ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

اگر قصد راه اندازي يك سايت را داريد ، قبل از اينكه وارد مرحله طراحي وب سايت و بهينه سازي سايت شويد بايد دو مرحله را انجام دهيد ، اول خريد هاست ، سپس خريد دامنه ، بعد از اين دو مرحله سايت شما آماده مراحل بعدي مي شود ، براي اينكه سايت شما در فضاي اينترنت نمايش داده شود بايد دامنه را به هاست متصل كنيد تا وقتي كه كاربران نام دامنه سايت را در مرورگر خود وارد مي كنند ، به سمت سرور هاست سايت هدايت شوند و بتوانند محتواي سايت را ببينند ، در غير اين صورت كاربران بايد آدرس IP شما را كه مقداري عددي است و به خاطر سپردن آن بسيار دشوار است را وارد كنند.

در اصل DNS يك تكنولوژي قدرتمند است كه نام دامنه را به آدرس IP تبديل مي كند ، نحوه كار DNS به اين صورت است كه وقتي شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد مي كنيد ، اين آدرس توسط سرور DNS به صورت خودكار تبديل به آدرس IP مي شود ، براي مثال وقتي كه شما آدرس سايت webdaran.com را در مرورگر خود وارد مي كنيد ، داخل سايت مي شويد و اين در حالي است كه نام اين دامنه توسط سرور DNS به طور خودكار به IP شماره 125.25.256.56 تبديل مي شود ، اين عمل باعث مي شود كاربران نيازي به خاطر سپردن اعداد پيچيده و طولاني را نداشته باشند.

براي متصل كردن دامنه به هاست بايد DNS دامنه را روي DNS هاست تنظيم كنيد ، شما مي توانيد از طريق name server ، دامنه را به هاست متصل كنيد.

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتي هاست را خريداري مي كنيد ، يك ايميل براي شما ارسال مي شود كه حاوي name server است ، سپس بايد وارد پنل مديريتي دامنه خود شويد و name server را در بخش DNS وارد كنيد ، براي اين كار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، بايد از طريق سايت nic.ir وارد پنل مديريتي خود شويد و اين مراحل را انجام دهيد ، اگر پسوند دامنه شما .com يا .net يا .org و…. است ، يك لينك به ايميل شما ارسال مي شود كه از طريق آن مي توانيد وارد پنل مديريتي خود شويد و تنظيمات را انجام دهيد ، اما اگر براي شما ايميل ارسال نشد ، بايد به سايتي كه از طريق آن دامنه را خريداري كرده ايد برويد و وارد حساب كاربري خود شويد و سپس وارد پنل مديريتي خود شويد ، بعد از اينكه name server را در DNS وارد كرديد يعني DNS روي هاست تنظيم شده است ، حالا براي اينكه دامنه را به هاست متصل كنيد ، بايد وارد سرور هاست خود شويد ، براي اين كار كافي است در آخر آدرس دامنه سايت cpanel/ را اضافه كنيد تا وارد سرور هاست شويد ، سپس به كنترل پنل هاست برويد و روي گزينه parked domains كليك كنيد ، سپس نام دامنه را در كادر وارد كنيد و روي گزينه add كليك كنيد ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستي انجام داده باشيد ، با وارد كردن آدرس دامنه سايت در مرورگر خود ، وارد سايت خواهيد شد و از اين به بعد مي توانيد وارد مراحل بعدي طراحي سايت خود شويد.

بايد به اين نكته توجه كنيد كه اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به اين كار كنيد ، و همچنين اين زمان براي پسوند هاي ديگر 5 الي 6 ساعت است ، چون اين زمان هايي كه گفتيم طول مي كشد تا در DNS سرورهاي دنيا ثبت شود.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..

نحوه اتصال دامنه به هاست


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۲:۳۴ ] [ امير روزي طلب ]

شركت كونامي از راه‌يابي جام ملت‌هاي اروپا ۲۰۲۰ ازطريق يك بسته الحاقي به بازي eFootball PES 2020 خبر داد.

در تازه‌ترين اخبار بازي مطلع شديم كه شركت كونامي از راه‌يابي رسمي جام ملت‌هاي اروپا ۲۰۲۰ (Euro 2020) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ ميلادي ازطريق يك بسته الحاقي به بازي PES 2020 كه درحال‌حاضر با نام eFootball PES 2020 شناخته مي‌شود، خبر داده است. شركت Konami همچنين اظهار داشت كه بازي PES 2020 بازي ويديويي رسمي تورنمنت‌هاي آتي خواهد بود. در زمان عرضه اين بسته الحاقي، بيش از ۵۰ تيم ملي از جمله قهرمان فعلي جام ملت‌هاي اروپا يعني پرتغال به همراه كيت‌ها، لوگوها و بازيكنان رسمي آن‌ها به بازي اضافه مي‌شود.

 

اين اطلاعيه با فاصله كوتاهي از انتشار خبر لايسنس بودن ليگ حرفه‌اي فوتبال ايتاليا در بازي eFootball PES 2020 مخابره شد كه به واسطه اين قرارداد شاهد تمام لوگوها، جام‌ها و نشان‌هاي رسمي ليگ سري آ (Serie A) در بازي خواهيم بود. اين بازي درحال‌حاضر لايسنس باشگاه منچستر يونايتد، باشگاه آ.ث.ميلان، باشگاه اينتر ميلان و از همه مهم‌تر لايسنس انحصاري باشگاه يوونتوس را در اختيار دارد كه بدان معنا است كه بازي FIFA 20 به ناچار بايد نام باشگاه يووه را به Piemonte Calcio تغيير دهد.

بازي eFootball PES 2020 در تاريخ ۱۹ شهريور (۱۰ سپتامبر) در دسترس كاربران پلتفرم‌هاي پلي‌استيشن 4، ايكس‌باكس وان و كامپيوتر قرار مي‌گيرد.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-08-20-pes-2020-to-get-official-euro-2020-dlc


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۲:۱۰ ] [ امير روزي طلب ]

Operation: Ember Rise نام آپديت جديد Rainbow Six Siege است كه در جريان آن دو اپراتور جديد، نقشه بازطراحي شده و موارد ديگري به بازي اضافه مي‌شوند.

شركت يوبيسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جريان رويدادها و مسابقات مختلف، سعي مي‌كند محتويات جديد رينبو سيكس سيج را معرفي كند. باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، اين شركت فرانسوي در جريان مسابقات Six Major Raleigh 2019، آپديت جديد Rainbow Six Siege را معرفي كرده است.

كاربران رينبو سيكس سيج ازطريق آپديت Operation: Ember Rise مي‌توانند به دو اپراتور جديد دسترسي داشته باشند. همچنين يك نقشه بازطراحي شده به‌همراه تغييراتي روي سيستم رَنكد بازي هم جزو ساير مواردي هستند كه در Operation: Ember Rise قرار داده شده‌‌اند. اپراتور امارو را مي‌توان به‌واسطه مهارت Garra Hook، كاراكتري دانست كه تحرك بسيار بالايي دارد. ازاين‌رو وي سريع‌تر از ساير شخصيت‌ها مي‌تواند از دريچه‌ها و پنجره‌ها داخل شود و گزينه‌ي خوبي براي تيمي است كه در نقش Attacker قرار دارد؛ زيرا مي‌تواند به‌راحتي براي اعضاي تيم دفاع كننده، كمين كند.

البته اين اپراتور نقاط ضعف خود را هم دارد؛ براي مثال در حين استفاده از Garra Hook نمي‌توانيد هيچ سلاح ديگري را به‌دست بگيريد و پس از آن كمي طول مي‌كشد تا امارو سلاح خود را آماده كند. گويو، نام اپراتور دومي است كه ازطريق آپديت Operation: Ember Rise در دسترس كاربران قرار مي‌گيرد. وي يك اپراتور تدافعي است كه داراي Volcan Shield است. بازيكنان درطول بازي مي‌توانند از Volcan Shield براي غافل‌گير كردن اعضاي تيم مقابل استفاده كنند؛ زيرا يك بمب به پشت اين شيلد متصل شده است كه مي‌تواند توسط شما يا ساير اعضاي تيم فعال شود. البته اشاره كنم كه اگر تيم مقابل به گويو و مهارت‌هاي او آشنايي داشته باشد، مي‌تواند از اين بمب عليه شما استفاده كند؛ زيرا بازيكن‌هاي تيم حريف هم مي‌توانند اين بمب را فعال كند.

 

نقشه Kanal را مي‌توان يكي از نقشه‌هاي محبوب Rainbow Six Siege دانست كه رقابت در آن بسيار هيجان‌انگيز بود. يوبيسافت در جريان به‌روزرساني Operation: Ember Rise، نسخه بازطراحي شده اين نقشه را در دسترس كاربران قرار مي‌دهد تا تجربه‌ي متفاوتي را ارائه دهد. همچنين بهبودهاي صورت گرفته در اين نقشه باعث ايجاد رقابتي هيجان‌انگيزتر نسبت‌به گذشته مي‌شود. در ادامه مشخص شده است كه يك رنك جديد به‌نام چمپيونز به بازي اضافه شده است. بازيكنان براي رسيدن به اين رنك بايد MMR خود را به بالاي ۵۰۰۰ برسانند. همچنين يك پلي‌ليست غير رنكد هم براي بازيكنان درنظر گرفته شده است كه در آن به‌تجربه‌ي بازي بپردازند؛ بدون اينكه روي رتبه اصلي آن‌ها تاثير گذار باشد.

در ادامه مي‌توانيد نقشه‌هايي را كه براي پلي‌ليست رنكد اين فصل درنظر گرفته شده است، مشاهده كنيد:

Kanal
Oregon
Clubhouse
Consulate
Bank
Chalet
Kafe Dostoyevsky
Border
Skyscraper
Coastline
Villa
Outback
يوبيسافت در جريان معرفي خود به تغييراتي روي رابط كاربري و ساختار گيم‌پلي اشاره كرد كه تجربه‌ي بازيكنان را روان‌تر از قبل مي‌كند. براي مثال منوي اپراتورها دستخوش تغييرات شده است. در انتها مشخص شده است كه رينبو سيكس سيج داراي بتل پس خواهد بود. اين بتل پس با هدف اهداي جوايز بيشتر و انجام فعاليت‌هاي مختلف براي بازيكنان درنظر گرفته شده است. اولين فاز ارائه بتل پس بازي، با نام Call Me Harry و به‌همراه عرضه Operation: Ember Rise در دسترس قرار مي‌گيرد. Call Me Harry يك بتل‌پس هفت روزه است كه رايگان خواهد بود و براي آزمايش كردن اين سيستم درنظر گرفته شده است. بازيكنان با انجام تمامي چالش‌ها و ارتقاي Tier خود، مي‌توانند آيتم Harry Chibi Charm را دريافت كنند.

منبع : dualshockers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۳:۴۶ ] [ امير روزي طلب ]

چند وقتيست در محافل علمي و اقتصادي مختلف، آينده اي را به تصوير مي كشند كه ديگر هيچ اثري از كسب و كار هاي سنتي نيست، چراكه ديگر تمامي اين كسب و كار ها به اينترنت منتقل شده اند.

اكنون براي ما نيز درك اين حقيقت دشوار نيست، چراكه مشاهده مي كنيم با رواج يافتن گوشي هاي هوشمند و اينترنت پر سرعت، زير ساخت بسيار مناسبي براي تجارت الكترونيك فراهم شده و از طرفي فرهنگ خريد اينترنتي نيز به خوبي در حال شكل گرفتن در بين هموطنان است.

چالش هاي پيش روي تجارت الكترونيك و راه اندازي سايت
در واقع با ايجاد زيرساخت مناسب كه در بالا به آن اشاره كرديم، مهمترين چالش براي رونق تجارت الكترونيك حل شده است و در اين بخش، قصد داريم به چالشي اشاره كنيم كه مستقيما صاحبان كسب و كار اينترنتي با آن روبرو مي باشند و راه حلي نيز جهت رفع آن به شما پيشنهاد مي كنيم.

چالش اصلي اين است كه دورنماي كسب و كار اينترنتي بسيار خوب است، افراد قبل از اينكه وارد كسب و كار اينترنتي شوند با پايين و بالا كردن اعداد و محاسبه درآمد كسب و كار هاي آنلاين مختلف مانند مديسه ، هيجان زده و مشتاق مي شوند تا شب نشده، سايتي براي خود راه اندازي كنند و درآمد هايي كه روي كاغذ محاسبه كرده اند را كسب نمايند.

اما پس از راه اندازي سايت، تازه متوجه مي شوند، آنقدر كه فكر مي كردند هم آسان نيست. سايت آماده است، اما بازديدكنندگان كجا هستند؟! چالش اصلي براي مدير يك كسب و كار اينترنتي همين است.

اين قسمت تلخِ ماجراست كه تعداد كمي راه عبور از آن را مي دانند. در واقع با چند ماه تلاش مستمر وقتي مدير سايت، نتيجه تلاش شبانه روزي خود را نمي بيند، نااميد مي شود و با خود فكر مي كند، چطور اين همه مي گويند كسب و كار اينترنتي خوب است ولي هنوز هيچ درآمدي ندارم؟ استرس آن را مي گيرد كه پس از كلي هزينه براي راه اندازي سايت و صرف چندين ماه زمان براي بروزرساني و تبليغات، نتيجه نگيرد، قطعا شكست بزرگي خورده است. اما اين چالش، راه حل هاي فراوان و خوبي را دارد كه نه تنها انگيزه تان از بين نمي رود، بلكه چندين و چند برابر انگيزه خواهيد گرفت و اولين فروش هايتان نيز رقم خواهد خورد.

راه حل استفاده از تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي اينترنتي مي باشد كه در ادامه به آن اشاره خواهيم كرد.

ديجيتال ماركتينگ چيست
هرچند كه يك سايت با طراحي بي نظير داشته باشيد، بدون كمك ديجيتال ماركتينگ نمي توانيد موفق شويد؛ پس به خوبي ادامه اين مطلب را بخوانيد.

به زبان ساده، ديجيتال ماركتينگ شامل مجموعه از ابزار و روش هايي است كه هرچه بيشتر ديده شدن كسب و كار شما كمك مي كند. بايد توجه داشت سايت هاي معتبر مثل نمناك با انجام اين روش ها به موفقيت رسيدند.

سئو، بازاريابي محتوا، بازاريابي ايميلي، ويديو ماركتينگ، بازاريابي شبكه هاي اجتماعي و غيره؛ همه تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ هستند كه مدير سايت براي بازاريابي و رشد سريع فروش سايت خود مي تواند از آنها بهره گيرد.

بعنوان مثال، برخلاف آنچه عامه مردم تصور مي كنند كه ايميل ماركتينگ كارايي ندارد، اما آيا مي دانيد با اجراي يك كمپين موفق بازاريابي ايميلي در كمتر از دو ساعت قادر خواهيد بود حداقل فروش خود را 3 برابر كنيد؟ بارها شده كه به پول بيشتر نياز داشته ام و به كمك ايميل ماركتينگ به سرعت كارم را راه انداخته ام.

در ادامه بصورت مختصر تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ را معرفي مي كنيم.

سئو و بهينه سازي سايت (SEO): شايد بهتر باشد «سئو» را قلب ديجيتال ماركتينگ به ناميم، چراكه قدرتي جادويي در بازاريابي اينترنتي دارد. سئو سايت يعني بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو كه در صورت اجراي صحيح آن روي سايت خود مي توانيد با كسب رتبه بهتر در گوگل، بازديدكنندگانِ زيادي را بصورت رايگان به سايت خود جذب كنيد. اين بازديدكنندگان نيز، به دليل آنكه از طريق گوگل وارد سايتتان شده اند، اعتماد بيشتري به سايت خواهند داشت كه اين اعتماد باعث افزايش نرخ تبديل بازديد كننده به مشتري مي شود.

بازاريابي محتوا: به اهميت سئو پي برديد، اما سئو دقيقا روي محتوا پياده سازي مي شود؛ پس اكنون بايد به اهميت بازاريابي محتوا يا كانتنت ماركتينگ به خوبي پي ببريد. آنچه واضح و روشن است، اين است كه ديگر كسي به تبليغات بنري فراوان در گوشه و كنار سايت ها توجهي نمي كند، عصر آنگونه تبليغات ها به سر آمده است. امروز عصر بازاريابي محتواست. اين اصل در سايت هاي خبري مانند فارس نيوز به درستي رعايت شده است. براي اينكه بيشتر به قدرت بازاريابي محتوا اعتماد كنيد به سخن بيل گيتس اشاره مي كنيم كه در دو دهه گذشته گفته است «محتوا پادشاه است». در بازاريابي محتوا، هدف توليد محتواي با كيفيت و بروز است كه باعث مي شود، اعتماد كاربر پيشاپيش به شما جلب شده و به محض ارائه محصول و خدمات، چشم بسته آن را خريداري كند!

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي: هرچند كه درگذشته حضور افراد بيشتر در سايت ها و انجمن ها بود، اما امروزه داستان كمي تغيير كرده، چراكه هر فردي كه يك گوشي هوشمند و اندرويدي دارد در شبكه هاي اجتماعي پرسه ميزند! افرادي كه صرفا به سايت خود اتكا مي كنند، سخت در اشتباهند. اگر تا به حال اين نوع از بازاريابي را تجربه نكرده ايد اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/ به شما در اين زمينه كمك مي كند. يك متخصص ديجيتال ماركتينگ به خوبي از قدرت شبكه هاي اجتماعي در عصر حاضر اگاه است و بعنوان مكمل از اين ابزار، در كنار سايت خود استفاده مي كند.

بازاريابي ويديويي: حتما بارها ديده ايد كه يك ويديو به چه سرعتي در رسانه هاي اجتماعي مانند تلگرام يا اينستاگرام منتشر مي شود. به اين فيلم ها، ويديو هاي ويروسي يا viral مي گويند كه يكي از قدرتمندترين تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ است. سايت هاي بسياري از جمله شيپور با استفاده از اين نوع از بازاريابي به موفقيت رسيدند. هرچه بتوانيد ويديو هاي جذاب تري را تهيه كنيد كه مانند ويروس، ميان افراد در رسانه هاي اجتماعي منتشر شود، با سرعت بيشتري برندسازي سايت خود را انجام خواهيد داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۰:۴۵ ] [ امير روزي طلب ]

به استناد يكي از محققان شبكه هاي اجتماعي، اينستاگرام احتمالا قصد دارد ويژگي هاي تازه اي به بومرنگ و استوري ها اضافه كند. در ادامه همراه ما باشيد.

اگر استفاده شما از اينستاگرام زياد باشد، ممكن است برايتان جالب باشد بدانيد كه اين شبكه اجتماعي مشغول آزمايش كردن ويژگي هاي جديدي براي بومرنگ و استوري ها است. اين خبر به استناد يكي از محققان شبكه هاي اجتماعي به نام Jane Manchun Wong منتشر شده است.

به استناد Wong، تغييرات ايجاد شده در بومرنگ شامل ويژگي Hold كه در آن ويديو در انتهاي هر چرخه از ويديو متوقف مي شود، ويژگي Dynamic كه در انتهاي هر چرخه تكان مي خورد، Slowmo كه نسخه آهسته تري از بومرنگ معمولي است و Duo و Duo 2 كه هر يك از آن ها ويديوهاي گرفته شده با بومرنگ را آهسته تر و سريع تر از حالت عادي مي كنند.

 

Wong علاوه بر اين ها اضافه كرد كه اينستاگرام در حال ايجاد تغييراتي در برنامه Layout نيز هست كه با قسمت استوري اين شبكه اجتماعي ارتباط دارد. Layout برنامه اي مجزا بوده كه توسط اينستاگرام منتشر شده و به كاربران اجازه مي دهد عكس هاي خود را در كنار يكديگر قرار دهند. به استناد Wong، اينستاگرام مشغول آزمايش كردن اين نكته است كه آيا اين برنامه با استوري ها نيز سازگار است يا خير.

هنوز مشخص نيست كه اين تغييرات چه زماني به صورت رسمي رونمايي خواهند شد، بنابراين اگر طرفدار اين شبكه اجتماعي هستيد، بهتر است براي منتشر شدن اخبار تكميلي فعلا منتظر بمانيد.

منبع : ubergizmo


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۵۲ ] [ امير روزي طلب ]

فعاليت‌هاي جديد توييتر نشان مي‌دهد كه اين شركت مصمم است كه تا به برترين شبكه اجتماعي- خبري تبديل شود.

اين شركت، امروز اعلام كرد كه قابليت جديدي در دست طراحي دارد كه با كمك آن، كاربران قادر خواهند بود توييت‌هاي مربوط به موضوعات مورد علاقه خود(مثلا ورزش، هنرمندان، سينما و غيره) را دنبال كنند، موضوعاتي كه از داخل تايملاين خود، آنها را انتخاب مي‌كنند.

بعد از اينكه كاربر، دسته مورد علاقه خود را انتخاب مي‌كند، الگوريتم‌هاي يادگيري ماشيني طراحي شده براي اين سيستم، توييت‌هاي مرتبط با موضوع مدنظر را جدا كرده و در صفحه تايملاين كاربر نمايش خواهند داد. در حال حاضر اين قابليت به صورت آزمايشي براي دستگاه ‌هاي اندرويدي عرضه شده و تنها تعدادي از كاربران، صرفا به توييت‌هاي مرتبط با موضوع «ورزش» دسترسي دارند.

معرفي اين قابليت جديد نشان مي‌دهد كه شركت تلاش دارد تا دنبال كردن مباحث مورد علاقه و دريافت به روزرساني‌ها درباره موضوع مدنظر، در شبكه توييتر راحت‌تر شود.

 

سيستم توييتر براي تازه واردين هميشه نسبتا پيچيده بوده و اين شركت اخيرا در رابطه با صميمي سازي و آسان سازي فضاي اين شبكه، تلاش‌هاي زيادي انجام داده است. مثلا چندي پيش، Twitter Moments معرفي شد كه به كاربران امكان دنبال كردن مراسم‌هاي شناخته شده‌اي همچون اسكار يا بازي‌هاي ورزشي را مي‌داد.

اين شركت همچنين قابليت « subscribe to a conversation » ( اشتراك يك مكالمه) را معرفي كرده، قابليتي كه كاربر مي‌تواند بر اساس آن، هنگام دريافت پاسخ‌ براي توييت مورد علاقه خود، هشدار يا نوتيفيكيشن دريافت كند.

در ماه ژوئن نيز قابليت ديگري معرفي شد كه با كمك آن، كاربر مي‌تواند به راحتي از داخل هوم اسكرين، به ليست اصلي خود دسترسي داشته باشد. با اين قابليت، كاربر مي‌تواند نيوز فيدهاي مختلف ايجاد كرده و موضوعات مختلف مورد علاقه خود را راحت‌تر از قبل دنبال كند.

قابليت ديگري كه توييتر تاييد كرده، پشتيباني از Live Photos است. ايده اين قابليت اولين بار در ماه مارس معرفي شد و شركت، امروز اعلام كرد كه مشغول آزمايش آن است. هنوز مشخص نيست كه آيا پشتيباني از Live Photos قرار است از طريق برنامه اصلي توييتر ارائه شود يا خير.

توييتر همچنين اعلام كرده كه قابليت «قطع موقت صداي نوتيفيكيشن» يا snooze notifications نيز، در حال آزمايش است و به زودي عرضه مي‌شود.

منبع : https://thenextweb.com/twitter/2019/08/14/twitters-trying-really-hard-to-make-itself-a-news-app/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۹:۱۵ ] [ امير روزي طلب ]

طراحي وب ، براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند نه تنها به معناي پايان كار !!!بلكه تنها اولين پله براي شروع فعاليت جهت رسيدن به اين هدف مهم مي باشد.تمامي وب مستران آرزوي حضور كاربران زياد در سايت خود را دارند ، اما چرا ؟زيرا كه موتور هاي جستجوگر متوجه اين مهم مي شوند و در رتبه بندي شما اين نتايج را در نظر مي گيرند.

اگر به سايت هاي موفق در اين زمينه توجه داشته باشيم به طور مشهودي مي توان يافت :كه وب سايت هايي در اين زمينه به موفقيت مي رسند كه اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفي كه در زمينه بهينه سازي سايت مهم مي باشد را رعايت مي كنند.

پارامترهاي لازم براي سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر داراي پارامتر هايي براي شناسايي يك سايت كاربر پسند هستند.اگر شما بتوانيد حداكثر اين قوانين را اجرا كنيد بدون شك به ليست بالاي موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد.در نتيجه ميزان ورودي كاربران به سايت شما بيشتر شده و شما در رسيدن به هدفتان نزديك تر شده ايد.
توليد علم و محتوا براي رسيدن به سايت كاربر پسند :
اغلب كاربران متدها و الگوريتم هاي موتور هاي جستجوگر را نمي شناسند كه اين امري بديهي است.و فقط به دنبال پيدا كردن پاسخي براي سوال هاي خود هستند و اكثر آنها از مباحث سئو بي خبر مي باشند.طراحي سايت زماني با موفقيت پيش خواهد رفت كه مطالب شما با سوالات ذهني كاربرانتان در نزديك ترين حالت باشد.
آن وقت است كه كاربران شما به نتايج دلخواه خود مي رسند. و به يك سايت كاربر پسند نزديك مي شويد.بنابراين اختلاف بين موتور هاي جستجوگر و كاربران را مي توان در معيار هاي انتخابي خود مشاهده كنيد.اگر معيار و هدف شما كمك به كاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزايش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شك به لينك هاي اول موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد. و اين امر با :توليد علم ، محتوا هاي يونيك ، تصاوير مهيج و … كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم.

 

مراحل دستيابي به يك سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر گوگل بسيار هوشمند هستند.به گونه اي كه آنها داراي 10 الگوريتم پويا كه توسط ربات تمام سايت هايي كه خود را به گوگل معرفي مي كنند واكاوي كرده و براساس نتايج اين مشاهدات رتبه بندي ها را انجام مي دهند.اما كاربران خيلي با اين ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه اي كه اكثر آنها توضيحاتي در مورد سئو ، بك لينك ، كلمات كليدي و … نمي دانند.به همين دليل است كه شما بايد ارتباط بين كلمات را براي آن ها در صفحات خود بوجود آوريد.حال بپردازيم به ويژگي هايي كه طراحان سايت و وب مستران بايد آنها را بدانند و عمل كنند تا راه موفقيت را پيش ببرند.
حال به 6 مورد مهم براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند مي پردازيم :
موضوع سايت

اگر قصد طراحي يك وب سايت را داريد توجه داشته باشيد كه مهم ترين نكته در داشتن يك وب سايت موفق موضوع سايت مي باشد.كه اگر بتوانيد به موضوعات جذاب بپردازيد بي شك به جذب كاربران خواهيد رسيد.
حتي اگر فروشي در سايت خود نداشته باشيد از طريق تبليغات مناسب مي توانيد به سوددهي برسيد.اگر طراحي سايت به درستي انجام شود كاربر مي تواند مدت زيادي را با نهايت رضايت در سايت شما بگذراند.

و اين امر نتيجه اي جز افزايش رنك شما نخواهد داشت.
با افزايش رنك سايت خود مي تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترين قيمت بفروشيد و به تبليغات مناسب بپردازيد.

طراحي حرفه اي سايت...

براي مطالعه ادامه اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/property-user-friendly-site/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۶:۰۴ ] [ امير روزي طلب ]

در راستاي رها شدن از فرآيند ملال‌‌آور وارد كردن رمزهاي عبور، گوگل اخيرا قابليت جديدي معرفي كرده تا كاربران اندرويد بتوانند براي ورود به سرويس‌هاي مختلف در عوض تايپ پسورد از حسگر اثر انگشت يا پين كد استفاده نمايند.

اين ويژگي كه فعلا به طور آزمايشي راه‌اندازي شده اجازه مي‌دهد كه از طريق مشخصات بيومتريك (در حال حاضر اثر انگشت) هويت خود را در مرورگر كروم براي ورود به حساب گوگل احراز نماييد. در حال حاضر گوگل كروم براي اندرويد از اين قابليت برخوردار شده و مي‌توانيد همين حالا آن را امتحان نماييد.

براي اين كار كافيست وارد سايت passwords.google.com شويد. سپس گوگل به شما اجازه مي‌دهد كه از طريق اثر انگشت وارد حساب كاربري‌تان شويد. البته روش‌هاي ديگر همچون وارد كردن پين كد، پترن يا رمز عبور نيز براي احراز هويت همچنان در اختيارتان قرار دارد.

 

به گفته گوگل از آنجا كه اين ويژگي در مرحله آزمايشي به سر مي‌برد، فعلا تعداد محدودي از ديوايس‌هاي اندرويدي به آن دسترسي دارند. نكته بعد اين كه در روش مذكور نمي‌توان از يك گوشي براي ورود به نسخه دسكتاپ گوگل كروم استفاده كرد كه البته شايد در آينده شاهد فراهم شدن چنين امكاني باشيم.

گوگل در گفتگو با وبسايت ورج اعلام كرده كه مي‌خواهد احراز هويت با شاخص‌هاي بيومتريك را طي «چند روز آينده» براي كليه ديوايس‌هاي مبتني بر اندرويد 7.0 و نسخه‌هاي جديدتر گسترش بدهد. كليه ديوايس‌هاي مبتني بر اندرويد 7.0 نوقا و بالاتر از استاندارد FIDO2 پشتيباني به عمل مي‌آورند كه لازمه احراز هويت با شاخص‌هاي بيومتريك به حساب مي‌آيد.

شايان ذكر است كه استفاده از روش فوق، بسيار امن‌تر از آن است كه از رمزهاي عبور استفاده كنيد چرا كه اطلاعات شما صرفا در ديوايس‌ خودتان ذخيره مي‌شود، ضمن اينكه خطر استفاده هكرها از پسورد شما در سرويس‌هاي مختلف تحت وب تقريبا وجود نخواهد داشت.

با تمام اين اوصاف، بايد منتظر بمانيم و ببينيم كه اوضاع در ادامه چگونه پيش مي‌رود و آيا مي‌توانيم منتظر روزي باشيم كه پسوردهاي تايپي به طور كلي از صحنه اينترنت حذف شوند؟

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/12/google-android-fingerprint-web-login/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۷:۱۰ ] [ امير روزي طلب ]

پس از انتشار اخبار جسته و گريخته ساعاتي قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپيكسلي ISOCELL Bright HMX خود براي تلفن هاي همراه رونمايي كرد. اين محصول نخستين حسگر موبايلي است كه بالغ بر ۱۰۰ ميليون پيكسل دارد و غول تكنولوژي كره اي آن را طي همكاري اش با شيائومي طراحي كرده است.

سامسونگ اعلام كرده كه سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي آن قادر است حتي در نور شديد هم عكس هايي بي نظير بگيرد و آن را نخستين سنسور با ابعاد پيكسلي 1/1.33 خوانده كه ميتواند در شرايط كم نور بالاترين ميزان نور را ثبت كند.

البته اين دومين همكاري سامسونگ و شيائومي در زمينه ساخت سنسور دوربين است و پيشتر شيائومي از عرضه قريب الوقوع نخستين موبايل دنيا با سنسور دوربين ۶۴ مگاپيكسلي خبر داد كه سنسور دوربين ۰.۸ ميكرومتري آن را سامسونگ ساخته است.

 

تكنولوژي موسوم به اسمارت ايزو اين سنسور در محيط هاي روشن به صورت هوشمند حساسيت خود به نور را تغيير مي دهد و سيگنال هاي نوري را به بهترين شكل ممكن به سيگنال هاي الكتريكي تبديل مي كند و با بهبود تراكم پيكسلي تصاوير تصاويري زنده را ايجاد مي نمايد.

اين مكانيزم در محيط هاي تاريك تر از ايزو بالا استفاده مي كند تا نويز را كاهش دهد و در نتيجه تصاوير شفاف تري را ايجاد كند. HMX از قابليت ضبط فيلم با رزلوشن حداكثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پيكسل) و نرخ ۳۰ فريم بر ثانيه پشتيباني مي كند. سامسونگ اعلام كرده كه حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همين ماه وارد فاز توليد انبوه مي شود و نخستين موبايل شيائومي كه احتمالا به آن مجهز مي شود نيز مي ميكس ۴ خواهد بود.

لين بين هم-بنيانگذار و رئيس هيئت مديره شيائومي در همين رابطه گفت:

شيائومي و سامسونگ براي ساخت اين حسگر همكاري نزديكي با يكديگر داشتند كه از ارائه طرح مفهومي گرفته تا توليد نهايي را شامل مي شد و در نهايت به ساخت سنسور دوربين ۱۰۸ مگاپيكسلي منجر گرديد. ما بسيار خرسنديم اعلام كنيم رزلوشن تصويري كه پيشتر فقط در تعدادي از دوربين هاي پيشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پيدا كرده است. ما ضمن ادامه همكاري مان پيش بيني مي كنيم كه نتنها تجربيات موبايلي تازه بلكه پلتفرمي را ارائه نماييم كه امكان ايجاد محتواي بي نظيري را در اختيار كاربران قرار دهد.

يانگين پارك نايب رئيس هيئت مديره بخش سنسور سامسونگ الكترونيكس هم در اين باره گفت:

سامسونگ به تلاش هاي خود براي نوآوري در عرصه تكنولوژي هاي پيكسل و بوردهاي منطقي ادامه مي دهد تا امكاني را براي سنسورهاي ISOCELL فراهم كند كه جهان را مانند چشم هاي انسان ببينند. ما طي همكاري نزديك مان با شيائومي ISOCELL Bright HMX را توسعه داديم كه نخستين حسگر موبايل با بيش از صد ميليون پيكسل است و به لطف تكنولوژي Tetracell و ايزوسل پلاس خود جزئيات و رنگ هاي بي نظيري را ايجاد مي كند.

منبع : gizmochina


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۶:۴۵ ] [ امير روزي طلب ]

امروزه با بيشتر شدن فروش هاي اينترنتي با عبارتي به اسم توليد محتوا روبرو مي شويم.مهمترين و شايد تنها بخش تاثيرگذار در يك سايت محتواي آن است.تا محتوايي در سايت نباشد سئوكاران نمي دانند موتورهاي جستجو گر را برروي چه چيزي بهينه كنند.

هرچقدر يك سايت داراي طراحي كاربرپسند و محيط گرافيكي باشد ولي محتوايي نداشته باشد ، بي فايده است.يك سايت زماني ارزش دارد كه از لحاظ تخصصي و علمي اطلاعات و آموزش هايي را به بيننده هاي خود برساند.هر كليد واژه اي كه مردم در موتورهاي جستجو سرچ مي كنند قصد پيدا كردن محتوايي را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نيستند ، هر پيامي كه بتواند اطلاعاتي را به مخاطب برساند محتوا است.

تعريف توليد محتوا

توليد محتوا در واقع توانايي و قابليتي است كه جديدا بسياري از شركت هاي طراحي وب و شركت هايي كه به طور اختصاصي محتواي سايت را تامين مي كنند به آن مشغولند.در واقع يكي از مهم‌ترين روش‌هاي جذب مخاطبان به يك سايت ، توليد محتوايي جذاب مطابق با اصول سئو است.نبايد فراموش كرد كه توليد محتواي سايت در صورتي كه با كيفيت باشد و اصول فني و لازم در توليد آن رعايت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه اي بالا توسط گوگل مي شود.

محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد؟حال كه متوجه شده ايد توليد محتوا چيست لازم است بدانيد محتوا شامل چه مواردي مي تواند باشد:

ينفوگرافيك
Meme
ويديو
راهنما و مطالب آموزشي
نقد و بررسي كتاب
پست نظرسنجي
بررسي محصول
ليست هاي مختلف
صفحات لينكي
پادكست
نكات مهم در توليد محتوا چيست ؟

 

1. انتخاب يك موضوع مناسب
چرا انتخاب يك موضوع مناسب مهم است ؟ زيرا محتوا ، هسته اصلي كار شما است طراحي وب سايت تصاوير فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگي از نام تجاري شما را تشكيل مي دهند اما اين محتوا است كه باعث مي‌شود افراد نسبت به خريد از شما اقدام كند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زيرا محتواي شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار مي‌كند به سايت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاري شما است و براي انجام اين كار به يك مورد نياز داريد افراد مورد نظري كه درباره آنچه كه انجام مي دهيد توضيح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار كند.

3. استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيگي

اين موضوع نيز از هيچ كس پوشيده نيست كه استفاده از جذابيت هاي بصري و گرافيكي مي تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما كمك كند تا بتوانند جذب سايت شما شوند.

4. بررسي نيازها و بازخوردها
همانطور كه مي دانيد زماني كه شما از صفحه ايي كه فقط داراي يك سري تصاوير است ، بازديد مي كنيد احتمالاً اطلاعات زيادي دستگيرتان نمي شود.

براي حل اين موضوع موتورهاي جستجوگر يك راه حل خوب را ايجاد كردند زيرا آنها با توجه به كلمات كليدي و سر فصل‌ها و… و در نتيجه محتواي خوب كمك به افزايش از بازديد از سايت شما مي كنند.

5. افزايش مطالعات در زمينه كاري

افزايش مطالعات در زمينه كاري شامل چندين مورد مي شود مانند:

آ. با يك ايده شروع كردن
همه چيز با يك ايده شروع مي‌شود پس شما نياز داريد كه محتواي خود را به محصول يا خدمتي خاص را تبديل كنيد.
همگي نكاتي هستند كه در هنگام توليد محتوا بايد در خاطر شما باشند و به آنها توجه كنيد پس همچنان بايد شما يك كلمه كليدي يا يك موضوع يا يك ايده را براي سايتتان داشته باشيد.

ب. انجام دادن تحقيقات
احتمالا صنعت خود را مانند كف دستتان مي شناسيد اما اين به آن معني نيست كه همه حقايق مبتني بر آمارها را نيز مي دانيد پس مهم نيست كه چقدر از موضوع خود آگاهي داريد ، قبل از شروع به نوشتن بايد تحقيقات خود را كامل كنيد كامل كردن تحقيقات با استفاده از جستجو در ساير وب سايت ها و يا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت بايد انجام گيرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتواي شما را مي‌خوانند و فقط ۲۰ درصد ديگر مقاله شما را مي خوانند و اين به آن معني است كه شما بايد يك عنوان خيلي خوب در نظر بگيريد تا افراد ترغيب شوند كه متن را هم بخوانند يا با ديگران به اشتراك بگذارند.

براي مطالعه كامل اين مطلب و افزايش دانش در زمينه توليد محتوا حتما روي لينك زير كليك كنيد...

توليد محتوا چيست ؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۰:۱۸ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب