دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اگر قصد راه اندازی یک سایت را دارید ، قبل از اینکه وارد مرحله طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت شوید باید دو مرحله را انجام دهید ، اول خرید هاست ، سپس خرید دامنه ، بعد از این دو مرحله سایت شما آماده مراحل بعدی می شود ، برای اینکه سایت شما در فضای اینترنت نمایش داده شود باید دامنه را به هاست متصل کنید تا وقتی که کاربران نام دامنه سایت را در مرورگر خود وارد می کنند ، به سمت سرور هاست سایت هدایت شوند و بتوانند محتوای سایت را ببینند ، در غیر این صورت کاربران باید آدرس IP شما را که مقداری عددی است و به خاطر سپردن آن بسیار دشوار است را وارد کنند.

در اصل DNS یک تکنولوژی قدرتمند است که نام دامنه را به آدرس IP تبدیل می کند ، نحوه کار DNS به این صورت است که وقتی شما در مرورگر خود آدرس دامنه را وارد می کنید ، این آدرس توسط سرور DNS به صورت خودکار تبدیل به آدرس IP می شود ، برای مثال وقتی که شما آدرس سایت webdaran.com را در مرورگر خود وارد می کنید ، داخل سایت می شوید و این در حالی است که نام این دامنه توسط سرور DNS به طور خودکار به IP شماره 125.25.256.56 تبدیل می شود ، این عمل باعث می شود کاربران نیازی به خاطر سپردن اعداد پیچیده و طولانی را نداشته باشند.

برای متصل کردن دامنه به هاست باید DNS دامنه را روی DNS هاست تنظیم کنید ، شما می توانید از طریق name server ، دامنه را به هاست متصل کنید.

مراحل اتصال دامنه به هاست
در مرحله اول وقتی هاست را خریداری می کنید ، یک ایمیل برای شما ارسال می شود که حاوی name server است ، سپس باید وارد پنل مدیریتی دامنه خود شوید و name server را در بخش DNS وارد کنید ، برای این کار اگر پسوند دامنه شما .ir باشد ، باید از طریق سایت nic.ir وارد پنل مدیریتی خود شوید و این مراحل را انجام دهید ، اگر پسوند دامنه شما .com یا .net یا .org و…. است ، یک لینک به ایمیل شما ارسال می شود که از طریق آن می توانید وارد پنل مدیریتی خود شوید و تنظیمات را انجام دهید ، اما اگر برای شما ایمیل ارسال نشد ، باید به سایتی که از طریق آن دامنه را خریداری کرده اید بروید و وارد حساب کاربری خود شوید و سپس وارد پنل مدیریتی خود شوید ، بعد از اینکه name server را در DNS وارد کردید یعنی DNS روی هاست تنظیم شده است ، حالا برای اینکه دامنه را به هاست متصل کنید ، باید وارد سرور هاست خود شوید ، برای این کار کافی است در آخر آدرس دامنه سایت cpanel/ را اضافه کنید تا وارد سرور هاست شوید ، سپس به کنترل پنل هاست بروید و روی گزینه parked domains کلیک کنید ، سپس نام دامنه را در کادر وارد کنید و روی گزینه add کلیک کنید ، حالا دامنه شما به هاست متصل شد ، اگر تمام مراحل را به درستی انجام داده باشید ، با وارد کردن آدرس دامنه سایت در مرورگر خود ، وارد سایت خواهید شد و از این به بعد می توانید وارد مراحل بعدی طراحی سایت خود شوید.

باید به این نکته توجه کنید که اگر پسوند دامنه شما .ir است پس از 12 تا 48 ساعت اقدام به این کار کنید ، و همچنین این زمان برای پسوند های دیگر 5 الی 6 ساعت است ، چون این زمان هایی که گفتیم طول می کشد تا در DNS سرورهای دنیا ثبت شود.

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

نحوه اتصال دامنه به هاست


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۲:۳۴ ] [ امیر روزی طلب ]

شرکت کونامی از راه‌یابی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ ازطریق یک بسته الحاقی به بازی eFootball PES 2020 خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کونامی از راه‌یابی رسمی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ (Euro 2020) در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی ازطریق یک بسته الحاقی به بازی PES 2020 که درحال‌حاضر با نام eFootball PES 2020 شناخته می‌شود، خبر داده است. شرکت Konami همچنین اظهار داشت که بازی PES 2020 بازی ویدیویی رسمی تورنمنت‌های آتی خواهد بود. در زمان عرضه این بسته الحاقی، بیش از ۵۰ تیم ملی از جمله قهرمان فعلی جام ملت‌های اروپا یعنی پرتغال به همراه کیت‌ها، لوگوها و بازیکنان رسمی آن‌ها به بازی اضافه می‌شود.

 

این اطلاعیه با فاصله کوتاهی از انتشار خبر لایسنس بودن لیگ حرفه‌ای فوتبال ایتالیا در بازی eFootball PES 2020 مخابره شد که به واسطه این قرارداد شاهد تمام لوگوها، جام‌ها و نشان‌های رسمی لیگ سری آ (Serie A) در بازی خواهیم بود. این بازی درحال‌حاضر لایسنس باشگاه منچستر یونایتد، باشگاه آ.ث.میلان، باشگاه اینتر میلان و از همه مهم‌تر لایسنس انحصاری باشگاه یوونتوس را در اختیار دارد که بدان معنا است که بازی FIFA 20 به ناچار باید نام باشگاه یووه را به Piemonte Calcio تغییر دهد.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور (۱۰ سپتامبر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2019-08-20-pes-2020-to-get-official-euro-2020-dlc


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۲:۱۰ ] [ امیر روزی طلب ]

Operation: Ember Rise نام آپدیت جدید Rainbow Six Siege است که در جریان آن دو اپراتور جدید، نقشه بازطراحی شده و موارد دیگری به بازی اضافه می‌شوند.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، در جریان رویدادها و مسابقات مختلف، سعی می‌کند محتویات جدید رینبو سیکس سیج را معرفی کند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این شرکت فرانسوی در جریان مسابقات Six Major Raleigh 2019، آپدیت جدید Rainbow Six Siege را معرفی کرده است.

کاربران رینبو سیکس سیج ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise می‌توانند به دو اپراتور جدید دسترسی داشته باشند. همچنین یک نقشه بازطراحی شده به‌همراه تغییراتی روی سیستم رَنکد بازی هم جزو سایر مواردی هستند که در Operation: Ember Rise قرار داده شده‌‌اند. اپراتور امارو را می‌توان به‌واسطه مهارت Garra Hook، کاراکتری دانست که تحرک بسیار بالایی دارد. ازاین‌رو وی سریع‌تر از سایر شخصیت‌ها می‌تواند از دریچه‌ها و پنجره‌ها داخل شود و گزینه‌ی خوبی برای تیمی است که در نقش Attacker قرار دارد؛ زیرا می‌تواند به‌راحتی برای اعضای تیم دفاع کننده، کمین کند.

البته این اپراتور نقاط ضعف خود را هم دارد؛ برای مثال در حین استفاده از Garra Hook نمی‌توانید هیچ سلاح دیگری را به‌دست بگیرید و پس از آن کمی طول می‌کشد تا امارو سلاح خود را آماده کند. گویو، نام اپراتور دومی است که ازطریق آپدیت Operation: Ember Rise در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. وی یک اپراتور تدافعی است که دارای Volcan Shield است. بازیکنان درطول بازی می‌توانند از Volcan Shield برای غافل‌گیر کردن اعضای تیم مقابل استفاده کنند؛ زیرا یک بمب به پشت این شیلد متصل شده است که می‌تواند توسط شما یا سایر اعضای تیم فعال شود. البته اشاره کنم که اگر تیم مقابل به گویو و مهارت‌های او آشنایی داشته باشد، می‌تواند از این بمب علیه شما استفاده کند؛ زیرا بازیکن‌های تیم حریف هم می‌توانند این بمب را فعال کند.

 

نقشه Kanal را می‌توان یکی از نقشه‌های محبوب Rainbow Six Siege دانست که رقابت در آن بسیار هیجان‌انگیز بود. یوبیسافت در جریان به‌روزرسانی Operation: Ember Rise، نسخه بازطراحی شده این نقشه را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. همچنین بهبودهای صورت گرفته در این نقشه باعث ایجاد رقابتی هیجان‌انگیزتر نسبت‌به گذشته می‌شود. در ادامه مشخص شده است که یک رنک جدید به‌نام چمپیونز به بازی اضافه شده است. بازیکنان برای رسیدن به این رنک باید MMR خود را به بالای ۵۰۰۰ برسانند. همچنین یک پلی‌لیست غیر رنکد هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که در آن به‌تجربه‌ی بازی بپردازند؛ بدون اینکه روی رتبه اصلی آن‌ها تاثیر گذار باشد.

در ادامه می‌توانید نقشه‌هایی را که برای پلی‌لیست رنکد این فصل درنظر گرفته شده است، مشاهده کنید:

Kanal
Oregon
Clubhouse
Consulate
Bank
Chalet
Kafe Dostoyevsky
Border
Skyscraper
Coastline
Villa
Outback
یوبیسافت در جریان معرفی خود به تغییراتی روی رابط کاربری و ساختار گیم‌پلی اشاره کرد که تجربه‌ی بازیکنان را روان‌تر از قبل می‌کند. برای مثال منوی اپراتورها دستخوش تغییرات شده است. در انتها مشخص شده است که رینبو سیکس سیج دارای بتل پس خواهد بود. این بتل پس با هدف اهدای جوایز بیشتر و انجام فعالیت‌های مختلف برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. اولین فاز ارائه بتل پس بازی، با نام Call Me Harry و به‌همراه عرضه Operation: Ember Rise در دسترس قرار می‌گیرد. Call Me Harry یک بتل‌پس هفت روزه است که رایگان خواهد بود و برای آزمایش کردن این سیستم درنظر گرفته شده است. بازیکنان با انجام تمامی چالش‌ها و ارتقای Tier خود، می‌توانند آیتم Harry Chibi Charm را دریافت کنند.

منبع : dualshockers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۳:۴۶ ] [ امیر روزی طلب ]

چند وقتیست در محافل علمی و اقتصادی مختلف، آینده ای را به تصویر می کشند که دیگر هیچ اثری از کسب و کار های سنتی نیست، چراکه دیگر تمامی این کسب و کار ها به اینترنت منتقل شده اند.

اکنون برای ما نیز درک این حقیقت دشوار نیست، چراکه مشاهده می کنیم با رواج یافتن گوشی های هوشمند و اینترنت پر سرعت، زیر ساخت بسیار مناسبی برای تجارت الکترونیک فراهم شده و از طرفی فرهنگ خرید اینترنتی نیز به خوبی در حال شکل گرفتن در بین هموطنان است.

چالش های پیش روی تجارت الکترونیک و راه اندازی سایت
در واقع با ایجاد زیرساخت مناسب که در بالا به آن اشاره کردیم، مهمترین چالش برای رونق تجارت الکترونیک حل شده است و در این بخش، قصد داریم به چالشی اشاره کنیم که مستقیما صاحبان کسب و کار اینترنتی با آن روبرو می باشند و راه حلی نیز جهت رفع آن به شما پیشنهاد می کنیم.

چالش اصلی این است که دورنمای کسب و کار اینترنتی بسیار خوب است، افراد قبل از اینکه وارد کسب و کار اینترنتی شوند با پایین و بالا کردن اعداد و محاسبه درآمد کسب و کار های آنلاین مختلف مانند مدیسه ، هیجان زده و مشتاق می شوند تا شب نشده، سایتی برای خود راه اندازی کنند و درآمد هایی که روی کاغذ محاسبه کرده اند را کسب نمایند.

اما پس از راه اندازی سایت، تازه متوجه می شوند، آنقدر که فکر می کردند هم آسان نیست. سایت آماده است، اما بازدیدکنندگان کجا هستند؟! چالش اصلی برای مدیر یک کسب و کار اینترنتی همین است.

این قسمت تلخِ ماجراست که تعداد کمی راه عبور از آن را می دانند. در واقع با چند ماه تلاش مستمر وقتی مدیر سایت، نتیجه تلاش شبانه روزی خود را نمی بیند، ناامید می شود و با خود فکر می کند، چطور این همه می گویند کسب و کار اینترنتی خوب است ولی هنوز هیچ درآمدی ندارم؟ استرس آن را می گیرد که پس از کلی هزینه برای راه اندازی سایت و صرف چندین ماه زمان برای بروزرسانی و تبلیغات، نتیجه نگیرد، قطعا شکست بزرگی خورده است. اما این چالش، راه حل های فراوان و خوبی را دارد که نه تنها انگیزه تان از بین نمی رود، بلکه چندین و چند برابر انگیزه خواهید گرفت و اولین فروش هایتان نیز رقم خواهد خورد.

راه حل استفاده از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

دیجیتال مارکتینگ چیست
هرچند که یک سایت با طراحی بی نظیر داشته باشید، بدون کمک دیجیتال مارکتینگ نمی توانید موفق شوید؛ پس به خوبی ادامه این مطلب را بخوانید.

به زبان ساده، دیجیتال مارکتینگ شامل مجموعه از ابزار و روش هایی است که هرچه بیشتر دیده شدن کسب و کار شما کمک می کند. باید توجه داشت سایت های معتبر مثل نمناک با انجام این روش ها به موفقیت رسیدند.

سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی ایمیلی، ویدیو مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و غیره؛ همه تکنیک های دیجیتال مارکتینگ هستند که مدیر سایت برای بازاریابی و رشد سریع فروش سایت خود می تواند از آنها بهره گیرد.

بعنوان مثال، برخلاف آنچه عامه مردم تصور می کنند که ایمیل مارکتینگ کارایی ندارد، اما آیا می دانید با اجرای یک کمپین موفق بازاریابی ایمیلی در کمتر از دو ساعت قادر خواهید بود حداقل فروش خود را 3 برابر کنید؟ بارها شده که به پول بیشتر نیاز داشته ام و به کمک ایمیل مارکتینگ به سرعت کارم را راه انداخته ام.

در ادامه بصورت مختصر تکنیک های دیجیتال مارکتینگ را معرفی می کنیم.

سئو و بهینه سازی سایت (SEO): شاید بهتر باشد «سئو» را قلب دیجیتال مارکتینگ به نامیم، چراکه قدرتی جادویی در بازاریابی اینترنتی دارد. سئو سایت یعنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو که در صورت اجرای صحیح آن روی سایت خود می توانید با کسب رتبه بهتر در گوگل، بازدیدکنندگانِ زیادی را بصورت رایگان به سایت خود جذب کنید. این بازدیدکنندگان نیز، به دلیل آنکه از طریق گوگل وارد سایتتان شده اند، اعتماد بیشتری به سایت خواهند داشت که این اعتماد باعث افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری می شود.

بازاریابی محتوا: به اهمیت سئو پی بردید، اما سئو دقیقا روی محتوا پیاده سازی می شود؛ پس اکنون باید به اهمیت بازاریابی محتوا یا کانتنت مارکتینگ به خوبی پی ببرید. آنچه واضح و روشن است، این است که دیگر کسی به تبلیغات بنری فراوان در گوشه و کنار سایت ها توجهی نمی کند، عصر آنگونه تبلیغات ها به سر آمده است. امروز عصر بازاریابی محتواست. این اصل در سایت های خبری مانند فارس نیوز به درستی رعایت شده است. برای اینکه بیشتر به قدرت بازاریابی محتوا اعتماد کنید به سخن بیل گیتس اشاره می کنیم که در دو دهه گذشته گفته است «محتوا پادشاه است». در بازاریابی محتوا، هدف تولید محتوای با کیفیت و بروز است که باعث می شود، اعتماد کاربر پیشاپیش به شما جلب شده و به محض ارائه محصول و خدمات، چشم بسته آن را خریداری کند!

بازاریابی شبکه های اجتماعی: هرچند که درگذشته حضور افراد بیشتر در سایت ها و انجمن ها بود، اما امروزه داستان کمی تغییر کرده، چراکه هر فردی که یک گوشی هوشمند و اندرویدی دارد در شبکه های اجتماعی پرسه میزند! افرادی که صرفا به سایت خود اتکا می کنند، سخت در اشتباهند. اگر تا به حال این نوع از بازاریابی را تجربه نکرده اید این لینک https://webdaran.com/send-requset-form/ به شما در این زمینه کمک می کند. یک متخصص دیجیتال مارکتینگ به خوبی از قدرت شبکه های اجتماعی در عصر حاضر اگاه است و بعنوان مکمل از این ابزار، در کنار سایت خود استفاده می کند.

بازاریابی ویدیویی: حتما بارها دیده اید که یک ویدیو به چه سرعتی در رسانه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام منتشر می شود. به این فیلم ها، ویدیو های ویروسی یا viral می گویند که یکی از قدرتمندترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ است. سایت های بسیاری از جمله شیپور با استفاده از این نوع از بازاریابی به موفقیت رسیدند. هرچه بتوانید ویدیو های جذاب تری را تهیه کنید که مانند ویروس، میان افراد در رسانه های اجتماعی منتشر شود، با سرعت بیشتری برندسازی سایت خود را انجام خواهید داد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۰:۴۵ ] [ امیر روزی طلب ]

به استناد یکی از محققان شبکه های اجتماعی، اینستاگرام احتمالا قصد دارد ویژگی های تازه ای به بومرنگ و استوری ها اضافه کند. در ادامه همراه ما باشید.

اگر استفاده شما از اینستاگرام زیاد باشد، ممکن است برایتان جالب باشد بدانید که این شبکه اجتماعی مشغول آزمایش کردن ویژگی های جدیدی برای بومرنگ و استوری ها است. این خبر به استناد یکی از محققان شبکه های اجتماعی به نام Jane Manchun Wong منتشر شده است.

به استناد Wong، تغییرات ایجاد شده در بومرنگ شامل ویژگی Hold که در آن ویدیو در انتهای هر چرخه از ویدیو متوقف می شود، ویژگی Dynamic که در انتهای هر چرخه تکان می خورد، Slowmo که نسخه آهسته تری از بومرنگ معمولی است و Duo و Duo 2 که هر یک از آن ها ویدیوهای گرفته شده با بومرنگ را آهسته تر و سریع تر از حالت عادی می کنند.

 

Wong علاوه بر این ها اضافه کرد که اینستاگرام در حال ایجاد تغییراتی در برنامه Layout نیز هست که با قسمت استوری این شبکه اجتماعی ارتباط دارد. Layout برنامه ای مجزا بوده که توسط اینستاگرام منتشر شده و به کاربران اجازه می دهد عکس های خود را در کنار یکدیگر قرار دهند. به استناد Wong، اینستاگرام مشغول آزمایش کردن این نکته است که آیا این برنامه با استوری ها نیز سازگار است یا خیر.

هنوز مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی به صورت رسمی رونمایی خواهند شد، بنابراین اگر طرفدار این شبکه اجتماعی هستید، بهتر است برای منتشر شدن اخبار تکمیلی فعلا منتظر بمانید.

منبع : ubergizmo


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۵۲ ] [ امیر روزی طلب ]

فعالیت‌های جدید توییتر نشان می‌دهد که این شرکت مصمم است که تا به برترین شبکه اجتماعی- خبری تبدیل شود.

این شرکت، امروز اعلام کرد که قابلیت جدیدی در دست طراحی دارد که با کمک آن، کاربران قادر خواهند بود توییت‌های مربوط به موضوعات مورد علاقه خود(مثلا ورزش، هنرمندان، سینما و غیره) را دنبال کنند، موضوعاتی که از داخل تایملاین خود، آنها را انتخاب می‌کنند.

بعد از اینکه کاربر، دسته مورد علاقه خود را انتخاب می‌کند، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی طراحی شده برای این سیستم، توییت‌های مرتبط با موضوع مدنظر را جدا کرده و در صفحه تایملاین کاربر نمایش خواهند داد. در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی برای دستگاه ‌های اندرویدی عرضه شده و تنها تعدادی از کاربران، صرفا به توییت‌های مرتبط با موضوع «ورزش» دسترسی دارند.

معرفی این قابلیت جدید نشان می‌دهد که شرکت تلاش دارد تا دنبال کردن مباحث مورد علاقه و دریافت به روزرسانی‌ها درباره موضوع مدنظر، در شبکه توییتر راحت‌تر شود.

 

سیستم توییتر برای تازه واردین همیشه نسبتا پیچیده بوده و این شرکت اخیرا در رابطه با صمیمی سازی و آسان سازی فضای این شبکه، تلاش‌های زیادی انجام داده است. مثلا چندی پیش، Twitter Moments معرفی شد که به کاربران امکان دنبال کردن مراسم‌های شناخته شده‌ای همچون اسکار یا بازی‌های ورزشی را می‌داد.

این شرکت همچنین قابلیت « subscribe to a conversation » ( اشتراک یک مکالمه) را معرفی کرده، قابلیتی که کاربر می‌تواند بر اساس آن، هنگام دریافت پاسخ‌ برای توییت مورد علاقه خود، هشدار یا نوتیفیکیشن دریافت کند.

در ماه ژوئن نیز قابلیت دیگری معرفی شد که با کمک آن، کاربر می‌تواند به راحتی از داخل هوم اسکرین، به لیست اصلی خود دسترسی داشته باشد. با این قابلیت، کاربر می‌تواند نیوز فیدهای مختلف ایجاد کرده و موضوعات مختلف مورد علاقه خود را راحت‌تر از قبل دنبال کند.

قابلیت دیگری که توییتر تایید کرده، پشتیبانی از Live Photos است. ایده این قابلیت اولین بار در ماه مارس معرفی شد و شرکت، امروز اعلام کرد که مشغول آزمایش آن است. هنوز مشخص نیست که آیا پشتیبانی از Live Photos قرار است از طریق برنامه اصلی توییتر ارائه شود یا خیر.

توییتر همچنین اعلام کرده که قابلیت «قطع موقت صدای نوتیفیکیشن» یا snooze notifications نیز، در حال آزمایش است و به زودی عرضه می‌شود.

منبع : https://thenextweb.com/twitter/2019/08/14/twitters-trying-really-hard-to-make-itself-a-news-app/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۹:۱۵ ] [ امیر روزی طلب ]

طراحی وب ، برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند نه تنها به معنای پایان کار !!!بلکه تنها اولین پله برای شروع فعالیت جهت رسیدن به این هدف مهم می باشد.تمامی وب مستران آرزوی حضور کاربران زیاد در سایت خود را دارند ، اما چرا ؟زیرا که موتور های جستجوگر متوجه این مهم می شوند و در رتبه بندی شما این نتایج را در نظر می گیرند.

اگر به سایت های موفق در این زمینه توجه داشته باشیم به طور مشهودی می توان یافت :که وب سایت هایی در این زمینه به موفقیت می رسند که اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفی که در زمینه بهینه سازی سایت مهم می باشد را رعایت می کنند.

پارامترهای لازم برای سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر دارای پارامتر هایی برای شناسایی یک سایت کاربر پسند هستند.اگر شما بتوانید حداکثر این قوانین را اجرا کنید بدون شک به لیست بالای موتور های جستجوگر خواهید رسید.در نتیجه میزان ورودی کاربران به سایت شما بیشتر شده و شما در رسیدن به هدفتان نزدیک تر شده اید.
تولید علم و محتوا برای رسیدن به سایت کاربر پسند :
اغلب کاربران متدها و الگوریتم های موتور های جستجوگر را نمی شناسند که این امری بدیهی است.و فقط به دنبال پیدا کردن پاسخی برای سوال های خود هستند و اکثر آنها از مباحث سئو بی خبر می باشند.طراحی سایت زمانی با موفقیت پیش خواهد رفت که مطالب شما با سوالات ذهنی کاربرانتان در نزدیک ترین حالت باشد.
آن وقت است که کاربران شما به نتایج دلخواه خود می رسند. و به یک سایت کاربر پسند نزدیک می شوید.بنابراین اختلاف بین موتور های جستجوگر و کاربران را می توان در معیار های انتخابی خود مشاهده کنید.اگر معیار و هدف شما کمک به کاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزایش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شک به لینک های اول موتور های جستجوگر خواهید رسید. و این امر با :تولید علم ، محتوا های یونیک ، تصاویر مهیج و … که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

 

مراحل دستیابی به یک سایت کاربر پسند :

موتور های جستجوگر گوگل بسیار هوشمند هستند.به گونه ای که آنها دارای 10 الگوریتم پویا که توسط ربات تمام سایت هایی که خود را به گوگل معرفی می کنند واکاوی کرده و براساس نتایج این مشاهدات رتبه بندی ها را انجام می دهند.اما کاربران خیلی با این ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه ای که اکثر آنها توضیحاتی در مورد سئو ، بک لینک ، کلمات کلیدی و … نمی دانند.به همین دلیل است که شما باید ارتباط بین کلمات را برای آن ها در صفحات خود بوجود آورید.حال بپردازیم به ویژگی هایی که طراحان سایت و وب مستران باید آنها را بدانند و عمل کنند تا راه موفقیت را پیش ببرند.
حال به 6 مورد مهم برای رسیدن به یک سایت کاربر پسند می پردازیم :
موضوع سایت

اگر قصد طراحی یک وب سایت را دارید توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در داشتن یک وب سایت موفق موضوع سایت می باشد.که اگر بتوانید به موضوعات جذاب بپردازید بی شک به جذب کاربران خواهید رسید.
حتی اگر فروشی در سایت خود نداشته باشید از طریق تبلیغات مناسب می توانید به سوددهی برسید.اگر طراحی سایت به درستی انجام شود کاربر می تواند مدت زیادی را با نهایت رضایت در سایت شما بگذراند.

و این امر نتیجه ای جز افزایش رنک شما نخواهد داشت.
با افزایش رنک سایت خود می تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترین قیمت بفروشید و به تبلیغات مناسب بپردازید.

طراحی حرفه ای سایت...

برای مطالعه ادامه این مطلب کلیدی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/property-user-friendly-site/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۶:۰۴ ] [ امیر روزی طلب ]

در راستای رها شدن از فرآیند ملال‌‌آور وارد کردن رمزهای عبور، گوگل اخیرا قابلیت جدیدی معرفی کرده تا کاربران اندروید بتوانند برای ورود به سرویس‌های مختلف در عوض تایپ پسورد از حسگر اثر انگشت یا پین کد استفاده نمایند.

این ویژگی که فعلا به طور آزمایشی راه‌اندازی شده اجازه می‌دهد که از طریق مشخصات بیومتریک (در حال حاضر اثر انگشت) هویت خود را در مرورگر کروم برای ورود به حساب گوگل احراز نمایید. در حال حاضر گوگل کروم برای اندروید از این قابلیت برخوردار شده و می‌توانید همین حالا آن را امتحان نمایید.

برای این کار کافیست وارد سایت passwords.google.com شوید. سپس گوگل به شما اجازه می‌دهد که از طریق اثر انگشت وارد حساب کاربری‌تان شوید. البته روش‌های دیگر همچون وارد کردن پین کد، پترن یا رمز عبور نیز برای احراز هویت همچنان در اختیارتان قرار دارد.

 

به گفته گوگل از آنجا که این ویژگی در مرحله آزمایشی به سر می‌برد، فعلا تعداد محدودی از دیوایس‌های اندرویدی به آن دسترسی دارند. نکته بعد این که در روش مذکور نمی‌توان از یک گوشی برای ورود به نسخه دسکتاپ گوگل کروم استفاده کرد که البته شاید در آینده شاهد فراهم شدن چنین امکانی باشیم.

گوگل در گفتگو با وبسایت ورج اعلام کرده که می‌خواهد احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک را طی «چند روز آینده» برای کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 و نسخه‌های جدیدتر گسترش بدهد. کلیه دیوایس‌های مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا و بالاتر از استاندارد FIDO2 پشتیبانی به عمل می‌آورند که لازمه احراز هویت با شاخص‌های بیومتریک به حساب می‌آید.

شایان ذکر است که استفاده از روش فوق، بسیار امن‌تر از آن است که از رمزهای عبور استفاده کنید چرا که اطلاعات شما صرفا در دیوایس‌ خودتان ذخیره می‌شود، ضمن اینکه خطر استفاده هکرها از پسورد شما در سرویس‌های مختلف تحت وب تقریبا وجود نخواهد داشت.

با تمام این اوصاف، باید منتظر بمانیم و ببینیم که اوضاع در ادامه چگونه پیش می‌رود و آیا می‌توانیم منتظر روزی باشیم که پسوردهای تایپی به طور کلی از صحنه اینترنت حذف شوند؟

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/12/google-android-fingerprint-web-login/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۳۷:۱۰ ] [ امیر روزی طلب ]

پس از انتشار اخبار جسته و گریخته ساعاتی قبل سامسونگ از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX خود برای تلفن های همراه رونمایی کرد. این محصول نخستین حسگر موبایلی است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون پیکسل دارد و غول تکنولوژی کره ای آن را طی همکاری اش با شیائومی طراحی کرده است.

سامسونگ اعلام کرده که سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی آن قادر است حتی در نور شدید هم عکس هایی بی نظیر بگیرد و آن را نخستین سنسور با ابعاد پیکسلی 1/1.33 خوانده که میتواند در شرایط کم نور بالاترین میزان نور را ثبت کند.

البته این دومین همکاری سامسونگ و شیائومی در زمینه ساخت سنسور دوربین است و پیشتر شیائومی از عرضه قریب الوقوع نخستین موبایل دنیا با سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی خبر داد که سنسور دوربین ۰.۸ میکرومتری آن را سامسونگ ساخته است.

 

تکنولوژی موسوم به اسمارت ایزو این سنسور در محیط های روشن به صورت هوشمند حساسیت خود به نور را تغییر می دهد و سیگنال های نوری را به بهترین شکل ممکن به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند و با بهبود تراکم پیکسلی تصاویر تصاویری زنده را ایجاد می نماید.

این مکانیزم در محیط های تاریک تر از ایزو بالا استفاده می کند تا نویز را کاهش دهد و در نتیجه تصاویر شفاف تری را ایجاد کند. HMX از قابلیت ضبط فیلم با رزلوشن حداکثر 6K (برابر با ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل) و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. سامسونگ اعلام کرده که حسگر ISOCELL Bright HMX اواخر همین ماه وارد فاز تولید انبوه می شود و نخستین موبایل شیائومی که احتمالا به آن مجهز می شود نیز می میکس ۴ خواهد بود.

لین بین هم-بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شیائومی در همین رابطه گفت:

شیائومی و سامسونگ برای ساخت این حسگر همکاری نزدیکی با یکدیگر داشتند که از ارائه طرح مفهومی گرفته تا تولید نهایی را شامل می شد و در نهایت به ساخت سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی منجر گردید. ما بسیار خرسندیم اعلام کنیم رزلوشن تصویری که پیشتر فقط در تعدادی از دوربین های پیشرفته DSLR وجود داشت حالا به اسمارت فون ها راه پیدا کرده است. ما ضمن ادامه همکاری مان پیش بینی می کنیم که نتنها تجربیات موبایلی تازه بلکه پلتفرمی را ارائه نماییم که امکان ایجاد محتوای بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهد.

یانگین پارک نایب رئیس هیئت مدیره بخش سنسور سامسونگ الکترونیکس هم در این باره گفت:

سامسونگ به تلاش های خود برای نوآوری در عرصه تکنولوژی های پیکسل و بوردهای منطقی ادامه می دهد تا امکانی را برای سنسورهای ISOCELL فراهم کند که جهان را مانند چشم های انسان ببینند. ما طی همکاری نزدیک مان با شیائومی ISOCELL Bright HMX را توسعه دادیم که نخستین حسگر موبایل با بیش از صد میلیون پیکسل است و به لطف تکنولوژی Tetracell و ایزوسل پلاس خود جزئیات و رنگ های بی نظیری را ایجاد می کند.

منبع : gizmochina


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۶:۴۵ ] [ امیر روزی طلب ]

امروزه با بیشتر شدن فروش های اینترنتی با عبارتی به اسم تولید محتوا روبرو می شویم.مهمترین و شاید تنها بخش تاثیرگذار در یک سایت محتوای آن است.تا محتوایی در سایت نباشد سئوکاران نمی دانند موتورهای جستجو گر را برروی چه چیزی بهینه کنند.

هرچقدر یک سایت دارای طراحی کاربرپسند و محیط گرافیکی باشد ولی محتوایی نداشته باشد ، بی فایده است.یک سایت زمانی ارزش دارد که از لحاظ تخصصی و علمی اطلاعات و آموزش هایی را به بیننده های خود برساند.هر کلید واژه ای که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند قصد پیدا کردن محتوایی را دارند.محتوا تنها مقالات با فرم بلند نیستند ، هر پیامی که بتواند اطلاعاتی را به مخاطب برساند محتوا است.

تعریف تولید محتوا

تولید محتوا در واقع توانایی و قابلیتی است که جدیدا بسیاری از شرکت های طراحی وب و شرکت هایی که به طور اختصاصی محتوای سایت را تامین می کنند به آن مشغولند.در واقع یکی از مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطبان به یک سایت ، تولید محتوایی جذاب مطابق با اصول سئو است.نباید فراموش کرد که تولید محتوای سایت در صورتی که با کیفیت باشد و اصول فنی و لازم در تولید آن رعایت شده باشد ، باعث به دست آوردن رتبه ای بالا توسط گوگل می شود.

محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد؟حال که متوجه شده اید تولید محتوا چیست لازم است بدانید محتوا شامل چه مواردی می تواند باشد:

ینفوگرافیک
Meme
ویدیو
راهنما و مطالب آموزشی
نقد و بررسی کتاب
پست نظرسنجی
بررسی محصول
لیست های مختلف
صفحات لینکی
پادکست
نکات مهم در تولید محتوا چیست ؟

 

1. انتخاب یک موضوع مناسب
چرا انتخاب یک موضوع مناسب مهم است ؟ زیرا محتوا ، هسته اصلی کار شما است طراحی وب سایت تصاویر فونت ها و رنگ ها و بخش بزرگی از نام تجاری شما را تشکیل می دهند اما این محتوا است که باعث می‌شود افراد نسبت به خرید از شما اقدام کند.

2. نحوه ارائه محتوا
نحوه ارائه محتوا مهم است زیرا محتوای شما و مخاطب هدف ارتباط برقرار می‌کند به سایت شما به عنوان ارائه دهنده و معرف نام تجاری شما است و برای انجام این کار به یک مورد نیاز دارید افراد مورد نظری که درباره آنچه که انجام می دهید توضیح دهند تا مخاطب با شما ارتباط برقرار کند.

3. استفاده از جذابیت های بصری و گرافیگی

این موضوع نیز از هیچ کس پوشیده نیست که استفاده از جذابیت های بصری و گرافیکی می تواند تا چه اندازه به مخاطبان شما کمک کند تا بتوانند جذب سایت شما شوند.

4. بررسی نیازها و بازخوردها
همانطور که می دانید زمانی که شما از صفحه ایی که فقط دارای یک سری تصاویر است ، بازدید می کنید احتمالاً اطلاعات زیادی دستگیرتان نمی شود.

برای حل این موضوع موتورهای جستجوگر یک راه حل خوب را ایجاد کردند زیرا آنها با توجه به کلمات کلیدی و سر فصل‌ها و… و در نتیجه محتوای خوب کمک به افزایش از بازدید از سایت شما می کنند.

5. افزایش مطالعات در زمینه کاری

افزایش مطالعات در زمینه کاری شامل چندین مورد می شود مانند:

آ. با یک ایده شروع کردن
همه چیز با یک ایده شروع می‌شود پس شما نیاز دارید که محتوای خود را به محصول یا خدمتی خاص را تبدیل کنید.
همگی نکاتی هستند که در هنگام تولید محتوا باید در خاطر شما باشند و به آنها توجه کنید پس همچنان باید شما یک کلمه کلیدی یا یک موضوع یا یک ایده را برای سایتتان داشته باشید.

ب. انجام دادن تحقیقات
احتمالا صنعت خود را مانند کف دستتان می شناسید اما این به آن معنی نیست که همه حقایق مبتنی بر آمارها را نیز می دانید پس مهم نیست که چقدر از موضوع خود آگاهی دارید ، قبل از شروع به نوشتن باید تحقیقات خود را کامل کنید کامل کردن تحقیقات با استفاده از جستجو در سایر وب سایت ها و یا استفاده از مجلات و صفحات معتبر است.

ج. انتخاب عنوان خود با دقت باید انجام گیرد
۸۰ درصد افراد عنوان محتوای شما را می‌خوانند و فقط ۲۰ درصد دیگر مقاله شما را می خوانند و این به آن معنی است که شما باید یک عنوان خیلی خوب در نظر بگیرید تا افراد ترغیب شوند که متن را هم بخوانند یا با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای مطالعه کامل این مطلب و افزایش دانش در زمینه تولید محتوا حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

تولید محتوا چیست ؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۰:۱۸ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب