ديجيتال ماركتينگ
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

براي استفاده از بستر اينترنت بايد فضايي از آن را در اختيار داشت. در شبكه هاي مجازي با ايجاد حساب كاربري و ساختن يك صفحه مي توانيد به فعاليت بپردازيد. اما اين فضا متعلق به سايت است و امكان دارد به دلايل مختلف صفحه شما بسته يا دسترسي به سايت مورد نظر مسدود شود، همانطور كه سال قبل دسترسي به اپليكيشن و وب سايت تلگرام براي IP هاي ايراني مسدود شد.

 

با توجه به گسترش و رواج بازاريابي اينترنتي بسياري از افراد به استفاده از روش هاي مختلف اين نوع بازاريابي علاقمند شده اند. زيرا مي دانند كه بازدهي و جذب مخاطب با روش هاي بازاريابي اينترنتي بسيار بيشتر از روش هاي قديمي تبليغاتي است و همچنين انجام روش هاي ديجيتال ماركتينگ بسيار مقرون به صرفه مي باشد.

بر اساس پيش بيني كارشناسان فعال در حوزه بازاريابي و تبليغات به زودي روش هاي سنتي و بازاريابي قديمي به طور كلي منسوخ مي شوند و آن دسته از كسب و كار هايي كه همچنان از روش هاي سنتي براي تبليغات و بازاريابي استفاده مي كنند با شكست مواجه خواهند شد.

دنياي امروز دنياي اينترنت و بر خط است. ديگر تمامي كارها با چند كليك ساده در اينترنت و فضاي مجازي قابل انجام است. همين الان كه در حال خواندن مقاله هستيد بسياري از مردم با يك موبايل ساده از طريق طراحي سايت در حال كسب درآمد هستند.

همزمان با گسترش استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، استفاده از اينترنت و فعاليت در اين بستر نيز افزايش يافته است و به يقين مي توان گفت زندگي بدون تلفن همراه و اينترنت براي بسياري از مردم امكان پذير نخواهد بود.

وب سايت ها بهترين بستر براي تبليغات

براي استفاده از بستر اينترنت بايد فضايي از آن را در اختيار داشت. در شبكه هاي مجازي با ايجاد حساب كاربري و ساختن يك صفحه مي توانيد به فعاليت بپردازيد. اما اين فضا متعلق به سايت است و امكان دارد به دلايل مختلف صفحه شما بسته يا دسترسي به سايت مورد نظر مسدود شود، همانطور كه سال قبل دسترسي به اپليكيشن و وب سايت تلگرام براي IP هاي ايراني مسدود شد. اين اتفاق ممكن است براي هر شبكه اجتماعي ديگري نيز رخ دهد. پس نمي توان فعاليت خود را محدود به اين قبيل فضا ها كنيد.

براي آنكه بتوانيد به بازاريابي اينترنتي بپردازيد بهتر است يك وب سايت داشته باشيد. وب سايت ها امن ترين و مطمئن ترين بستر ها براي تبليغات و فعاليت اينترنتي هستند. خيلي از سايت هاي معتبر مثل بيتوته بعد از موفق شدن با قرار دادن تبليغات در سايت خود درآمد بالايي دريافت مي كنند. در سال هاي اخير بسياري از صاحبان كسب و كار براي تبليغات و همچنين ديجيتال ماركتينگ به سمت راه اندازي وب سايت رفته اند. وب سايت ها همچنين مي توانند بهترين فضا براي كسب و كار اينترنتي باشند.

در دو سال گذشته بسياري از استارت آپ ها در كشور به وجود آمده اند. پايه و اساس اين شركت هاي نوپا فضاي اينترنت مي باشد. كسب و كار هاي آنلاين توانسته اند علاقه بسياري از مردم را به سمت خود جذب كنند. بر اساس پيش بيني هاي انجام شده در آينده اي نزديك تمامي كسب و كار هاي فعال در سطح شهر به فضاي اينترنت نقل مكان خواهند كرد. فعاليت در شهر مشكلات خود را به همراه دارد به همين دليل است كه مردم دوست دارند به صورت آنلاين و مجازي به كسب و كار بپردازند.

مردم براي خريد هاي روزانه و يا تهيه نياز هاي خود به فروشگاه ها و مغازه هاي سطح شهر مراجعه مي كنند. اما از زماني كه فروشگاه ها اينترنتي به وجود آمده اند، اغلب مردم با چند كليك ساده كالا هاي مورد نظر خود را درب منزل تحويل مي گيرند. به همين دليل است كه بسياري از مغازه ها و فروشگاه هاي فعال در شهر به فكر طراحي سايت مخصوص به خود شده اند.

سايت ها فقط مخصوص به خريد كالاها نيستند. شما هم اگر كسب و كاري داريد مي توانيد براي آن سايت راه اندازي كنيد. امروزه بسياري از خدمات به صورت آنلاين ارائه مي شوند. حتي خدماتي كه به فكر هيچ كسي خطور نمي كند نيز مي تواند به صورت آنلاين ارائه شود.

در گذشته مردم براي خريد و اجاره خانه، يافتن شغل و يا هر چيز ديگري به روزنامه ها رجوع مي كردند و ساعت ها وقت خود را صرف گشتن و تلفن زدن مي كردند. اما امروزه شما هر چيزي كه بخواهيد را مي توانيد در گوگل جستجو كنيد. حتي وب سايت هايي نيز براي درج آگهي رايگان راه اندازي شده اند كه شما مي توانيد نياز هاي خود را در آنها جستجو نماييد.

 

بهينه سازي وب سايت و موفقيت در كسب و كار

وقتي وب سايتي راه اندازي مي كنيد گوگل و ديگر موتور هاي جستجو آن را در ليست خود قرار مي دهند. به اين ترتيب وقتي كاربران كلمه اي را جستجو مي كنند يك ليست چند صفحه اي براي آنها نمايش داده مي شود. در اين ليست آدرس صد ها وب سايت وجود دارد. كاربر مي تواند به هر كدام از سايت ها مراجعه كند.

همانطور كه گفته شد ليست نتايجي كه گوگل نمايش مي دهند چند صفحه است. اما اغلب كاربران فقط از وب سايت هاي موجود در صفحه اول ديدن مي كنند زيرا با همان چند سايت نخست نيز مي توانند به هدف خود برسند. سايت هاي بسياري با استفاده از تجارب خود مثل ستاره به رتبه يك دست يافتند و شما هم مي توانيد از اين تجارب استفاده كنيد. عملا وب سايت هايي كه در صفحه دوم به بعد قرار دارند ديده نمي شوند. به همين دليل است كه بسياري از كسب و كار هايي كه وب سايت راه اندازي نموده اند نتوانستند به موفقيت برسند.

اغلب مديران وب سايت ها به دنبال بهينه سازي و سئو وب سايتشان هستند. منظور از سئو SEO: Search Engine Optimization مي باشد. به معناي بهينه سازي وب سايت براي قرار گرفتن در صفحات نخست گوگل مي باشد.

گوگل يك شركت قديمي در حوزه فناوري و اينترنت است. موتور جستجو گوگل براي رعايت حق كاربران خود هر وب سايتي را به آنها نمايش نمي دهد. همه كاربران مي دانند كه وب سايت هاي نمايش داده شده در صفحه اول گوگل مورد رضايت گوگل است. گوگل براي نمايش وب سايت ها به كاربران، آنها را از ابعاد مختلف آناليز مي كند و براي اين كار الگوريتم هاي مختلفي دارد.

بسياري از سايت ها براي قرار گرفتن در صفحه اول با يكديگر در رقابت هستند. زيرا اغلب افراد مي دانند براي نتيجه گرفتن از وب سايت خود بايد در نتايج گوگل به خوبي بدرخشند. سفارش طراحي سايت شركتي يكي از خدمات طراحي سايت، مي باشد. شما عزيزان مي توانيد با طراحي و بهينه سازي وب سايت در كسب و كار خود به موفقيت هاي زيادي برسيد. سئو و بهينه سازي سايت شامل دو مرحله مي باشد: سئو داخلي و سئو خارجي. برخي از روش هاي بهينه سازي وب سايت در خارج از آن بايد انجام شود و برخي ديگر در داخل سايت انجام مي شوند. از روش هاي مختلف سئو به موارد زير مي توان اشاره نمود:

 

1-توليد و درج محتواي بهينه در صفحات وب سايت (توليد محتواي مناسب، مرتبط و غير كپي )
2-افزايش و كنترل سرعت بارگذاري وب سايت براي كاربران
3-بك لينك گذاري در وب سايت هاي مرتبط
4-رعايت چگالي كلمات كليدي در صفحات سايت و انتخاب كلمات كليدي مناسب و مرتبط
5-درج Meta Description
6-رعايت درج لينك هاي داخلي و خارجي در صفحات
7-رفع خطاي 404
8-بهينه سازي تصاويراين اصل براي سايت هايي كه تعداد محتوا بالايي دارند مثل آپارات خيلي مهم است .
9-Responsive و بهينه سازي وب سايت براي صفحات موبايلي
10-تبليغات و اشتراك گذاري محتوا در شبكه هاي اجتماعي
11-بهينه سازي كد هاي دستوري و حذف خطوط اضافه

موارد گفته شده تنها تعدادي محدود از روش هاي سئو مي باشد كه بايد توسط افراد متخصص در اين حوزه انجام شود. به طور خلاصه بايد گفت سئو و طراحي وب سايت با هم كار مي كنند. يعني آنكه شما نمي توانيد تنها با راه اندازي يك سايت انتظار موفقيت و ديده شدن در بستر اينترنت را داشته باشيد. وقتي وب سايت راه اندازي مي كنيد بايد بهينه سازي روي آن انجام گيريد. اگر به سايت سافت 98 نگاهي داشته باشيم اين سايت با طراحي زيبا و بهينه سازي مناسب توانست به رتبه يك سرچ ها دست يابد. با بهينه سازي صحيح وب سايت شما به صفحه نخست گوگل منتقل مي شود. در اين صورت وقتي كاربران كلمات كليدي مرتبط با وب سايتتان را جستجو مي كنند، آدرس سايت شما در صفحه اول به آنها نمايش داده مي شود به اين ترتيب شانس كليك وب سايتتان بالا مي رود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۹:۳۳ ] [ امير روزي طلب ]

به گفته‌ي جيسون شرير، بازي Ghost of Tsushima با تاخير روبه‌رو شده است و تا اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

در كنار خبري كه امروز منتشر شد مبني بر تاخير خوردن بازي مورد انتظار The Last of Us Part 2، جيسون شرير از سايت كوتاكو طبق آخرين اخبار بازي اعلام كرده است كه بازي انحصاري ديگر پلي استيشن 4 يعني Ghost of Tsushima نيز دچار تاخير شده و تا پايان سال ۲۰۲۰ منتشر نخواهد شد.

شرير اعلام كرده است كه طبق شنيده‌هاي او، بازي Ghost of Tsushima براي عرضه در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ريزي شده است. اين همان برهه‌اي از سال است كه سوني قصد دارد كنسول نسل بعدي خود يعني پلي استيشن 5 را عرضه كند. با اين حال، شرير اطمينان داده است كه Ghost of Tsushima همچنان براي پلي‌استيشن 4 منتشر خواهد شد. همچنين او اعلام كرد كه اين تاخير صورت گرفته تحت تاثير تاخيري است كه بازي The Last of Us Part 2 شامل حالش شده است. توييت منتشر شده از شرير به شرح زير است:

 

بازي Ghost of Tsushima هنوز تاريخ عرضه‌اي را براي عموم منتشر نكرده است؛ با اين حال انتشار اين بازي به اواخر سال ۲۰۲۰ موكول شده است. انتظار نداشته باشيد كه سازندگان اين بازي را به اثري براي PS5 يا چيز ديگري تبديل كنند، اما اين بازي در ابتدا براي عرضه در نيمه‌ي نخست سال ۲۰۲۰ برنامه‌ريزي شده بود.

با در نظر گرفتن اين قضيه كه مدت زيادي است از بازي Ghost of Tsushima خبري منتشر نمي‌شود، تاخير صورت گرفته منطقي به نظر مي‌رسد. با اين حال عرضه‌ي يك بازي بزرگ انحصاري براي پلي‌استيشن 4 آن هم در بازه‌ي زماني‌اي كه كنسول بعدي مي‌خواهد عرضه شود، مساله‌اي عجيب است؛ اما از طرفي اين اثر مي‌تواند يكي از بازي‌هايي باشد كه ويژگي پشتيباني از بازي‌هاي نسل قبل پلي‌استيشن 5 را به رخ بكشد و شايد دليل اين تاخير همين باشد. بنابراين كساني كه بازي Ghost of Tsushima را خريداري كرده‌اند و پلي‌استيشن 5 را نيز در اختيار دارند، مي‌توانند به راحتي اين بازي را روي كنسول جديد خود تجربه كنند.

تا زمان نگارش اين خبر، هيچ تاريخ عرضه‌‌اي براي اين بازي از سوي سوني اعلام نشده است اما به نظر مي‌رسد كه طي ماه‌هاي آينده اخبار زيادي از اين اثر منتشر شود.

نظر شما راجع به تاخير‌هاي اخير بازي‌هاي بزرگ سوني چيست؟ آيا با عرضه‌ي PS5 در ارتباط هستند؟ نظرات خود را با ما در ميان بگذاريد.

منبع : https://www.dualshockers.com/ghost-of-tsushima-release-late-2020/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۴۱:۱۹ ] [ امير روزي طلب ]

آيفون هاي 2020 در مقايسه با مدل هاي قبلي، دچار تغييرات بسياري مي شوند كه در ادامه شما را با برخي از آن ها آشنا مي كنيم.

طراحي نهايي آيفون هاي 2020 حداقل تا پنج ماه ديگر قطعي مي شود؛ با اين حال گزارش هاي جديدي پيرامون اين محصولات، ما را با برخي از تفاوت هاي اساسي آشنا مي كنند.

آيفون پرو بعدي داراي طراحي متفاوتي براي بريدگي نمايشگر است
ظاهرا اپل در حال آماده سازي چند نمونه جديد براي سيستم تشخيص چهره است. برخي از اين نمونه ها عرض كمتري دارند و بعضي ديگر، داراي طراحي فشرده هستند و احتمالا به راحتي در حاشيه بالاي گوشي جاي مي گيرند. لازم به ذكر است؛ سيستم هاي جديد از سرعت بالاتري برخوردار بوده و مي توانند چهره فرد را از زواياي مختلف شناسايي كنند.

طبق گزارش هاي منتشر شده، آيفون 12 پرو و آيفون 12 پرو مكس به ترتيب مجهز به نمايشگرهاي 5.4 اينچي و 6.7 اينچي با حاشيه هاي بسيار باريك خواهند بود. آيفون 12 معمولي نيز به جاي پنل LCD از نمايشگر اولد استفاده خواهد كرد.

 

آيفون هاي 2020 درست مانند سري آيفون 11 داراي ماژول دوربين مربعي شكل هستند اما ظاهرا نوع سنسورها تغيير پيدا مي كند. احتمال مي رود كه سري آيفون 12 پرو به سنسور ToF و آيفون 12 معمولي به سنسور تله فوتو مجهز شود.

استفاده از خطوط آنتن عريض تر براي پشتيباني از شبكه 5G
شركت اپل براي آيفون هاي 2020 قاب هاي متفاوت و صاف تري را در نظر گرفته، اما نوع مواد به كار گرفته شده در اين قاب ها هنوز مشخص نشده است. با اين حال گفته مي شود كه قاب سري پرو از جنس استيل ضد لك و قاب آيفون 12 معمولي از جنس آلومينيوم خواهد بود.

گوشي هاي جديد از خطوط آنتن عريض تر با ضخامت 1 ميليمتر بهره مي برند. اين خطوط در بالا، پايين و دو طرف محصول كشيده شده اند. مواد پلاستيكي به كار رفته در اين آنتن ها جاي خود را به شيشه، سراميك يا ياقوت كبود مي دهد. اين تغييرات روي هم رفته موجب بهبود ارتباطات و پشتيباني از شبكه 5G خواهند شد.

حذف پورت هاي فيزيكي در آيفون هاي 2020
ظاهرا آيفون هاي 2020 فاقد هرگونه پورت فيزيكي خواهند بود. اپل قصد دارد تا علاوه بر شارژ بي سيم، از فناوري UWB براي تبادل داده ها استفاده كند. اين فناوري پر سرعت در تراشه U1 فعلي اپل نيز به كار گرفته شده است.

منبع : phonearena 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۵۸:۵۹ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب