دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اینستاگرام در جدیدترین نسخه‌ی بتا اپلیکیشن خود، تم تیره را برای استفاده راحت‌تر در محیط‌های تاریک اضافه کرده است.

به‌لطف پشتیبانی گسترده از تم تیره در اندروید ۱۰ و iOS 13، در ماه‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت تم تیره یا همان دارک مود در بین توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستیم. گوگل و اپل اغلب برنامه‌های خود را با این شکل‌و‌شمایل جدید به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما هنوز تعداد زیادی از برنامه‌های شخص‌ثالث همچنان در ظاهر قبلی و روشنِ خود ظاهر می‌شوند.

با‌این‌حال، به‌نظر می‌رسد این رویه‌ آرام‌آرام در حال تغییر است؛ زیرا در جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام، شاهد فعال‌سازی تم تیره هستیم که ظاهر جدیدی به این شبکه‌ی اجتماعی عکس‌محور می‌بخشد. فعلا این قابلیت فقط برای نسخه‌ی اندرویدی اینستاگرام دردسترس قرار گرفته است؛ ولی انتظار می‌رود در روز‌های آینده شاهد قابلیت یادشده در نسخه‌ی iOS باشیم.

اگر از نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام روی گوشی اندرویدی خود استفاده می‌کنید، برای مراجعه به قسمت تنظیمات اندکی صبر کنید و پیش‌ از همه‌چیز درباره‌ی نسخه‌ی سیستم‌عاملتان اطلاعات کسب کنید؛ زیرا برای فعال‌سازی تم تیره باید به تنظیمات اندروید ۱۰ مراجعه کنید که از تم تیره پشتیبانی سیستمی می‌کند؛ بنابراین، گزینه‌ی مجزایی در اپلیکیشن وجود ندارد. ظاهر تم تیره به‌صورت آزمایشی پیاده‌سازی شده است؛ باوجود‌این، شاهد عملکرد مناسب رابط کاربری هستیم.

 

بسیاری از کاربران درباره‌ی کارکرد ناصحیح این قابلیت در اندروید ۹ خبر داده‌اند؛ اما طبق گفته‌ی وب‌سایت 9to5google، کاربران این نسخه از اندروید می‌توانند با مراجعه به تنظیمات Developr Options‌ و قراردادن گزینه‌ی Dark Mode روی حالت همیشه روشن، از تم تیره در اینستاگرام نیز مانند اندروید ۱۰ استفاده کنند.

با‌‌ تمام این‌ اوصاف، آن‌ دسته از کاربرانی که از نسخه‌های پایین‌تر اندروید استفاده می‌کنند و امیدی به به‌روزرسانی سیستم‌عامل دستگاه خود ندارند، باید تا اضافه‌شدن گزینه‌ای برای فعال‌سازی تم تیره در تنظیمات داخلی اپلیکیشن اینستاگرام صبر کنند.

اگر قصد آزمایش این قابلیت جدید را دارید، می‌توانید ازطریق این لینک جدیدترین نسخه‌ی آزمایش اینستاگرام با شماره‌ی ۱۱۴.۰.۰.۰.۲۴ را دانلود و نصب کنید.

آیا پشتیبانی اپلیکیشن‌ها از تم تیره را اتفاق مثبتی در دنیای نرم‌افزار قلمداد می‌کنید؟ دیدگاه خود را درباره‌ی این موضوع با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Instagram-beta-update-Android-dark-mode_id119193


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۰:۰۴ ] [ امیر روزی طلب ]

چطور ممکن است که برخی از سایت ها با طراحی ساده ای که دارند جزء سایت های محبوب شده و رتبه جهانی بالایی بدست بیاورند!سایت هایی مانند گوگل و فیسبوک ؛چه عواملی باعث موفقیت یک سایت می شود؟

 بررسی جوانب و نکاتی برای موفقیت سایت
مدیریت درست ،طراحی شیک و جذاب،نرم افزارهای کارآمد درطراحی سایت وموارد بسیاری که در عوامل موفقیت سایت از نکات کلیدی هستند.ولی برخی از طراحان سایت با مراجعه به مشاوران مخصوص می گویند:یک ایده خوب برای فروش آنلاین دارم. یک سایت شیک و جذاب لازم دارم. بعد از اینکه سایت را راه اندازی کردم مردم به سایتم سر می زنند و از من خرید می کنند چون ایده فوق العاده ای دارم. تنها چیزی که لازم دارم این است که ببینم چطور می توانم سایتم را بین مردم تبلیغ و معرفی کنم!

دو ایراد اساسی در این کلیشه ذهنی وجود دارد. نخست اینکه فرآیند فروش و بازاریابی آنلاین مدل خاصی دارد که باید رعایت شود. بنابراین فرآیند واقعی، از چیزی که در ابتدا به نظر می رسد پیچیده تر است. اشکال دوم این است که این دوستان خودشان را از این معادله حذف کرده اند!
گاهی مدیران و کارآفرینانی نزد ما می آیند و تحت تاثیر عملکرد و محتوای سایت نمناک از ما تقاضا می کنند چیزی شبیه آن برایشان بسازیم. ما به این افراد می گوییم 80 درصد موفقیت سایت ناشی از شیوه مدیریت آن است نه ظاهر یا نرم افزار آن! ولی مردم از بیرون تصور دیگری دارند.

تقلید سایت کار راحتی است. آیا می دانید فقط در ایران چند نفر از قالب سایت برایان تریسی کپی کرده اند؟ ولی آیا موفقند؟ اما مدیریت سایت چطور؟ این راز بین ما و شما بماند:کسانی  که خودشان را از معادله وب سایت حذف کرده اند، اغلب شکست می خورند. طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی  و یا هرگونه سایت دیگر نیاز به خلاقیت دارد تا به موفقیت برسد. کلیشه ذهنی آنها اینست:اینترنت یک فناوری پیشرفته است که برای آسان کردن کارها آمده است و این روزها کامپیوترها خودشان می توانند خیلی کارها بکنند. فقط کافی است که کامپیوتر را روشن و به اینترنت وصل کنید و یک سایت شیک و نرم افزار قدرتمند داشته باشید. بقیه ماجرا خودش رو به راه می شود. و بقیه ماجرا رو به راه نمی شود چون سایت ساختن کافی نیست. نقش خودتان بیشتر از سایت است!

مهمترین عوامل موفقیت یک سایت کدامند؟

اگر از شما بپرسند مهمترین عوامل موفقیت یک سایت چیست چه پاسخی دارید؟ ایده خوب؟ زیبایی؟ مطالب مفید؟ بازدیدکنندگان  فراوان؟ کدامیک؟ نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد. بعضی معتقدند پاسخ این سوال بستگی به این دارد که درباره چه نوع سایتی صحبت می کنیم. به عنوان مثال می توان پرسید آیا مهمترین عامل موفقیت یک سایت خبری با موثرترین عامل کامیابی یک سایت هنری یکسان است؟ شما چه فکر می کنید؟  

یک راه برای یافتن پاسخ این سوال آن است که تجربیات موسسان و گردانندگان موفق ترین سایت های وب در اینترنت را بررسی کنیم و کنار هم بگذاریم. سایت جستجوگر گوگل اولین موتور جستجو در اینترنت نبود، پیش از آن مدتها یاهو یکه تاز میدان بود. قبل از راه اندازی سایت اینستاگرام نیز چندین شبکه اجتماعی دیگر نیز در اینترنت برپا شده بودند و میلیون ها کاربر داشتند. پس چرا این دو به چنین موفقیتی رسیدند؟ سایت گوگل حتی طراحی ساده ای دارد. بدون شک سایت های بسیاری را می توان در اینترنت پیدا کرد که در عین سادگی بسیار زیباتر از گوگل هستند. پس شاید زیبایی هم به تنهایی مهمترین عامل موفقیت نباشد.

خوشخبتانه مدیران و گردانندگان خیلی از سایت های موفق بعد از تثبیت موقعیت خود در اینترنت اقدام به انتشار کتاب ها و یا مقالاتی درباره داستان موفقیت خود کرده اند. حال می خواهیم چکیده ای از مهمترین عوامل موفقیت یک وب سایت را که برآیند نظرات بسیاری از پیشگامان دنیای اینترنت را با هم مرور کنیم. تقریبا همه این عوامل مهم هستند و ترتیب آنها در اینجا چندان مهم نیست.

  1. طراحی شیک و جذاب

                                 

طراحی گرافیکی زیبا و چشمگیر مسلما در جذب مخاطب تاثیر دارد. البته این عامل به تنهایی تاثیر زیادی در موفقیت یک سایت ندارد حتی اگر در شروع کار، توجه زیادی از کاربران را جلب خود کند. سایت ورزش 3 نمونه کاملی از طراحی زیبا در کنار محتوا مناسب است .یک سایت زیبا که از نظر محتوایی ضعیف باشد و یا از نظر کارایی فایده اندکی به کاربران خود برساند به زودی از فهرست سایت هایی که مردم دوست دارند مرتب به آنها سر بزنند خط می خورد. سایت نباید یکبار مصرف باشد.

2. کاربران فعال

بزرگان و پیشگامان وب معتقدند کاربرانی که بازمی گردند باارزش ترین دارایی یک سایت هستند. به همین دلیل همه تلاش های یک سایت موفق باید معطوف به دو هدف باشد:جذب مخاطبان تازه و حفظ بازدیدکنندگان قبلی (بازگرداندن کاربرانی که قبلا یک بار به سایت شما آمده اند). به طور کلی این دو اصل از شاخه های مهم و اصلی بازاریابی آنلاین است و اگر علاقه به مطلعه در این زمینه دارید می توانید مقالات دیجیتال مارکتینگ چیست را مطالعه کنید .واضح است که همه تلاش های یک سایت مثل ارتقا کیفیت و تنوع خدمات و یا زیبایی آن با هدف کسب رضایت کاربران است. بنابراین تا کاربرانی نباشند، سایر هدف های یک سایت نیز معنا و مفهومی پیدا نمی کند. تجربه نشان داده که سایت هایی که مخاطب دائمی و کاربران فعال و وفاداری ندارند، خیلی زود به سمت کاهش فعالیت و حتی خاموشی کامل حرکت می کنند.

3. بودجه و درآمد سایت
یک عامل مهم دیگر در موفقیت سایت وب، داشتن بودجه است. راه اندازی یک سایت ممکن است در ابتدای کار بسیار کم هزینه به نظر برسد. یک کامپیوتر معمولی، یک خط اینترنت پرسرعت، یک دامین، یک میزبان (هاست) ارزان قیمت و یک نرم افزار CMS اپن سورس با قالب رایگان می تواند منجر به راه اندازی یک سایت با حداقل بودجه ممکن شود. اما این تازه شروع داستان است.  
بسیار از سایت های وب پس از چندماه فعالیت متوقف می شوند، تنها به این دلیل ساده که توجیه اقتصادی ندارند. البته می توان بعضی از سایت های شخصی یا وبلاگ را تنها با اتکا به عناصری چون عشق به نوشتن مدتی اداره کرد، اما حتی در چنین مواردی نیز ممکن است بعد از مدتی، انگیزه صاحب سایت برای به روز نگه داشتن آن به شدت کاهش یابد. هدف یک سایت هرچه باشد، چه انتفاعی و چه غیر انتفاعی، به ناگزیر نیازمند بودجه و توجیه اقتصادی است.

4. بازاریابی و رتبه در موتورهای جستجو

یک عامل مهم دیگر در موفق شدن یک سایت، تبلیغ خودش در سایر پایگاه های اینترنتی، به ویژه در موتورهای جستجو است. روش رایگان برای ظاهر شدن در نتایج موتورهای جستجو، رعایت نکات دقیقی است که از سوی سازندگان این موتورها به عنوان راهکارهای افزایش رتبه سایت منتشر شده است. اغلب سایت های  ایرانی چون جام نیوز با رعایت نکات موتور های جستجو به صفحه و لینک اول گوگل دست یافتند.این روزها سایت گوگل با در اختیار داشتن حدود 70 درصد بازار جستجوهای اینترنتی همچنان به عنوان مهمترین سکوی تبلیغ و معرفی یک سایت مطرح است.
سایتی که برنامه مشخصی برای تبلیغ و بازاریابی خود ندارد، در کهکشان اینترنت نسبتا ناشناخته خواهد ماند، حتی اگر بسیار بزرگ باشد. بنابراین به فکر یک برنامه مدون و حساب شده برای معرفی سایت خود در اینترنت باشید. نگویید سایتم به تدریج و خود به خود (به دلیل لیاقت یا محتوا یا زیبایی اش) در اینترنت شناخته خواهد شد، بلکه یک برنامه تهاجمی و حساب شده برای مطرح کردن خود در اینترنت طراحی کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۶:۴۴ ] [ امیر روزی طلب ]

در سال ۲۰۱۵ بود که یوتیوب موزیک به عنوان اولین سرویس پخش موسیقی گوگل جهت رقابت با اسپاتیفای و اپل موزیک به صورت رسمی بازطراحی و معرفی شد.

در سال ۲۰۱۸، این پلتفرم پخش موسیقی اعلام کرد که به صورت تدریجی در حال پیشرفت کردن است و تعداد کاربران سرویس‌های پولی او مدام بیشتر می‌شود بنابراین انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک یکی از پیشروهای این صنعت به شمار برود. حالا جدیدترین ویژگی اضافه شده به این نرم‌افزار که Discover Mix نام دارد، به ابزار Discover Weekly اسپاتیفای شبیه است به همین دلیل ممکن است بتواند با رقبای خود رقابت کند.

این قابلیت جدید حاوی ۴۹ لیست از موسیقی‌هاست که هر چهارشنبه آپدیت می‌شود تا بتواند محتواهایی که کاربران بیشتر به آنها علاقه دارند را نشان دهد. طبیعتاً آهنگ‌های جمع‌آوری شده در این فهرست مبتنی بر لایک‌هایی است که افراد انجام می‌دهند بنابراین هر چه بیشتر از اپلیکیشن نامبرده استفاده شود، آلبوم‌های پیشنهادی بهتر خواهند شد.

 

در حال حاضر این ویژگی هنوز به صورت رسمی منتشر نشده و تنها تعداد کمی از کاربران موفق شده‌اند از آن استفاده کنند. آنها عنوان کرده‌اند که کارایی این قابلیت بسیار بالاست. گفته می‌شود آهنگ‌های پیشنهادی متنوع بوده و با علایق اکثر کاربران همخوانی دارند.

زمانی که این قابلیت رسماً عرضه شد، شما می‌توانید آن را در بخش Mixed for you مشاهده کنید. اگرچه این گزینه بعید است بتواند یک چالش جدی برای اپل موزیک یا اسپاتیفای باشد ولی مطمئناً می‌تواند به رشد ادامه‌دار گوگل موزیک کمک کند.

منبع : https://www.youtube.com/musicpremium


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۶:۲۷ ] [ امیر روزی طلب ]

بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ایی چیست؟همانطور که می دانید بازاریابی درون گرا شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است.اصطلاح بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه‌ای یا Inbound Marketing یکی از اصطلاحات در بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است.

تعریف بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟

بازاریابی درونگرا شکلی از بازاریابی است که در آن گفتگوی مخاطب با کسب و کار یا برند، از طرف مخاطب آغاز می‌شود.
اگر مجموعه‌ فعالیت‌های شما به شکلی باشد که نخستین بار مشتری احساس کند که به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشید ، بازاریابی شما از جنس درونگرا یا جاذبه‌ای است.
به عنوان مثال وقتی که مخاطب شما برای پاسخ به نیاز خود در شبکه های اجتماعی سوال خود را جستجو می کند و به شما می رسد، یا هنگامی که مخاطب شما توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو مانند داک داک گو به دنبال پاسخ خود می گردد و به سایت شما می رسد، نحوه ارتباط با شما از طریق بازاریابی دیجیتالی درون گرا بوده.

مهم است بدانیم که اصطلاح بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing نخستین بار در سال ۲۰۰۵ توسط برایان هالیگان (بنیان‌گذار و مدیرعامل سایت HubSpot) به کار برده شد.
او معتقد بود که بازاریابی درونگرا می‌تواند برای دو گروه از کسب و کارها مناسب باشد:
کسب و کارهای کوچک با درآمدهای بزرگ
شرکت های دانش بنیان

بازاریابی برون گرا یا outbound marketing چیست؟

 


بر خلاف بازاریابی درون گرا، بازاریابی برون گرا به روش های بازاریابی سنتی گفته می‌شود که این روش ها شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات بروشور، تلفنی و .. است.در این روش ها، ابزارهای مدیا که برای انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده می شود تا شاید در بین آن ها افراد علاقمند این تبلیغ را ببیند.
در این نوع بازاریابی اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومی برند می شود.همچنین این نوع بازاریابی برای افرادی که کمتر با تکنولوژی سرکار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاریابی درونگرا و برون گرا

در بازاریابی برون گرا صاحب کالا در تلاش است از طریق ایجاد محتوای جذاب، توجه مخاطب خود را جلب کند که این روش از بهترین روش های تبدیل کاربر به مشتری است.این امر در بازاریابی درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل های خبرنامه و موارد دیگر که مردم مایل به خواندن آن ها هستند انجام می شود.از روش های بازاریابی ربایشی یا درون گرا می توان به وبلاگ نویسی، تهیه اینفوگرافیک، ایمیل مارکتینگ، ویدئو پادکس، کتاب الکترونیک، خبرنامه های الکترونیکی، شبکه های اجتماعی و…. اشاره کرد.

در بازاریابی درون گرا بر خلاف بازاریابی برون گرا، برای پیدا کردن، جلب رضایت و توجه مشتری، نیاز به انرژی زیادی نیست.در تهیه استراتژی بازاریابی جاذبه ایی یا ربایشی می‌توانید با تمرکز به مشکلات و نیازهای مشتریان به آن ها دید مناسبی از محصول خود بدهید و ضمن معرفی خود و کسب اعتماد، آن ها را تشویق به خرید کنید.
نکته دیگری که در تفاوت این دو وجود دارد در روش‌های بازاریابی برون گرا است.در بازاریابی برون گرا با اینکه مخاطب خود به سمت شما نیامده ولی تبلیغات شما ممکن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممکن است هنگامی که تبلیغات تلفنی دارید تماس های آزار دهنده را برای آن ها داشته باشید که این خود یک نوع ضد تبلیغ است.

مزیت های بازاریابی درون گرا یا ربایشی.....

برای مطالعه کامل این نوع از دیجیتال مارکتینگ حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-inbound-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۸:۱۳ ] [ امیر روزی طلب ]

آپدیت iOS 13 منتشر شده و از هم اکنون برای آیفون هایی که در ادامه لیست آنها را ملاحظه می کنید قابل دانلود کردن است.

بزرگ ترین ویژگی اضافه شده به نسخه 13، حالت تاریک یا دارک مد (Dark Mode) است که با فعال کردن آن همه بخش ها از جمله iMesغیر مجاز می باشدe, Photos و Settings تاریک می شوند. با فعال کردن دارک مد اپلیکیشن ها نیز به طور اتوماتیک به پوسته تاریک تغییر شکل می دهند. این حالت را برای شب در Control Center می توان فعال کرد.

دومین ویژگی جالب توجه افزوده شدن مد سوایپ به صفحه کلید است که می توان به کمک آن با سوایپ کردن کلمات، سریع تر تایپ کرد.

از دیگر تغییراتی که در iOS 13 به چشم می خورند می توان به بهبود اپلیکیشن های مپس، فوتوز و Reminders اشاره کرد. در اپلیکیشن مپس زمان تقریبی رسیدن وسایل نقلیه عمومی به صورت زنده نمایش داده شده و حالتی شبیه Street View گوگل به آن افزوده شده است.

 

طراحی اپلیکیشن Reminders نیز دگرگون شده و قسمت جدید Today به آن اضافه شده. همچنین ویرایش و کراپ ویدیوها در Photos بهتر انجام می شود.

در نسخه جدید اپلیکیشن های Find My iPhone و Find My Friends در یک اپ واحد به نام Find My جمع آوری شده اند. در اپ Health نیز بخشی مخصوص برای پیش بینی عادت ماهانه خانم ها در نظر گرفته شده است.

لیست دیوایس های سازگار با iOS 13:

iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone XR
iPhone X
iPhone 8
iPhone 8 Plus
iPhone 7
iPhone 7 Plus
iPhone 6S
iPhone 6S Plus
iPhone SE
iPod touch (نسل هفتم)
iOS 13 برای آیفون 6 اس نیز به زودی منتشر خواهد شد.

اپل چهار روز دیگر و در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر ماه) ویرایش 13.1 سیستم عامل iOS را نیز معرفی خواهد کرد که علاوه بر رفع باگ ها، ایجاد شورتکات های اتوماسیون و به اشتراک گذاری زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) در اپل مپس را نیز با خود خواهد آورد.

منبع : techradar


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۱۷ ] [ امیر روزی طلب ]

طبق فهرستی که سونی اعلام کرده، بازی The Last of Us Part 2 همراه با چند اثر دیگر از این شرکت، در رویداد هفته‌ی بازی مادرید نمایش‌هایی خواهد داشت.

اگر از دنبال‌کنندگان بازی The Last of Us مخصوصا دومین قسمت از این بازی هستید احتمالا می‌دانید که کمتر از دو هفته‌ی دیگر و به‌مناسبت OutBreak Day (سالگرد روز شیوع ویروس کشنده‌ی جهان بازی) یک رویداد ویژه با محوریت این اثر، با حضور رسانه‌های مختلف برگزار خواهد شد و موارد بیشتری از این بازی بی‌نهایت مورد انتظار را تماشا خواهیم کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، سونی فهرست بازی‌های پلی استیشن 4 حاضر در رویداد Madrid Games Week 2019 را اعلام کرده که در میان آن‌ها، نام ساخته‌ی استودیو ناتی داگ یعنی The Last of Us Part 2 به‌چشم می‌خورد.

 

اینکه طی روزهای اخیر خبرهای بیشتری از TLOU Part 2 را دریافت می‌کنیم و نمایش‌های بیشتری از بازی درحال تایید شدن است، خبر از این می‌دهد که احتمالا، سونی قصد دارد علاوه بر بازی Death Stranding، روی بازاریابی بازی The Last of Us 2 هم تمرکز داشته باشد. هنوز مشخص نیست که چه محتوایی قرار است از بازی در رویداد نام‌برده نمایش داده شود و باید بیشتر صبر کنیم تا این موضوع مشخص شود اما انتشار اطلاعات جدید از این بازی به‌هر نحو و هر فرمی قطعا برای هواداران و دنبال‌کنندگانش خالی از لطف نخواهد بود.

همراه The Last of Us Part 2، بازی‌های Final Fantasy VII Remake ،Marvel's Iron Man VR ،Predator: Hunting Grounds ،Nioh 2 و Medievil طی رویداد نام‌برده، در غرفه‌ی سونی محتویات جدید خود را نمایش خواهند داد. رویداد هفته‌ی بازی مادرید در تاریخ سوم اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی، پنج‌شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۸ در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد. هنوز تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص نشده است و بازی در تاریخی نامعلوم راهی پلی استیشن 4 خواهد شد.

منبع : 

https://www.pushsquare.com/news/2019/09/the_last_of_us_2_will_make_an_appearance_at_madrid_games_week_2019


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۴۷ ] [ امیر روزی طلب ]

در مقاله پیش رو به ذکر و تعریف دیگر موارد موثر در زمینه بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ خواهیم پرداخت.پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال
سئو همان بخش مورد علاقه تمامی صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.
حتما شما نیز می دانید که یکی از مهمترین معیارها برای به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزایش سئو سایت است.
بخش بزرگی از ورودی وب سایت شما (یعنی تعداد کاربرانی که وارد وب سایت شما می‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهیم یک عدد تقریبی بگوییم، حداقل 50 الی 70 درصد ورودی اکثر وب سایت‌ها از موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل در ایران) است، پس این نیست که تمامی صاحبان مشاغل خواستار سئو سایت بالا برای وب سایت خود هستند.
همانطور که می‌دانید بر هیچ کس پوشیده نیست که سئو سایت بالا باعث می شود تا سایت شما در صفحه اول و یا لینک های بالای گوگل قرار بگیرند و همین امر باعث جذب مشتری برای شما می شود پس برای اطلاع بیشتر این موضوع جذاب در جهت افزایش رنک سایت به مقالات سئو سایت چیست و عوامل موثر در سئو سایت و ابزارها و منابع سئو مراجعه کنید.

بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

قبل از توضیح بازاریابی محتوا در دیجیتال مارکتینگ، برای درک بهتر این آیتم پیشنهاد می کنیم ابتدا به مقاله پیشرفت محتوا در سئو 2019 توجه فرمایید .

بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد.

به واسطه این رویه می‌توانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید.

در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل کنید.
همیشه باید در نظر داشته باشید که بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است.

در واقع بازاریابی محتوا همان هنر برقراری ارتباط با مشتری‌های بالفعل و بالقوه است.

شما به واسطه این شیوه مشتریان خود را آموزش می‌دهید و بدون جلسه معرفی محصولات و خدمات جدید خود ، آنها را به سوی خود حرکت می‌دهید.

اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید و کاربردی مرتبط با نیاز مخاطبانتان سبب می‌شود که سرعت تبدیل شدن یک مشتری عادی به یک خریدار وفادار ، افزایش یابد و دیگر این که آن ها برای محصولات جدیدتان به شما مراجعه کنند ؛ تا دیگر نیازی نباشد هر بار که محصول جدیدی عرضه می‌کنید ، مجبور شوید که مستقیما به آنها اطلاع‌رسانی کنید.
بازاریابی محتوا ، توسط کمپانی‌های بزرگی چون مایکروسافت ، سیسیکو و P&G مورد استفاده قرار می‌گیرد و بی‌شک برای آن ها نیز مفید بوده که همواره سعی بر گسترده کردن رسانه‌های خود داشته اند.

کسب‌وکارهای نوپا هم می‌توانند با هزینه‌ای کم ، سراغ این روش مفید بروند و کسب‌وکار خود را به واسطه انتشار گسترده محتواهای مفید رشد دهند.
همواره حواستان باشد که بازاریابی محتوا ، بدون محتوای باکیفیت امکان پذیر نیست!

تاثیر کیفیت محتوا بر مشتریان و روش های بازاریابی
اصلا مهم نیست که با کدام روش به بازاریابی کسب‌وکار خود می‌پردازید ؛ زیرا تولید محتوا بخشی از فرآیند بازاریابی درونی (Inbound Marketing) کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد و لازم است روی کیفیت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بازاریابی شبکه اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟....


برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست ؟ ( قسمت دوم )


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۹:۳۲ ] [ امیر روزی طلب ]

شرکت اینتل هم‌زمان با مسابقات المپیک 2020، مسابقاتی را با حضور بازی‌های Rocket League و Street Fighter V برگزار می‌کند.

در سال‌های اخیر بحث‌های زیادی پیرامون حضور بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یکی از رشته‌های مسابقات المپیک شکل گرفته است؛ بحث‌هایی که موافقان و مخالفان زیادی دارند ولی به نظر می‌رسد کم‌کم در حال حرکت به سمتی هستیم که شاید بتوان در دوره‌های بعدی المپیک شاهد حضور بازی‌های ویدیویی هم بود. اتفاقی که رویداد Intel World Open می‌تواند به‌نوعی آغازگر آن باشد.

به‌گزارش The Esports Observer، کمپانی اینتل قصد برگزاری مسابقاتی بزرگ با حضور دو بازی راکت لیگ (Rocket League) و استریت فایتر 5 (Street Fighter V) را دارد و قرار است برای هرکدام از این دو بازی هم ۲۵۰ هزار دلار جایزه در نظر گرفته شود، یعنی در مجموع ۵۰۰ هزار دلار جایزه برای مسابقاتی که به فاصله‌ی کمی از المپیک ۲۰۲۰ شاهد برگزاری آن خواهیم بود. به گفته‌ی مارک سابوتنیک مدیر بخش تجاری اینتل، این دو بازی به این علت انتخاب شده‌اند که حتی مخاطبان آماتور هم می‌توانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند و مسابقات داغ و مهیج این دو بازی را به‌خوبی دنبال کنند و البته این قضیه در مورد ساخته‌ی کپکام با ژاپنی بودن بازی و حال و هوای مناسب آن برای المپیک توکیو هم ترکیب می‌شود.

مسابقات مقدماتی این دو بازی در کشورهای مختلف و به‌شکل آنلاین برگزار خواهد شد و پس از آن نوبت به دور بعدی مسابقات در ماه ژوئن ۲۰۲۰ می‌رسد که در شهر کاتوویتسه واقع در لهستان دنبال می‌شود. در نهایت هم افراد برتر عازم ژاپن می‌شوند تا به فاصله‌ی کمی تا زمان برگزاری المپیک در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در تالار موسیقی Zepp DiverCity واقع در توکیو به رقابت با یکدیگر بپردازند.

 

در حالی‌که هنوز تا حضور رسمی بازی‌های ویدیویی در المپیک فاصله داریم، بازی‌های آسیایی از این نظر عملکرد بهتری داشته‌اند و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شاهد برگزاری مسابقاتی در این زمینه بودیم؛ مسابقاتی که البته با مدال‌های رسمی و تأثیرگذار در جدول مدال‌ها همراه نبودند، ولی در ۶ رشته‌ی مختلف از جمله Pro Evolution Soccer 2018، StarCraft II و League of Legends برگزار شدند و نمایندگان کشورمان هم در آن‌ها عملکرد مناسبی داشتند که شامل یک نایب‌قهرمانی در PES 2018 و مقام چهارمی در StarCraft II می‌شد. در حال حاضر هم صحبت‌هایی مبنی بر افزایش اهمیت ورزش‌ های الکترونیک (Esports) و اهدای مدال‌هایی با ارزش واقعی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به گوش می‌رسد که البته احتمال انجام این کار خیلی هم زیاد نیست.

در مورد المپیک هم تا امروز خبرهای مختلفی را شاهد بوده‌ایم ولی با وجود اظهار امیدواری افرادی چون تونی استانگه که در انتخاب پاریس به‌عنوان میزبان المپیک ۲۰۲۴ نقش داشت، رییس کمیته‌ی بین‌المللی المپیک یعنی توماس باخ همچنان علاقه‌ی زیادی به این موضوع ندارد و خشن بودن بازی‌های ویدیویی را عاملی برای عدم حضور آن‌ها در المپیک می‌داند؛ موضوعی که او در صحبت‌های سال گذشته‌ی خود هم به آن اشاره کرده و گفته بود:

هر بازی ورزشی که با نبرد دو نفر همراه است خاستگاه خود را در عالم واقعیت دارد، ولی ورزش سعی می‌کند آن‌ها را به شکلی متمدنانه نمایش دهد. اما موضوع بازی‌های ویدیویی متفاوت است و وقتی شما با بازی خشنی طرف هستید که در مورد کشتن دیگران است، نباید انتظار حضور آن را در المپیک داشته باشید.

البته با وجود صحبت‌های باخ، سال گذشته شاهد برگزاری مسابقاتی در ارتباط با ورزش‌های الکترونیک با همکاری اینتل در پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی بودیم که یک هفته قبل از المپیک زمستانی ۲۰۱۸ جریان داشت و تمرکز آن روی StarCraft II بود. مدتی بعد از آن هم تیمو لوم، مدیر بخش تلویزیون و بازاریابی کمیته‌ی بین‌المللی المپیک از تمایل این کمیته به بررسی ورزش‌های الکترونیک به‌عنوان بخشی از مسابقات المپیک صحبت کرد.

منبع : https://kotaku.com/video-games-get-one-step-closer-to-being-in-the-olympic-1838044899


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۲:۲۹ ] [ امیر روزی طلب ]

در دنیای طراحی سایت، نام‌‌ها و ابزارهای بزرگی همچون وردپرس (WordPress) و اسکوار اسپیس (Squarespace) وجود دارند که تقریبا همگی با آن‌ها آشناییت دارند. در این مطلب قصد داریم با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس بیشتر به تفاوت این دو و مخصوصا کاربردشان پی ببریم.

 

حین مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس باید یک نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشیم. این دو تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، به طوری که از اسکوار اسپیس به عنوان راهکاری به منظور هاستینگ وب سایت‌ها بر روی سرورهای خودشان یاد می‌کنند.

از طرفی دیگر با وردپرس رو به رو هستیم که یک سیستم مدیریت محتوا بوده و می‌توان از آن بر روی سرورهای خود وردپرس و یا سایر وب هاستینگ‌ها استفاده کرد. بر اساس این تعریف، دو ابزار یاد شده کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و شاید مقایسه‌شان صحیح نباشد، اما با پیش رفتن در این مطلب بیشتر به اهمیت مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس پی خواهید برد.

قابلیت سفارشی‌سازی
برای راه‌اندازی یک وب سایت در حالت کلی، شاید هر دو ابزار مناسبی به نظر برسند، اما وقتی تصمیم دارید بعد از طراحی، وب سایت را به دلخواه خود سفارشی‌سازی کرده و علاوه بر تغییر ظاهر، قابلیت‌های متنوعی نیز به آن اضافه کنید، وردپرس انتخاب بسیار مناسب‌تری خواهد بود. سفارشی سازی سایت به این معنی است که سایت هایی مانند آپارات هر فصل قسمت نمایشی خود را تغییر می دهند و همواره برای کاربر جذاب هستند.

به عنوان نمونه با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس متوجه خواهید شد برای وردپرس، چند هزار پوسته به صورت رایگان و پولی وجود دارد. این پوسته در واقع قالب آماده خطاب شده و هر کدام یک وب سایت دارای ظاهر متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهند. خوشبختانه بعد از نصب خواهید توانست در صورت آشنایی با HTML و CCS به کدهای وب سایت دست برده و ظاهر پوسته را به دلخواه سفارشی‌سازی کنید.

برای وردپرس چند ده هزار افزونه مختلف وجود دارد. با نصب هر یک همچون یک نرم افزار عادی، ویژگی و قابلیتی جدید به وب سایتتان افزوده خواهد شد. این موضوع نشان‌دهنده قابلیت سفارشی‌سازی بسیار بالای وردپرس است، به این معنی که ظاهر آن به راحتی قابل تغییر بوده و در هر زمان می‌توان به سادگی چند کلیک امکاناتی تازه‌ای به آن اضافه کرد.

پیشنهاد می‌کنیم درباره تهیه یک وب هاستینگ خصاصت به خرج نداده و از یک سرویس‌دهنده معتبر، فضایی به منظور قرار دادن فایل‌های وب سایت خود به صورت پولی تهیه کنید. در صورت استفاده از هاستینگ رایگان وردپرس، با محدودیت‌های زیادی مواجه خواهید شد که کار را برای مدیریت و بهینه‌سازی وب سایت سخت می‌کند. همواره به این نکته توجه داشته باشید که از اول قدم های خود را محکم بردارید زیرا هر یک از این فعالیت ها در سئو وب سایت شما تاثیر مستقیم دارد.

با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس به ظرفیت سفارشی‌سازی پایین آن در مقایسه با محبوب‌ترین CMS دنیا پی می‌بریم. به عنوان نمونه تنها می‌توان از بین گزینه‌های ارائه شده، یک پوسته انتخاب کرد و در اینجا آزادی انتخاب چندان زیادی وجود ندارد. سپس می‌توان تغییراتی همچون عوض کردن رنگ و فونت و دیگر موارد سطحی همچون این دو مورد را اعمال کرد.

برخلاف وردپرس، در اسکوار اسپیس نمی‌توان به طور کامل به کدهای HTML وب سایت دست برد و به وسیله دست‌کاری CSS تا سر حد مرگ، ظاهر آن را به طور کامل زیر و رو کرد! همچنین نمی‌توان از طریق افزودن کدهای جاوااسکریپت ویژگی‌هایی جدید به وب سایت اضافه کرد.

آسودگی در استفاده
البته سفارشی‌سازی وب سایت هزینه‌های خاص خود را دارد، به همین دلیل اگر از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت وب سایتی دارای ظاهر عادی و قابلیت‌های محدود استفاده نکنید، کار با آن سخت خواهد شد. در مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس این مورد را باید اصلی‌ترین مشکل وردپرس خطاب کرد.

هدف از توسعه اسکوار اسپیس، آسودگی در استفاده از آن بوده است، شاید به همین دلیل نیز چندان نمی‌توان درونش دست برد و تغییراتی را اعمال کرد. برای سایتی مانند شیپور این اهمیت دارد که روی تمامی قسمت ها کنترل داشته باشند . حین استفاده از اسکوار اسپیس در کمتر از چند دقیقه خواهید توانست یک وب سایت شکیل دارای قابلیت‌های مناسب در اختیار داشته باشید.

شاید با توجه به ازدیاد پوسته‌های وردپرسی و راحتی در دانلود و نصب آن‌ها، این سیستم مدیریت محتوا مناسب‌تر به نظر برسد، اما نباید فراموش کرد رفع مشکلات تم‌های خریداری شده و یا دریافت شده به صورت رایگان، جز پرجستجوترین عبارت‌ها در گوگل هستند، به این معنی که اغلب افراد حین تعویض قالب با مشکلات زیادی رو به رو می‌شوند. از طرفی هیچ تضمینی وجود ندارد که یک پوسته با وب سایت شما همخوانی داشته باشد. هر وب سایت دارای بخش‌های متفاوتی در مقایسه با دیگری است، به همین دلیل بعید نیست تم دریافت شده هیچ سنخیتی با وب سایت شما و چهارچوب آن نداشته باشد.

از طرفی دیگر قالب‌های رایگان در اغلب مواقع دارای باگ و ارور هستند که رفع آن‌ها زمان‌بر است. همانطور که گفته شد اگر شما وارد سایت بانک ملی شوید و دائما در صفحه اصلی آن ارور مشاهده کنید دیگر هیچگاه وارد این سایت نخواهید شد. با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس به آسودگی در استفاده از آن پی خواهیم برد. اگرچه تعداد محدودی قالب توسط توسعه‌دهنده به شما پیشنهاد خواهد شد، اما از همان تعداد می‌توان به سادگی یک کلیک و بدون نیاز به دست‌کاری‌های بعدی استفاده کرد. ویرایش در سطح ساده با استفاده از ابزارهای موجود امکان‌پذیر است.

وردپرس قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوای متن باز به منظور طراحی سایت است، اما همین موضوع سبب می‌شود کار کردن با آن دشوار باشد. برای افرادی که به فنون طراحی سایت آشناییت نداشته و تنها در پی طراحی وب سایت بدون صرف هزینه زیاد و با تکیه بر دانش محدود خود هستند، استفاده از اسکوار اسپیس پیشنهاد می‌شود.

استفاده‌های تجاری
وردپرس می‌تواند بستری بسیار مناسب برای ساخت سایت شرکتی باشد. برای این که وب سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک فروشگاه آنلاین کنید، راهکارهای زیادی وجود دارد. اما نکته همینجاست؛ برای داشتن یک شعبه اینترنتی به منظور فروش محصولات، می‌بایست وردپرس را با چیز دیگری ترکیب کنید.

با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس به این مزیت آن پی خواهیم برد، چرا که به صورت پیش‌فرض قابلیت‌های یک فروشگاه اینترنتی را دارد. حین استفاده از هر دو ابزار خواهید توانست تعداد زیادی محصول را به مشتریان نمایش داده و به صورت آنلاین به فروش برسانید، اما در صورت نیاز به افزودن قابلیت‌های بیشتر و سفارشی‌سازی فروشگاه آنلاین خود، با توجه به تعدد افزونه‌های وردپرس، این سیستم مدیریت محتوا گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

هزینه
گزینه‌های مختلفی به این منظور برای استفاده از اسکوار اسپیس وجود دارد:

ماهیانه 12 دلار برای یک وب سایت شخصی
ماهیانه 18 دلار برای یک وب سایت شرکتی
ماهیانه 26 دلار برای یک وب سایت فروشگاهی ساده

هر کدام از این وب سایت‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. با توجه به ماهیت اسکوار اسپیس اغلب کاربران ترجیح می‌دهند از آن به منظور طراحی وب سایت‌های ساده استفاده کنند. اما هزینه‌های وب هاستینگ در WordPress.com کمتر است:

استفاده رایگان در صورت داشتن یک وب سایت زیر دامین WordPress.com
ماهیانه 4 دلار برای یک وب سایت شخصی
ماهیانه 8 دلار برای یک وب سایت دارای قابلیت‌های کافی

در مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس یک نکته بسیار مهم دیگر از نظر هزینه وجود دارد. وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است، به این معنی که برای استفاده از هسته آن نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست.  این اصل برای سایت هایی مانند جام نیوز بسیار اهمیت دارد .در صورت آشنایی با مفاهیم پایه طراحی سایت و همچنین آشنایی با HTML و CSS به منظور ویرایش ظاهر آن، تنها هزینه‌هایی که برای ساخت یک وب سایت خواهید داشت، ثبت یک دامین و خرید یک سرویس وب هاستینگ است، در غیر این صورت می‌بایست با پرداخت هزینه، از یک فرد مجرب درخواست کنید این اعمال را برای شما انجام بدهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۴۷ ] [ امیر روزی طلب ]

اولین ریتینگ بازیکنان فیفا 20 توسط الکترونیک آرتز اسپورت از طریق شبکه‌های مجازی و صفحه اصلی این بازی اعلام شد. آن‌ها اساس ریتینگ بازیکنان را عملکرد آنان در سال گذشته می‌دانند و به همین طریق در بخش‌های مختلفی مثل سرعت و یا دریبل به آن‌ها امتیاز می‌دهند.

 

در فیفا 20 امسال ده بازیکن برتر به ترتیب لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، نیمار، ادن هازارد، کوین دی بروینه، جان اوبلاک، ویرجیل فن دایک، محمد صلاح، لوکا مودریچ و مارک آندره ترشتگن هستند. به این ترتیب رئال مادرید و لیورپول هرکدام با داشتن دو بازیکن در این لیست بیشترین تعداد بازیکن را دارند. برای مشاهده تمام صد بازیکن برتر می‌توانید از لینک استفاده کنید.

منبع : ea


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۷:۴۶ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب