ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

بازاريابي درون گرا يا بازاريابي جاذبه ايي چيست؟همانطور كه مي دانيد بازاريابي درون گرا شاخه اي از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال است.اصطلاح بازاريابي درونگرا يا بازاريابي جاذبه‌اي يا Inbound Marketing يكي از اصطلاحات در بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ است.

تعريف بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing چيست؟

بازاريابي درونگرا شكلي از بازاريابي است كه در آن گفتگوي مخاطب با كسب و كار يا برند، از طرف مخاطب آغاز مي‌شود.
اگر مجموعه‌ فعاليت‌هاي شما به شكلي باشد كه نخستين بار مشتري احساس كند كه به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشيد ، بازاريابي شما از جنس درونگرا يا جاذبه‌اي است.
به عنوان مثال وقتي كه مخاطب شما براي پاسخ به نياز خود در شبكه هاي اجتماعي سوال خود را جستجو مي كند و به شما مي رسد، يا هنگامي كه مخاطب شما توسط گوگل يا ساير موتورهاي جستجو مانند داك داك گو به دنبال پاسخ خود مي گردد و به سايت شما مي رسد، نحوه ارتباط با شما از طريق بازاريابي ديجيتالي درون گرا بوده.

مهم است بدانيم كه اصطلاح بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing نخستين بار در سال ۲۰۰۵ توسط برايان هاليگان (بنيان‌گذار و مديرعامل سايت HubSpot) به كار برده شد.
او معتقد بود كه بازاريابي درونگرا مي‌تواند براي دو گروه از كسب و كارها مناسب باشد:
كسب و كارهاي كوچك با درآمدهاي بزرگ
شركت هاي دانش بنيان

بازاريابي برون گرا يا outbound marketing چيست؟

 


بر خلاف بازاريابي درون گرا، بازاريابي برون گرا به روش هاي بازاريابي سنتي گفته مي‌شود كه اين روش ها شامل تبليغات تلويزيوني، راديويي، تبليغات بروشور، تلفني و .. است.در اين روش ها، ابزارهاي مديا كه براي انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد، استفاده مي شود تا شايد در بين آن ها افراد علاقمند اين تبليغ را ببيند.
در اين نوع بازاريابي اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومي برند مي شود.همچنين اين نوع بازاريابي براي افرادي كه كمتر با تكنولوژي سركار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاريابي درونگرا و برون گرا

در بازاريابي برون گرا صاحب كالا در تلاش است از طريق ايجاد محتواي جذاب، توجه مخاطب خود را جلب كند كه اين روش از بهترين روش هاي تبديل كاربر به مشتري است.اين امر در بازاريابي درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه هاي اجتماعي، ايميل هاي خبرنامه و موارد ديگر كه مردم مايل به خواندن آن ها هستند انجام مي شود.از روش هاي بازاريابي ربايشي يا درون گرا مي توان به وبلاگ نويسي، تهيه اينفوگرافيك، ايميل ماركتينگ، ويدئو پادكس، كتاب الكترونيك، خبرنامه هاي الكترونيكي، شبكه هاي اجتماعي و…. اشاره كرد.

در بازاريابي درون گرا بر خلاف بازاريابي برون گرا، براي پيدا كردن، جلب رضايت و توجه مشتري، نياز به انرژي زيادي نيست.در تهيه استراتژي بازاريابي جاذبه ايي يا ربايشي مي‌توانيد با تمركز به مشكلات و نيازهاي مشتريان به آن ها ديد مناسبي از محصول خود بدهيد و ضمن معرفي خود و كسب اعتماد، آن ها را تشويق به خريد كنيد.
نكته ديگري كه در تفاوت اين دو وجود دارد در روش‌هاي بازاريابي برون گرا است.در بازاريابي برون گرا با اينكه مخاطب خود به سمت شما نيامده ولي تبليغات شما ممكن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممكن است هنگامي كه تبليغات تلفني داريد تماس هاي آزار دهنده را براي آن ها داشته باشيد كه اين خود يك نوع ضد تبليغ است.

مزيت هاي بازاريابي درون گرا يا ربايشي.....

براي مطالعه كامل اين نوع از ديجيتال ماركتينگ حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/what-is-inbound-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۸:۱۳ ] [ امير روزي طلب ]

آپديت iOS 13 منتشر شده و از هم اكنون براي آيفون هايي كه در ادامه ليست آنها را ملاحظه مي كنيد قابل دانلود كردن است.

بزرگ ترين ويژگي اضافه شده به نسخه 13، حالت تاريك يا دارك مد (Dark Mode) است كه با فعال كردن آن همه بخش ها از جمله iMesغير مجاز مي باشدe, Photos و Settings تاريك مي شوند. با فعال كردن دارك مد اپليكيشن ها نيز به طور اتوماتيك به پوسته تاريك تغيير شكل مي دهند. اين حالت را براي شب در Control Center مي توان فعال كرد.

دومين ويژگي جالب توجه افزوده شدن مد سوايپ به صفحه كليد است كه مي توان به كمك آن با سوايپ كردن كلمات، سريع تر تايپ كرد.

از ديگر تغييراتي كه در iOS 13 به چشم مي خورند مي توان به بهبود اپليكيشن هاي مپس، فوتوز و Reminders اشاره كرد. در اپليكيشن مپس زمان تقريبي رسيدن وسايل نقليه عمومي به صورت زنده نمايش داده شده و حالتي شبيه Street View گوگل به آن افزوده شده است.

 

طراحي اپليكيشن Reminders نيز دگرگون شده و قسمت جديد Today به آن اضافه شده. همچنين ويرايش و كراپ ويديوها در Photos بهتر انجام مي شود.

در نسخه جديد اپليكيشن هاي Find My iPhone و Find My Friends در يك اپ واحد به نام Find My جمع آوري شده اند. در اپ Health نيز بخشي مخصوص براي پيش بيني عادت ماهانه خانم ها در نظر گرفته شده است.

ليست ديوايس هاي سازگار با iOS 13:

iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
iPhone 6S
iPhone 6S Plus
iPhone SE
iPod touch (نسل هفتم)
iOS 13 براي آيفون 6 اس نيز به زودي منتشر خواهد شد.

اپل چهار روز ديگر و در تاريخ 24 سپتامبر (2 مهر ماه) ويرايش 13.1 سيستم عامل iOS را نيز معرفي خواهد كرد كه علاوه بر رفع باگ ها، ايجاد شورتكات هاي اتوماسيون و به اشتراك گذاري زمان تقريبي رسيدن به مقصد (ETA) در اپل مپس را نيز با خود خواهد آورد.

منبع : techradar


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۱۷ ] [ امير روزي طلب ]

طبق فهرستي كه سوني اعلام كرده، بازي The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر ديگر از اين شركت، در رويداد هفته‌ي بازي مادريد نمايش‌هايي خواهد داشت.

اگر از دنبال‌كنندگان بازي The Last of Us مخصوصا دومين قسمت از اين بازي هستيد احتمالا مي‌دانيد كه كمتر از دو هفته‌ي ديگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شيوع ويروس كشنده‌ي جهان بازي) يك رويداد ويژه با محوريت اين اثر، با حضور رسانه‌هاي مختلف برگزار خواهد شد و موارد بيشتري از اين بازي بي‌نهايت مورد انتظار را تماشا خواهيم كرد. حالا و در جريان آخرين اخبار بازي، سوني فهرست بازي‌هاي پلي استيشن 4 حاضر در رويداد Madrid Games Week 2019 را اعلام كرده كه در ميان آن‌ها، نام ساخته‌ي استوديو ناتي داگ يعني The Last of Us Part 2 به‌چشم مي‌خورد.

 

اينكه طي روزهاي اخير خبرهاي بيشتري از TLOU Part 2 را دريافت مي‌كنيم و نمايش‌هاي بيشتري از بازي درحال تاييد شدن است، خبر از اين مي‌دهد كه احتمالا، سوني قصد دارد علاوه بر بازي Death Stranding، روي بازاريابي بازي The Last of Us 2 هم تمركز داشته باشد. هنوز مشخص نيست كه چه محتوايي قرار است از بازي در رويداد نام‌برده نمايش داده شود و بايد بيشتر صبر كنيم تا اين موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جديد از اين بازي به‌هر نحو و هر فرمي قطعا براي هواداران و دنبال‌كنندگانش خالي از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازي‌هاي Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طي رويداد نام‌برده، در غرفه‌ي سوني محتويات جديد خود را نمايش خواهند داد. رويداد هفته‌ي بازي مادريد در تاريخ سوم اكتبر سال ۲۰۱۹ ميلادي، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادريد اسپانيا برگزار خواهد شد. هنوز تاريخ انتشار بازي The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازي در تاريخي نامعلوم راهي پلي استيشن 4 خواهد شد.

منبع : 

https://www.pushsquare.com/news/2019/09/the_last_of_us_2_will_make_an_appearance_at_madrid_games_week_2019


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۴۷ ] [ امير روزي طلب ]

در مقاله پيش رو به ذكر و تعريف ديگر موارد موثر در زمينه بازاريابي ديجيتالي يا ديجيتال ماركتينگ خواهيم پرداخت.پس تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.

بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال
سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.
حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهمترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.
بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، پس اين نيست كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.
همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ چيست؟

قبل از توضيح بازاريابي محتوا در ديجيتال ماركتينگ، براي درك بهتر اين آيتم پيشنهاد مي كنيم ابتدا به مقاله پيشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرماييد .

بازاريابي محتوا، يك رويكرد استراتژيك براي بازاريابي است كه روي توليد و توزيع محتواي با ارزش تمركز دارد.

به واسطه اين رويه مي‌توانيد يك مخاطب از پيش تعريف شده را جذب و او را كنار خود حفظ كنيد.

در مرحله بعد فرآيند بازاريابي محتوايي، لازم است كه فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهكارهايي به يك مشتري سودآور تبديل كنيد.
هميشه بايد در نظر داشته باشيد كه بازاريابي محتوا يك فرآيند بلند مدت است.

در واقع بازاريابي محتوا همان هنر برقراري ارتباط با مشتري‌هاي بالفعل و بالقوه است.

شما به واسطه اين شيوه مشتريان خود را آموزش مي‌دهيد و بدون جلسه معرفي محصولات و خدمات جديد خود ، آنها را به سوي خود حركت مي‌دهيد.

اشتراك‌گذاري اطلاعات مفيد و كاربردي مرتبط با نياز مخاطبانتان سبب مي‌شود كه سرعت تبديل شدن يك مشتري عادي به يك خريدار وفادار ، افزايش يابد و ديگر اين كه آن ها براي محصولات جديدتان به شما مراجعه كنند ؛ تا ديگر نيازي نباشد هر بار كه محصول جديدي عرضه مي‌كنيد ، مجبور شويد كه مستقيما به آنها اطلاع‌رساني كنيد.
بازاريابي محتوا ، توسط كمپاني‌هاي بزرگي چون مايكروسافت ، سيسيكو و P&G مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بي‌شك براي آن ها نيز مفيد بوده كه همواره سعي بر گسترده كردن رسانه‌هاي خود داشته اند.

كسب‌وكارهاي نوپا هم مي‌توانند با هزينه‌اي كم ، سراغ اين روش مفيد بروند و كسب‌وكار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهاي مفيد رشد دهند.
همواره حواستان باشد كه بازاريابي محتوا ، بدون محتواي باكيفيت امكان پذير نيست!

تاثير كيفيت محتوا بر مشتريان و روش هاي بازاريابي
اصلا مهم نيست كه با كدام روش به بازاريابي كسب‌وكار خود مي‌پردازيد ؛ زيرا توليد محتوا بخشي از فرآيند بازاريابي دروني (Inbound Marketing) كسب‌وكار شما را شكل مي‌دهد و لازم است روي كيفيت آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد.

بازاريابي شبكه اجتماعي در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟....


براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد..
ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال چيست ؟ ( قسمت دوم )


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۹:۳۲ ] [ امير روزي طلب ]

شركت اينتل هم‌زمان با مسابقات المپيك 2020، مسابقاتي را با حضور بازي‌هاي Rocket League و Street Fighter V برگزار مي‌كند.

در سال‌هاي اخير بحث‌هاي زيادي پيرامون حضور بازي‌هاي ويديويي به‌عنوان يكي از رشته‌هاي مسابقات المپيك شكل گرفته است؛ بحث‌هايي كه موافقان و مخالفان زيادي دارند ولي به نظر مي‌رسد كم‌كم در حال حركت به سمتي هستيم كه شايد بتوان در دوره‌هاي بعدي المپيك شاهد حضور بازي‌هاي ويديويي هم بود. اتفاقي كه رويداد Intel World Open مي‌تواند به‌نوعي آغازگر آن باشد.

به‌گزارش The Esports Observer، كمپاني اينتل قصد برگزاري مسابقاتي بزرگ با حضور دو بازي راكت ليگ (Rocket League) و استريت فايتر 5 (Street Fighter V) را دارد و قرار است براي هركدام از اين دو بازي هم ۲۵۰ هزار دلار جايزه در نظر گرفته شود، يعني در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جايزه براي مسابقاتي كه به فاصله‌ي كمي از المپيك ۲۰۲۰ شاهد برگزاري آن خواهيم بود. به گفته‌ي مارك سابوتنيك مدير بخش تجاري اينتل، اين دو بازي به اين علت انتخاب شده‌اند كه حتي مخاطبان آماتور هم مي‌توانند از تماشاي آن‌ها لذت ببرند و مسابقات داغ و مهيج اين دو بازي را به‌خوبي دنبال كنند و البته اين قضيه در مورد ساخته‌ي كپكام با ژاپني بودن بازي و حال و هواي مناسب آن براي المپيك توكيو هم تركيب مي‌شود.

مسابقات مقدماتي اين دو بازي در كشورهاي مختلف و به‌شكل آنلاين برگزار خواهد شد و پس از آن نوبت به دور بعدي مسابقات در ماه ژوئن ۲۰۲۰ مي‌رسد كه در شهر كاتوويتسه واقع در لهستان دنبال مي‌شود. در نهايت هم افراد برتر عازم ژاپن مي‌شوند تا به فاصله‌ي كمي تا زمان برگزاري المپيك در تاريخ ۲۴ جولاي ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در تالار موسيقي Zepp DiverCity واقع در توكيو به رقابت با يكديگر بپردازند.

 

در حالي‌كه هنوز تا حضور رسمي بازي‌هاي ويديويي در المپيك فاصله داريم، بازي‌هاي آسيايي از اين نظر عملكرد بهتري داشته‌اند و در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۸ جاكارتا شاهد برگزاري مسابقاتي در اين زمينه بوديم؛ مسابقاتي كه البته با مدال‌هاي رسمي و تأثيرگذار در جدول مدال‌ها همراه نبودند، ولي در ۶ رشته‌ي مختلف از جمله Pro Evolution Soccer 2018، StarCraft II و League of Legends برگزار شدند و نمايندگان كشورمان هم در آن‌ها عملكرد مناسبي داشتند كه شامل يك نايب‌قهرماني در PES 2018 و مقام چهارمي در StarCraft II مي‌شد. در حال حاضر هم صحبت‌هايي مبني بر افزايش اهميت ورزش‌ هاي الكترونيك (Esports) و اهداي مدال‌هايي با ارزش واقعي در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۲۲ به گوش مي‌رسد كه البته احتمال انجام اين كار خيلي هم زياد نيست.

در مورد المپيك هم تا امروز خبرهاي مختلفي را شاهد بوده‌ايم ولي با وجود اظهار اميدواري افرادي چون توني استانگه كه در انتخاب پاريس به‌عنوان ميزبان المپيك ۲۰۲۴ نقش داشت، رييس كميته‌ي بين‌المللي المپيك يعني توماس باخ همچنان علاقه‌ي زيادي به اين موضوع ندارد و خشن بودن بازي‌هاي ويديويي را عاملي براي عدم حضور آن‌ها در المپيك مي‌داند؛ موضوعي كه او در صحبت‌هاي سال گذشته‌ي خود هم به آن اشاره كرده و گفته بود:

هر بازي ورزشي كه با نبرد دو نفر همراه است خاستگاه خود را در عالم واقعيت دارد، ولي ورزش سعي مي‌كند آن‌ها را به شكلي متمدنانه نمايش دهد. اما موضوع بازي‌هاي ويديويي متفاوت است و وقتي شما با بازي خشني طرف هستيد كه در مورد كشتن ديگران است، نبايد انتظار حضور آن را در المپيك داشته باشيد.

البته با وجود صحبت‌هاي باخ، سال گذشته شاهد برگزاري مسابقاتي در ارتباط با ورزش‌هاي الكترونيك با همكاري اينتل در پيونگ‌چانگ كره‌جنوبي بوديم كه يك هفته قبل از المپيك زمستاني ۲۰۱۸ جريان داشت و تمركز آن روي StarCraft II بود. مدتي بعد از آن هم تيمو لوم، مدير بخش تلويزيون و بازاريابي كميته‌ي بين‌المللي المپيك از تمايل اين كميته به بررسي ورزش‌هاي الكترونيك به‌عنوان بخشي از مسابقات المپيك صحبت كرد.

منبع : https://kotaku.com/video-games-get-one-step-closer-to-being-in-the-olympic-1838044899


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۲:۲۹ ] [ امير روزي طلب ]

در دنياي طراحي سايت، نام‌‌ها و ابزارهاي بزرگي همچون وردپرس (WordPress) و اسكوار اسپيس (Squarespace) وجود دارند كه تقريبا همگي با آن‌ها آشناييت دارند. در اين مطلب قصد داريم با مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس بيشتر به تفاوت اين دو و مخصوصا كاربردشان پي ببريم.

 

حين مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس بايد يك نكته بسيار مهم را مد نظر داشته باشيم. اين دو تفاوت‌هاي بسيار زيادي با يكديگر دارند، به طوري كه از اسكوار اسپيس به عنوان راهكاري به منظور هاستينگ وب سايت‌ها بر روي سرورهاي خودشان ياد مي‌كنند.

از طرفي ديگر با وردپرس رو به رو هستيم كه يك سيستم مديريت محتوا بوده و مي‌توان از آن بر روي سرورهاي خود وردپرس و يا ساير وب هاستينگ‌ها استفاده كرد. بر اساس اين تعريف، دو ابزار ياد شده كاملا با يكديگر متفاوت بوده و شايد مقايسه‌شان صحيح نباشد، اما با پيش رفتن در اين مطلب بيشتر به اهميت مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس پي خواهيد برد.

قابليت سفارشي‌سازي
براي راه‌اندازي يك وب سايت در حالت كلي، شايد هر دو ابزار مناسبي به نظر برسند، اما وقتي تصميم داريد بعد از طراحي، وب سايت را به دلخواه خود سفارشي‌سازي كرده و علاوه بر تغيير ظاهر، قابليت‌هاي متنوعي نيز به آن اضافه كنيد، وردپرس انتخاب بسيار مناسب‌تري خواهد بود. سفارشي سازي سايت به اين معني است كه سايت هايي مانند آپارات هر فصل قسمت نمايشي خود را تغيير مي دهند و همواره براي كاربر جذاب هستند.

به عنوان نمونه با مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس متوجه خواهيد شد براي وردپرس، چند هزار پوسته به صورت رايگان و پولي وجود دارد. اين پوسته در واقع قالب آماده خطاب شده و هر كدام يك وب سايت داراي ظاهر متفاوت را در اختيار شما قرار مي‌دهند. خوشبختانه بعد از نصب خواهيد توانست در صورت آشنايي با HTML و CCS به كدهاي وب سايت دست برده و ظاهر پوسته را به دلخواه سفارشي‌سازي كنيد.

براي وردپرس چند ده هزار افزونه مختلف وجود دارد. با نصب هر يك همچون يك نرم افزار عادي، ويژگي و قابليتي جديد به وب سايتتان افزوده خواهد شد. اين موضوع نشان‌دهنده قابليت سفارشي‌سازي بسيار بالاي وردپرس است، به اين معني كه ظاهر آن به راحتي قابل تغيير بوده و در هر زمان مي‌توان به سادگي چند كليك امكاناتي تازه‌اي به آن اضافه كرد.

پيشنهاد مي‌كنيم درباره تهيه يك وب هاستينگ خصاصت به خرج نداده و از يك سرويس‌دهنده معتبر، فضايي به منظور قرار دادن فايل‌هاي وب سايت خود به صورت پولي تهيه كنيد. در صورت استفاده از هاستينگ رايگان وردپرس، با محدوديت‌هاي زيادي مواجه خواهيد شد كه كار را براي مديريت و بهينه‌سازي وب سايت سخت مي‌كند. همواره به اين نكته توجه داشته باشيد كه از اول قدم هاي خود را محكم برداريد زيرا هر يك از اين فعاليت ها در سئو وب سايت شما تاثير مستقيم دارد.

با مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس به ظرفيت سفارشي‌سازي پايين آن در مقايسه با محبوب‌ترين CMS دنيا پي مي‌بريم. به عنوان نمونه تنها مي‌توان از بين گزينه‌هاي ارائه شده، يك پوسته انتخاب كرد و در اينجا آزادي انتخاب چندان زيادي وجود ندارد. سپس مي‌توان تغييراتي همچون عوض كردن رنگ و فونت و ديگر موارد سطحي همچون اين دو مورد را اعمال كرد.

برخلاف وردپرس، در اسكوار اسپيس نمي‌توان به طور كامل به كدهاي HTML وب سايت دست برد و به وسيله دست‌كاري CSS تا سر حد مرگ، ظاهر آن را به طور كامل زير و رو كرد! همچنين نمي‌توان از طريق افزودن كدهاي جاوااسكريپت ويژگي‌هايي جديد به وب سايت اضافه كرد.

آسودگي در استفاده
البته سفارشي‌سازي وب سايت هزينه‌هاي خاص خود را دارد، به همين دليل اگر از وردپرس به عنوان يك سيستم مديريت محتوا براي مديريت وب سايتي داراي ظاهر عادي و قابليت‌هاي محدود استفاده نكنيد، كار با آن سخت خواهد شد. در مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس اين مورد را بايد اصلي‌ترين مشكل وردپرس خطاب كرد.

هدف از توسعه اسكوار اسپيس، آسودگي در استفاده از آن بوده است، شايد به همين دليل نيز چندان نمي‌توان درونش دست برد و تغييراتي را اعمال كرد. براي سايتي مانند شيپور اين اهميت دارد كه روي تمامي قسمت ها كنترل داشته باشند . حين استفاده از اسكوار اسپيس در كمتر از چند دقيقه خواهيد توانست يك وب سايت شكيل داراي قابليت‌هاي مناسب در اختيار داشته باشيد.

شايد با توجه به ازدياد پوسته‌هاي وردپرسي و راحتي در دانلود و نصب آن‌ها، اين سيستم مديريت محتوا مناسب‌تر به نظر برسد، اما نبايد فراموش كرد رفع مشكلات تم‌هاي خريداري شده و يا دريافت شده به صورت رايگان، جز پرجستجوترين عبارت‌ها در گوگل هستند، به اين معني كه اغلب افراد حين تعويض قالب با مشكلات زيادي رو به رو مي‌شوند. از طرفي هيچ تضميني وجود ندارد كه يك پوسته با وب سايت شما همخواني داشته باشد. هر وب سايت داراي بخش‌هاي متفاوتي در مقايسه با ديگري است، به همين دليل بعيد نيست تم دريافت شده هيچ سنخيتي با وب سايت شما و چهارچوب آن نداشته باشد.

از طرفي ديگر قالب‌هاي رايگان در اغلب مواقع داراي باگ و ارور هستند كه رفع آن‌ها زمان‌بر است. همانطور كه گفته شد اگر شما وارد سايت بانك ملي شويد و دائما در صفحه اصلي آن ارور مشاهده كنيد ديگر هيچگاه وارد اين سايت نخواهيد شد. با مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس به آسودگي در استفاده از آن پي خواهيم برد. اگرچه تعداد محدودي قالب توسط توسعه‌دهنده به شما پيشنهاد خواهد شد، اما از همان تعداد مي‌توان به سادگي يك كليك و بدون نياز به دست‌كاري‌هاي بعدي استفاده كرد. ويرايش در سطح ساده با استفاده از ابزارهاي موجود امكان‌پذير است.

وردپرس قدرتمندترين سيستم مديريت محتواي متن باز به منظور طراحي سايت است، اما همين موضوع سبب مي‌شود كار كردن با آن دشوار باشد. براي افرادي كه به فنون طراحي سايت آشناييت نداشته و تنها در پي طراحي وب سايت بدون صرف هزينه زياد و با تكيه بر دانش محدود خود هستند، استفاده از اسكوار اسپيس پيشنهاد مي‌شود.

استفاده‌هاي تجاري
وردپرس مي‌تواند بستري بسيار مناسب براي ساخت سايت شركتي باشد. براي اين كه وب سايت وردپرسي خود را تبديل به يك فروشگاه آنلاين كنيد، راهكارهاي زيادي وجود دارد. اما نكته همينجاست؛ براي داشتن يك شعبه اينترنتي به منظور فروش محصولات، مي‌بايست وردپرس را با چيز ديگري تركيب كنيد.

با مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس به اين مزيت آن پي خواهيم برد، چرا كه به صورت پيش‌فرض قابليت‌هاي يك فروشگاه اينترنتي را دارد. حين استفاده از هر دو ابزار خواهيد توانست تعداد زيادي محصول را به مشتريان نمايش داده و به صورت آنلاين به فروش برسانيد، اما در صورت نياز به افزودن قابليت‌هاي بيشتر و سفارشي‌سازي فروشگاه آنلاين خود، با توجه به تعدد افزونه‌هاي وردپرس، اين سيستم مديريت محتوا گزينه مناسب‌تري خواهد بود.

هزينه
گزينه‌هاي مختلفي به اين منظور براي استفاده از اسكوار اسپيس وجود دارد:

ماهيانه 12 دلار براي يك وب سايت شخصي
ماهيانه 18 دلار براي يك وب سايت شركتي
ماهيانه 26 دلار براي يك وب سايت فروشگاهي ساده

هر كدام از اين وب سايت‌ها داراي ويژگي‌هاي خاص خود هستند. با توجه به ماهيت اسكوار اسپيس اغلب كاربران ترجيح مي‌دهند از آن به منظور طراحي وب سايت‌هاي ساده استفاده كنند. اما هزينه‌هاي وب هاستينگ در WordPress.com كمتر است:

استفاده رايگان در صورت داشتن يك وب سايت زير دامين WordPress.com
ماهيانه 4 دلار براي يك وب سايت شخصي
ماهيانه 8 دلار براي يك وب سايت داراي قابليت‌هاي كافي

در مقايسه وردپرس و اسكوار اسپيس يك نكته بسيار مهم ديگر از نظر هزينه وجود دارد. وردپرس، يك سيستم مديريت محتواي متن باز است، به اين معني كه براي استفاده از هسته آن نياز به پرداخت هيچ مبلغي نيست.  اين اصل براي سايت هايي مانند جام نيوز بسيار اهميت دارد .در صورت آشنايي با مفاهيم پايه طراحي سايت و همچنين آشنايي با HTML و CSS به منظور ويرايش ظاهر آن، تنها هزينه‌هايي كه براي ساخت يك وب سايت خواهيد داشت، ثبت يك دامين و خريد يك سرويس وب هاستينگ است، در غير اين صورت مي‌بايست با پرداخت هزينه، از يك فرد مجرب درخواست كنيد اين اعمال را براي شما انجام بدهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۴۷ ] [ امير روزي طلب ]

اولين ريتينگ بازيكنان فيفا 20 توسط الكترونيك آرتز اسپورت از طريق شبكه‌هاي مجازي و صفحه اصلي اين بازي اعلام شد. آن‌ها اساس ريتينگ بازيكنان را عملكرد آنان در سال گذشته مي‌دانند و به همين طريق در بخش‌هاي مختلفي مثل سرعت و يا دريبل به آن‌ها امتياز مي‌دهند.

 

در فيفا 20 امسال ده بازيكن برتر به ترتيب ليونل مسي، كريستيانو رونالدو، نيمار، ادن هازارد، كوين دي بروينه، جان اوبلاك، ويرجيل فن دايك، محمد صلاح، لوكا مودريچ و مارك آندره ترشتگن هستند. به اين ترتيب رئال مادريد و ليورپول هركدام با داشتن دو بازيكن در اين ليست بيشترين تعداد بازيكن را دارند. براي مشاهده تمام صد بازيكن برتر مي‌توانيد از لينك استفاده كنيد.

منبع : ea


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۷:۴۶ ] [ امير روزي طلب ]

اپل سه برنامه‌ي جديد مطالعاتي در زمينه‌ي پايش سلامت قلب، برنامه‌ي سلامت بانوان و برنامه‌ي سلامت شنوايي كاربران را معرفي كرد.

اپل امشب در رويداد معرفي آيفون ۱۱، هم‌زمان با معرفي اپل واچ سري ۵، سه برنامه‌ي مطالعاتي جديد در حوزه‌ي سلامت شامل برنامه‌ي سلامت شنوايي، برنامه‌ي مطالعاتي در حوزه‌ي سلامت بانوان و برنامه‌ي مطالعاتي در زمينه‌ي سلامت قلب را معرفي كرد.

كوپرتينونشين‌ها برنامه‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي خود را با همكاري مؤسسه‌هاي پيشرو در حوزه‌ي پزشكي پيش مي‌برند. اپليكيشن جديد Research، مرتبط با برنامه‌هاي تحقيقاتي و مطالعاتي اپل بيش‌ازپيش سلامت كاربران را مورد توجه قرار مي‌دهد. همان‌طور كه گفته شد سازمان‌هاي معتبري در حوزه‌ي مراقبت‌هاي بهداشتي و مؤسسه‌هاي معتبر پزشكي و دانشگاهي در برنامه‌هاي مطالعاتي جديد، اپل را ياري مي‌‌كنند. كاربران به‌زودي مي‌توانند اپليكيشن Research را به‌صورت رايگان از اپل استور دانلود كنند و به تمايل خود در اين برنامه‌ها مشاركت كنند.

جف ويليامز، يكي از مديران اپل در مورد برنامه‌هاي جديد اعلام كرد:

برنامه‌ي مطالعاتي اپل در زمينه‌ي سلامت قلب به نام Apple Heart Study، تأثير مثبتي بر تحقيقات پزشكي در حوزه‌ي سلامت قلب خواهد داشت. آيندگان مي‌توانند از نتايج چنين تحقيقاتي سود ببرند. اپل، در سطح گسترده‌تري تحقيقات حوزه‌ي سلامت را دنبال مي‌كند و بيش‌ازپيش خود را نسبت به سلامت كاربران متعهد مي‌داند.

 

دربرنامه‌ي تحقيقاتي و مطالعاتي Apple Heart and Movement، وضعيت قلب كاربر در حالت‌هاي مختلف از جمله حين پياده‌روي يا در حالت‌هاي بدون تحرك پايش مي‌‌شود.

يكي ديگر از برنامه‌هاي مطالعاتي اپل، به سلامت بانوان مربوط مي‌شود. برنامه‌ي مطالعاتي Women’s Health با همكاري دانشكده‌ي چان هاروارد و مؤسسه ملي علوم بهداشت محيط زيست ايالات متحده آمريكا (NIEHS) راهبرد خواهد شد. ظاهرا، اين نخستين برنامه‌ي طولاني‌مدت اپل براي بررسي سلامت بانوان است كه موضوعاتي ازجمله زايمان، ناباروري، پوكي استخوان، يائسگي، دوره‌هاي قادگي و در كل سلامت بانوان را مورد توجه قرار مي‌دهد.

يكي ديگر از برنامه‌هاي مطالعاتي اپل به حوزه‌ي سلامت شنوايي كاربران توجه نشان مي‌‌دهد. برنامه‌ي مطالعاتي ‌Hearing Health، براي نخستين بار توسط كوپرتينونشين‌ها اجرايي مي‌شود. داده‌‌هاي مربوط به عادت‌هاي شنيداري كاربران جمع آوري شده و در نهايت داده‌‌هاي مطالعاتي دراختيار سازمان بهداشت جهاني نيز قرار داده خواهد شد. يكي از اهداف اپل در دنبال كردن چنين تحقيقي، توجه به سلامت حوزه‌ي شنوايي كاربران است.

اپل قصد دارد با پايش عادت‌‌هاي شنيداري كاربران و جمع آوري داده‌هاي مربوط به اين حوزه، بروز مشكلاتي همچون ناشنوايي كامل يا مشكلات شنيداري در اثر استفاده‌ي نادرست از دستگاه‌هاي مختلف را به‌ حداقل برساند. ميليون‌ها كاربر جوان دراثر استفاده‌ي نادرشت از محصولات صوتي، دچار مشكلات شنوايي مي‌شوند. برخي از آن‌ها حتي دچار ناشنوايي دائمي مي‌شوند.

اپل قصد دارد در كنار سازمان بهداشت جهاني، استانداردهاي جديدي در حوزه‌ي شنيداري تبيين كند تا بروز چنين مسايلي به حداقل برسد.

منبع : https://9to5mac.com/2019/09/10/apple-launching-three-new-research-studies-including-hearing-cycle-tracking-heart-and-movement/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۸:۳۴ ] [ امير روزي طلب ]

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري چند سالي است كه وارد حوزه بازاريابي و مديريت شده است.منظور از CRM كه مخفف مديريت ارتباط با مشتري مي باشد اين است كه ارتباط با مشتريانمان و نحوه پاسخ به نيازها و در خواست هاي آنها را به بهترين شكل مديريت كنيم ، كه اين امر باعث موفقيت روز افزون كسب و كارمان خواهد شد.
بايد اين را در نظر گرفت كه CRM (سي آر ام) تنها يك نرم افزار نيست.
امروزه برخي اوقات منظور از سي آر ام يك برنامه تحت وب يا نرم افزار است كه به سازمان ها اجازه مي دهد كه بيشتر بر روي فعاليت ها و روابط مرتبط با مشتريان ، خريداران ، تامين كنندگان و همكاران خود تمركز كنند در صورتي كه CRM از لايه استراتژي آغاز شده و در نهايت نرم افزارهاي CRM ابزاري هستند براي تسهيل در اجراي استراتژي هاي سازمان.

در واقع CRM مجموعه اي است از: فرايندهاي سازماني، افراد و تكنولوژي

تعريف CRM يا مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه فرانسيس باتل چيست ؟
از ديدگاه فرانسيس باتل CRM تعريف مشخصي ندارد؛ هر كسي آن را به شكلي تعريف كرده است.
حتي بر سر اينكه CRM مخفف چيست هم قطعيت كامل وجود ندارد و بعضي ها آن را مخفف Customer Relationship Marketing مي دانند.

 


اما چيزي كه مهم تر است اين است كه مديريت ارتباط با مشتري به چهار شكل كاملا متفاوت مورد توجه قرار گرفته است:

استراتژيك
عملياتي
تحليلي
تعاملي

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري استراتژيك چيست؟
در نگاه استراتژيك به مديريت ارتباط با مشتري ، CRM يك استراتژي محوري و كليدي در كسب و كار است و قرار است مشتريان سود ده را جذب كسب و كار كرده و آن ها را براي ما حفظ كند.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري عملياتي چيست؟
هر فرايندي كه به نوعي با مشتري مرتبط است ، با استفاده از سيستم هاي نرم افزاري ، به ابزارهاي اتوماتيك تجهيز مي شود. مانند بازاريابي، فروش و خدمات مشتريان.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري تحليلي چيست؟
مديريت ارتباط با مشتري ، CRM ابزاري براي تحليل هوشمندانه داده ها و اطلاعات مربوط به مشتري با هدف هاي استراتژيك و يا عملياتي است.

CRM يا مديريت ارتباط با مشتري تعاملي چيست؟
مديريت ارتباط با مشتري ، CRM از تكنولوژي براي مديريت مرزهاي سازمان ، چه در رابطه با مشتري وچه شركاي تجاري استفاده مي شود و هر نوع داده و اطلاعاتي كه از مرزهاي سازمان عبور مي كند توسط اين سيستم مديريت مي شود.

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما بر روي لينك زير كليك كنيد...
https://webdaran.com/what-is-crm-2/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۳:۲۸ ] [ امير روزي طلب ]

در هفته‌اي كه چهار رتبه اول جدول فروش هفتگي انگلستان در اختيار بازي‌هاي جديد است، Astral Chain رتبه نخست را تصاحب كرده است.

به رسم هر هفته، جديد‌ترين گزارش از فروش بازي‌ها در انگلستان منتشر شده است كه براساس آن، بازي Astral Chain، جديد‌ترين بازي انحصاري نينتندو سوييچ و ساخته استوديو پلاتينيوم گيمز، در رتبه نخست جدول قرار گرفته است. نكته جالب جدول فروش اين هفته قرار گرفتن چهار بازي در رتبه‌هاي نخست آن است؛ به طوري‌كه پس از استرال چين، Wreckfest كه نسخه كنسولي آن اخيرا منتشر شده در رتبه دوم، The Dark Pictures: Man of Medan در رتبه سوم و Control، جديد‌ترين ساخته استوديو رمدي هم در رتبه چهارم قرار گرفته است.

انتشار اين چهار بازي جديد و قرار گرفتن آن‌ها در رتبه‌هاي بالاي جدول، باعث شده تا Mario Kart 8 Deluxe، صدرنشين هفته گذشته جدول، اين هفته در رتبه پنجم قرار بگيرد. در رتبه ششُم جدول اين هفته شاهد بازي Crash Team Racing Nitro-Fueled هستيم كه سه پله سقوط را تجربه كرده است و در رتبه هفتم هم بازي Super Mario Maker 2 با پنج پله سقوط قرار گرفته است. اما جدول اين هفته يك اتفاق جالب ديگر هم دارد و آن، قرار گرفتن بازي Spider-Man در رتبه هشتم آن است؛ اين مورد از اين حيث اتفاق جالبي است كه اسپايدرمن براي رسيدن به اين جايگاه صعود جالب ۲۶ پله‌اي را تجربه كرده است.

 

رتبه نهم جدول اين هفته در اختيار بازي GTA V قرار دارد و در نهايت در رتبه دهم شاهد بازي The Division 2 هستيم. انتشار بازي‌هاي جديد و كلا تغييرات نسبتا زيادي كه جدول اين هفته داشته، باعث شده تا تعدادي از بازي‌هايي كه هفته پيش در جمع ۱۰ بازي پرفروش هفته بودند اين هفته جايي در اين بين نداشته باشند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به Red Dead Redemption 2، Mortal Kombat 11، Minecraft، Super Mario Odyssey و Yu-Gi-Oh! Legacy of the Duelist: Link Evolution اشاره كرد.

در ادامه مي‌توانيد جدول فروش هفتگي انگلستان در هفته منتهي به ۹ شهريور را مشاهده كنيد:

رتبه فعلي

رتبه قبلي نام بازي نكته قابل ذكر
۱       - Astral Chain هفته اول انتشار
۲       - Wreckfest هفته اول انتشار
۳       - The Dark Pictures: Man of Medan هفته اول انتشار
۴       - Control هفته اول انتشار
۵      ۱↓ Mario Kart 8 Deluxe از دست دادن صدر
۶      ۳↓ Crash Team Racing Nitro-Fueled -
۷      ۲↓ Super Mario Maker 2 از دست دادن صدر پس از دو هفته صدرنشيني متوالي
۸   ۳۴↑ Spider-Man بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازي پرفروش با ۲۶ پله صعود
۹      ۷↓ GTA V -
۱۰   ۹↓ The Division 2 -

منبع : ukie.org


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۹:۳۱ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب