كه در فاصله‌ي اندك ۴٫۳۷ سال نوري از ما قرار گرفته است.

اما با وجود اينكه قنطورس آلفا ممكن است نزديك‌ترين منظومه به ما باشد. هلر و تيمش اظهار مي‌كنند كه مشاهده‌ي شباهنگ (پرنورترين ستاره در آسمان شب) سفر سريع‌تري را مي‌طلبد، زيرا مسافت آن تقريبا دوبرابر مسافت قنطورس آلفا (تقريبا ۸٫۶ سال نوري) است. اما چگونه مي‌توان براي رسيدن به شباهنگ كه فاصله دورتري دارد سريع‌تر بود؟ جواب بستگي فرضيه‌هاي مختلفي دارد، اينكه چگونه مي‌توان سفينه‌ي فضايي خيلي كوچكي (كه هنوز فرضي است) را پيش برد و سپس سرعت آن را كاهش داد.

منبع : زوميت


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۵:۴۴ ] [ امير روزي طلب ]

دوره كردم ، روزي صد بار اون خنده هاتو

كي گذاشت رفت؟ تو بگو آخه من يا تو

از چي ميگن؟ بذار بگن من ديوونم

آسمونِ ، اينجا ابريه اونجا رو نميدونم

بيا غصه رو پَر پَر كن ، بيا حالمو بهتر كن

بيا دوريتو كمتر كن ، بيا چشمامو كم تر كن

بيا غصه رو پَر پَر كن ، بيا حالمو بهتر كن

بيا دوريتو كمتر كن ، بيا چشمامو كم تر كن

كي مثلِ اين دل ، رفت و نكند و

بد كم آورده ، بعد دوري از تو

پريدن از رو بومِ تو سخته

دلي كه لك زده يه چند وقته

براي مشاهده ادامه متن آهنگ و دانلود آهنگ حتما روي لينك زير كليك كنيد.

تكست آهنگ دوره كردم محسن ابراهيم زاده


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۰:۰۲ ] [ امير روزي طلب ]

الگوريتم شاهين ( Hawk ) چيست؟

تيم توليد محتواي وب داران در اين مقاله قصد دارد شما را با الگوريتم شاهين گوگل آشنا كند و نحوه عملكرد اين الگوريتم را در سئو محلي بررسي كند.

تا آخر اين مقاله ما را همراهي كنيد و با گذاشتن نظرات خود ما را از ميزان مفيد بودن اين مقاله آگاه كنيد.

طبق مقاله اي كه سايت معتبر Search Engine Land منتشر كرد ، الگوريتم شاهين مربوط به سئو محلي مي شود و تاثيري روي سايت هايي كه در زمينه سئو محلي فعاليت نمي كنند نداشته است.

البته اين الگوريتم مي تواند نشانه اي از تغييرات احتمالي گوگل در آينده اي نزديك باشد.

مقدمه اي بر الگوريتم شاهين گوگل

 

قبل از معرفي الگوريتم شاهين ، سئو محلي به نحوي بود كه كسب و كارهايي كه حيطه كاري مشتركي داشتند و از لحاظ جغرافيايي نزديك به هم بودند ، به عنوان موارد تكراري محسوب مي شدند.

براي مثال اگر منطقه اي بورس كافي شاپ و يا رستوران بود ، تحت تاثير اين حالت قرار مي گرفت و بعضي از كسب و كارها با همسايه خود مشابه به نظر مي رسيدند.

در اصل هدف گوگل از معرفي الگوريتم شاهين اين بود كه مشكل گوگل مپ در تشخيص اشتباه مكان هاي تكراري را از بين ببرد و بتواند همه كسب و كارها را نمايش دهد.

پس از معرفي الگوريتم شاهين ، شعاع فيلترينگ گوگل در تشخيص كسب و كارها در گوگل مپ كوچك تر شد و كسب و كارهاي مشابه و نزديك به هم توانستند بدون نگراني مكان خود را در نقشه گوگل ثبت كنند.

البته همچنان كسب و كارهايي هستند كه از آدرس مشترك استفاده مي كنند.

از جمله اين كسب و كارها مي توان به فروشگاه هاي يك پاساژ تجاري اشاره كرد.

با توجه به اينكه هنوزم ممكن است بسياري از كسب و كارها با توجه به معرفي اين الگوريتم مشكلاتي داشته باشند ، ولي بسياري از آن ها از مزيت معرفي اين الگوريتم بهره مند شدند.

براي مثال پس از معرفي الگوريتم شاهين ديگر رقبا نمي توانند از نام آن ها سوء استفاده كنند و با نام مشابه در نزديكي آن ها فعاليت كنند.

چرا نام اين الگوريتم شاهين است؟

براي مطالعه كامل در مورد اين الگوريتم حتما روي لينك زير كليك كنيد!!!!!!!

الگوريتم شاهين ( Hawk ) چيست؟ 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۸:۰۳ ] [ امير روزي طلب ]

 

الگوريتم موش كور ( Possum Algorithm ) چيست؟
تيم توليد محتواي وب داران قصد دارد در اين مقاله شما را با الگوريتم موش كور گوگل آشنا كند و تاثير آن بر سئو سايت را مورد بررسي قرار دهد.
تا آخر اين مقاله ما را همراهي كنيد و با گذاشتن نظرات خود ما را از ميزان مفيد بودن اين مقاله آگاه كنيد.

مقدمه اي بر الگوريتم موش كور چيست؟
همان طور كه در مقاله “الگوريتم كبوتر چيست” اشاره كرديم ، گوكل به كمك اين الگوريتم نوعي از سئو را معرفي كرد كه به آن سئو محلي يا Local SEO گفته مي شود.

سئو محلي باعث شد هم كسب وكارهاي كوچك تر رونق پيدا كنند و هم كاربران نتايج بهتري از جستجو هاي خود دريافت كنند.

به اين صورت كه گوگل بر اساس موقعيت مكاني كاربران نتايج جستجو را نمايش مي داد.

براي مثال اگر كاربري در منطقه گيشاي تهران عبارت “كافه هاي نزديك من” را جستجو كند ، گوگل با توجه به موقعيت مكاني كاربر نزديك ترين كافه ها در منطقه گيشا را به او معرفي مي كند.

براي مطالعه بيشتر درباره اين الگوريتم حتما روي لينك زير كليك كنيد.....

الگوريتم موش كور ( Possum Algorithm ) چيست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۱:۱۷ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب