دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به‌مناسبت فرارسیدن ۲۵ سالگی این شرکت، بسته‌ی ویژه اینترنت به مشترکان ارائه می‌دهد.

با فرارسیدن سال‌روز عرضه‌ی نخستین سیم‌کارت در کشور و کسب ربع قرن تجربه‌ی اپراتوری تلفن‌‌همراه، همراه اول بسته‌ی اینترنت با قیمت ویژه به مشترکانش ارائه می‌کند. شرکت ارتباطات سیار ایران به‌مناسبت ۲۵ سالگی خود، بسته‌ی اینترنت با ویژگی‌های جذاب ارائه کرده که تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند از نخستین دقایق روز شنبه ۱۹ مرداد تا ساعت ۲۳:۵۹ همان روز، بسته‌ی ویژه مذکور را با تخفیف استثنایی بخرند و فعال کنند.

این بسته‌ی هفت‌روزه که ۲۵ گیگابایت حجم دارد، با قیمت ۲۵ هزار تومان و ازطریق کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* قابل‌خرید است. بسته‌ی اینترنت ۲۵ سالگی همراه اول قابلیت فعال‌سازی هم‌زمان با تمامی بسته‌های اینترنت فعال را دارد‌؛ اما رزرو این بسته امکان‌پذیر نیست و فاقد تمدید خودکار زمانی و حجمی است.

 

گفتنی است بهره‌برداری از اولین مرحله‌ی شبکه‌ی تلفن‌همراه کشور، مرداد ۱۳۷۳ در شهر تهران با ۲۴ سایت BTS و با ظرفیت ۹,۲۰۰ شماره آغاز شد. اپراتور اول در ۶ سال گذشته در ارزیابی های رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) همواره عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن‌همراه کشور را برای خود حفظ کرده است.

نظر شما درباره این اپراتور چیست ؟ ایرانسل بهتر است یا همراه اول؟؟

منبع :mci


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۹:۲۷ ] [ امیر روزی طلب ]

بر اساس گزارشی جدید، بازی Call of Duty: Modern Warfare در کنار بخش داستانی و چندنفره، حالت بتل رویال نیز خواهد داشت ولی در زمان انتشار این عنوان در دسترس قرار نخواهد گرفت.

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، احتمالا اوایل سال آینده منتشر خواهد شد و کاملا رایگان خواهد بود که به همین دلیل، طرفداران آن را سوای از بازی اصلی تهیه خواهند نمود؛ به بیانی دقیق‌تر، طرفداران نیازی ندارند که برای دریافت حالت بتل رویال، بازی اصلی را تهیه نمایند. با این تفاسیر، حالت بتل رویال بسته‌ای مجزا خواهد بود ولی به نظر می‌رسد، این حالت به شدت با هسته‌ی اصلی بازی Call of Duty: Modern Warfare در ارتباط است.

 

این گزارش توسط لانگ‌سنسیشن (LongSensation) ارائه شده است که در گذشته اطلاعات موثقی را از مجموعه‌ی Call of Duty: Modern Warfare لو داده بود. لانگ در این خصوص اظهار داشت:

به نظر می‌رسد حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Modern Warfare، کاملا رایگان خواهد بود و اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد. این حالت بسته‌ای مجزا محسوب می‌شود ولی با بازی اصلی در ارتباط خواهد بود که اقدامی شگفت‌انگیز از سوی شرکت اکتیویژن (Activision) محسوب می‌شود. بخش مقدماتی حالت بتل رویال، علائم استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) و شرکت‌های ریون سافتور (Raven Software) و اکتیویژن را نشان خواهد داد و سپس توسط صفحه‌ی بارگذاری، شما را به منوی اصلی آن منتقل خواهد کرد.

لازم به ذکر است که لانگ به تازگی نیز اعلام نمود که نسخه‌ی آینده‌ی سری Call of Duty، ریبوتی از مجموعه‌ی Call of Duty: Black Ops خواهد بود و قرار است بسیار بلندپروازانه‌تر از بازی Call of Duty: Modern Warfare باشد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare قرار است در تاریخ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸ (۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه گردد.

منبع : https://www.callofduty.com/modernwarfare


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۹:۴۰ ] [ امیر روزی طلب ]

در دنیای طراحی سایت، نام‌‌ها و ابزارهای بزرگی همچون وردپرس (WordPress) و اسکوار اسپیس (Squarespace) وجود دارند که تقریبا همگی با آن‌ها آشناییت دارند. در این مطلب قصد داریم با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس بیشتر به تفاوت این دو و مخصوصا کاربردشان پی ببریم.

حین مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس باید یک نکته بسیار مهم را مد نظر داشته باشیم. این دو تفاوت‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، به طوری که از اسکوار اسپیس به عنوان راهکاری به منظور هاستینگ وب سایت‌ها بر روی سرورهای خودشان یاد می‌کنند.

از طرفی دیگر با وردپرس رو به رو هستیم که یک سیستم مدیریت محتوا بوده و می‌توان از آن بر روی سرورهای خود وردپرس و یا سایر وب هاستینگ‌ها استفاده کرد. بر اساس این تعریف، دو ابزار یاد شده کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و شاید مقایسه‌شان صحیح نباشد، اما با پیش رفتن در این مطلب بیشتر به اهمیت مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس پی خواهید برد.

قابلیت سفارشی‌سازی
برای راه‌اندازی یک وب سایت در حالت کلی، شاید هر دو ابزار مناسبی به نظر برسند، اما وقتی تصمیم دارید بعد از طراحی، وب سایت را به دلخواه خود سفارشی‌سازی کرده و علاوه بر تغییر ظاهر، قابلیت‌های متنوعی نیز به آن اضافه کنید، وردپرس انتخاب بسیار مناسب‌تری خواهد بود. سفارشی سازی سایت به این معنی است که سایت هایی مانند آپارات هر فصل قسمت نمایشی خود را تغییر می دهند و همواره برای کاربر جذاب هستند.

به عنوان نمونه با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس متوجه خواهید شد برای وردپرس، چند هزار پوسته به صورت رایگان و پولی وجود دارد. این پوسته در واقع قالب آماده خطاب شده و هر کدام یک وب سایت دارای ظاهر متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهند. خوشبختانه بعد از نصب خواهید توانست در صورت آشنایی با HTML و CCS به کدهای وب سایت دست برده و ظاهر پوسته را به دلخواه سفارشی‌سازی کنید.

برای وردپرس چند ده هزار افزونه مختلف وجود دارد. با نصب هر یک همچون یک نرم افزار عادی، ویژگی و قابلیتی جدید به وب سایتتان افزوده خواهد شد. این موضوع نشان‌دهنده قابلیت سفارشی‌سازی بسیار بالای وردپرس است، به این معنی که ظاهر آن به راحتی قابل تغییر بوده و در هر زمان می‌توان به سادگی چند کلیک امکاناتی تازه‌ای به آن اضافه کرد.

پیشنهاد می‌کنیم درباره تهیه یک وب هاستینگ خصاصت به خرج نداده و از یک سرویس‌دهنده معتبر، فضایی به منظور قرار دادن فایل‌های وب سایت خود به صورت پولی تهیه کنید. در صورت استفاده از هاستینگ رایگان وردپرس، با محدودیت‌های زیادی مواجه خواهید شد که کار را برای مدیریت و بهینه‌سازی وب سایت سخت می‌کند. همواره به این نکته توجه داشته باشید که از اول قدم های خود را محکم بردارید زیرا هر یک از این فعالیت ها در سئو سایت شما تاثیر مستقیم دارد.

با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس به ظرفیت سفارشی‌سازی پایین آن در مقایسه با محبوب‌ترین CMS دنیا پی می‌بریم. به عنوان نمونه تنها می‌توان از بین گزینه‌های ارائه شده، یک پوسته انتخاب کرد و در اینجا آزادی انتخاب چندان زیادی وجود ندارد. سپس می‌توان تغییراتی همچون عوض کردن رنگ و فونت و دیگر موارد سطحی همچون این دو مورد را اعمال کرد.

برخلاف وردپرس، در اسکوار اسپیس نمی‌توان به طور کامل به کدهای HTML وب سایت دست برد و به وسیله دست‌کاری CSS تا سر حد مرگ، ظاهر آن را به طور کامل زیر و رو کرد! همچنین نمی‌توان از طریق افزودن کدهای جاوااسکریپت ویژگی‌هایی جدید به وب سایت اضافه کرد.

آسودگی در استفاده
البته سفارشی‌سازی وب سایت هزینه‌های خاص خود را دارد، به همین دلیل اگر از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت وب سایتی دارای ظاهر عادی و قابلیت‌های محدود استفاده نکنید، کار با آن سخت خواهد شد. در مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس این مورد را باید اصلی‌ترین مشکل وردپرس خطاب کرد.

هدف از توسعه اسکوار اسپیس، آسودگی در استفاده از آن بوده است، شاید به همین دلیل نیز چندان نمی‌توان درونش دست برد و تغییراتی را اعمال کرد. برای سایتی مانند دیجی کالا این اهمیت دارد که روی تمامی قسمت ها کنترل داشته باشند . حین استفاده از اسکوار اسپیس در کمتر از چند دقیقه خواهید توانست یک وب سایت شکیل دارای قابلیت‌های مناسب در اختیار داشته باشید.

شاید با توجه به ازدیاد پوسته‌های وردپرسی و راحتی در دانلود و نصب آن‌ها، این سیستم مدیریت محتوا مناسب‌تر به نظر برسد، اما نباید فراموش کرد رفع مشکلات تم‌های خریداری شده و یا دریافت شده به صورت رایگان، جز پرجستجوترین عبارت‌ها در گوگل هستند، به این معنی که اغلب افراد حین تعویض قالب با مشکلات زیادی رو به رو می‌شوند. از طرفی هیچ تضمینی وجود ندارد که یک پوسته با وب سایت شما همخوانی داشته باشد. هر وب سایت دارای بخش‌های متفاوتی در مقایسه با دیگری است، به همین دلیل بعید نیست تم دریافت شده هیچ سنخیتی با وب سایت شما و چهارچوب آن نداشته باشد.

از طرفی دیگر قالب‌های رایگان در اغلب مواقع دارای باگ و ارور هستند که رفع آن‌ها زمان‌بر است. همانطور که گفته شد اگر شما وارد سایت ورزش 3 شوید و دائما در صفحه اصلی آن ارور مشاهده کنید دیگر هیچگاه وارد این سایت نخواهید شد. با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس به آسودگی در استفاده از آن پی خواهیم برد. اگرچه تعداد محدودی قالب توسط توسعه‌دهنده به شما پیشنهاد خواهد شد، اما از همان تعداد می‌توان به سادگی یک کلیک و بدون نیاز به دست‌کاری‌های بعدی استفاده کرد. ویرایش در سطح ساده با استفاده از ابزارهای موجود امکان‌پذیر است.

وردپرس قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوای متن باز به منظور طراحی سایت است، اما همین موضوع سبب می‌شود کار کردن با آن دشوار باشد. برای افرادی که به فنون طراحی سایت آشناییت نداشته و تنها در پی طراحی وب سایت بدون صرف هزینه زیاد و با تکیه بر دانش محدود خود هستند، استفاده از اسکوار اسپیس پیشنهاد می‌شود.

استفاده‌های تجاری
وردپرس می‌تواند بستری بسیار مناسب برای طراحی شرکت اینترنتی  باشد. برای این که وب سایت وردپرسی خود را تبدیل به یک فروشگاه آنلاین کنید، راهکارهای زیادی وجود دارد. اما نکته همینجاست؛ برای داشتن یک شعبه اینترنتی به منظور فروش محصولات، می‌بایست وردپرس را با چیز دیگری ترکیب کنید.

با مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس به این مزیت آن پی خواهیم برد، چرا که به صورت پیش‌فرض قابلیت‌های یک فروشگاه اینترنتی را دارد. حین استفاده از هر دو ابزار خواهید توانست تعداد زیادی محصول را به مشتریان نمایش داده و به صورت آنلاین به فروش برسانید، اما در صورت نیاز به افزودن قابلیت‌های بیشتر و سفارشی‌سازی فروشگاه آنلاین خود، با توجه به تعدد افزونه‌های وردپرس، این سیستم مدیریت محتوا گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

هزینه
گزینه‌های مختلفی به این منظور برای استفاده از اسکوار اسپیس وجود دارد:

ماهیانه 12 دلار برای یک وب سایت شخصی
ماهیانه 18 دلار برای یک وب سایت شرکتی
ماهیانه 26 دلار برای یک وب سایت فروشگاهی ساده

هر کدام از این وب سایت‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. با توجه به ماهیت اسکوار اسپیس اغلب کاربران ترجیح می‌دهند از آن به منظور طراحی وب سایت‌های ساده استفاده کنند. اما هزینه‌های وب هاستینگ در WordPress.com کمتر است:

استفاده رایگان در صورت داشتن یک وب سایت زیر دامین WordPress.com
ماهیانه 4 دلار برای یک وب سایت شخصی
ماهیانه 8 دلار برای یک وب سایت دارای قابلیت‌های کافی

در مقایسه وردپرس و اسکوار اسپیس یک نکته بسیار مهم دیگر از نظر هزینه وجود دارد. وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است، به این معنی که برای استفاده از هسته آن نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست.  این اصل برای سایت هایی مانند نمناک بسیار اهمیت دارد .در صورت آشنایی با مفاهیم پایه طراحی سایت و همچنین آشنایی با HTML و CSS به منظور ویرایش ظاهر آن، تنها هزینه‌هایی که برای ساخت یک وب سایت خواهید داشت، ثبت یک دامین و خرید یک سرویس وب هاستینگ است، در غیر این صورت می‌بایست با پرداخت هزینه، از یک فرد مجرب درخواست کنید این اعمال را برای شما انجام بدهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۲:۱۵ ] [ امیر روزی طلب ]

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.

برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.

این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل این ساعت با قیمت 295 دلار به فروش می رسند که نسبت به ساعت هایی که با سیستم عامل watchOS کار می کنند، کمی ارزان تر هستند. نکته جالب آن است که هر دو مدل زنانه و مردانه این ساعت اندازه یکسانی دارند.

هر دو مدل اصلی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 در سه نسخه فرعی عرضه می شوند. مدل مردانه دارای طرح های استیل، بند چرم قهوه ای تیره و بند سیلیکونی مشکی بوده و مدل زنانه دارای طرح های استیل مشکی، چرم صورتی و استیل رزگلد است.

 

در مقایسه با مدل قدیمی تر Gen 4، در مدل جدید Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ادغام شده است، در حالی که مدل Gen 4 دارای چیپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود. به نظر می رسد مدل Gen 5 سریع تر و از لحاظ مصرف انرژی نیز کارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. کسانی که این ساعت جدید را خریداری می کنند، می توانند با یک بار شارژ کردن آن، یک هفته از آن در مود ساعت آن استفاده کنند.

بدون تردید کاربری تنها برای چک کردن ساعت، 295 دلار هزینه پرداخت نمی کند. این ساعت جدید که کاملا قابلیت رقابت با ساعت های هوشمند دیگر را دارد، دارای قابلیت چک کردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دویده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی و دریافت دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل است.

منبع : https://www.phonearena.com/news/fossil-gen-5-wear-os-smartwatches


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۵:۰۲ ] [ امیر روزی طلب ]

ظاهرا شرکت شیائومی در حال توسعه‌ی قابلیت اخطار وقوع زلزله در رابط کاربری MIUI است. پس گوشی‌های شیائومی در‌آینده می‌توانند زلزله را تشخیص دهند!

نسخه‌ی جدید رابط کاربری MIUI شیائومی در دست توسعه است. به نقل از گزارش‌های منتشر شده از سوی چین، آخرین نسخه‌ی رابط کاربری موبایلی شیائومی قابلیت اخطار وقوع زلزله را در بر می‌گیرد. این ویژگی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و احتمالا هنوز به طور کامل توسعه پیدا نکرده است. این هشدار از طریق یک جعبه‌ی پاپ آپ که روی صفحه‌ی گوشی ظاهر می‌شود به کاربر منتقل می‌شود.

زمانی که شبکه یک زمین لرزه‌ی قریب‌الوقوع را تشخیص می‌دهد که می‌تواند باعث یک زلزله‌ی مخرب شود، این هشدار برای کاربر نمایان می‌شود. همچنین آن موقعیت لرزش، رومرکز زمین لرزه و بزرگی آن را شناسایی خواهد کرد. پس از آنکه شمارش معکوس نمایان شده روی صفحه پایان یافت و شما آن را بی‌پاسخ گذاشتید، فورا به سرویس‌های کمک‌رسانی اضطراری اطلاع رسانی خواهد شد.

موج‌های لرزه‌ای زلزله‌ها در قالب سه حالت امواج طولانی، امواج عرضی و امواج سطحی رخ می‌دهند. سرعت انتشار امواج طول در حدود 5.5 کیلومتر تا 7 کیلومتر در ثانیه است، اما قدرت ویرانی آن کم است. قدرت ویرانگری امواج عرضی بیشتر است، زیرا باعث می‌شود زمین قبل و بعد از موج با نوسان همراه باشد. با این حال سرعت انتشار آن کندتر (4 کیلومتر در ثانیه) است. این امواج سطحی هستند که بیشترین آسیب را به سطح زمین وارد می‌کنند.

اخطار وقوع زلزله شیائومی چگونه کار می‌کند؟

 

قاعده کلی سیستم هشدار اولیه زلزله، استفاده از تفاوت زمانی امواج منتشر شده‌ی اولیه برای پیش‌بینی است. از آنجایی که این امواج از اعماق زیر سطح زمین ساطع می‌شوند و بسیار سریع حرکت می‌کنند، دوره‌ی هشدار معمولا تنها چند ثانیه خواهد بود. موج طولی سریع‌تر و موج عرضی آهسته‌تر با یکدیگر در ارتباط هستند.

از آنجایی که امواج طولی نسبتا بی‌خطر هستند، می‌توان از طریق آن‌ها امواج مخرب را پیش بینی کرد. البته اختلاف زمانی رسیدن امواج طولی به امواج خطرناک بسیار اندک است، با این حال مطالعات نظری نشان داده است که اگر زمان اخطار 3 ثانیه باشد، می‌تواند تلفات را تا 14 درصد کاهش دهد. این میزان اگر 10 ثانیه باشد 39 درصد و اگر 20 ثانیه باشد نیز 63 درصد تلفات زلزله کمتر خواهد شد.

پیش‌بینی زلزله بسیار پیچیده‌تر از آنچیزی که به نظر می‌رسد است. اگر شیائومی واقعا در حال توسعه‌ی چنین ویژگی باشد، تایید صحت آن در آزمایشگاه‌های مخصوص باید صورت گیرد. شاید هم در ابتدا زمان این اخطار نزدیک به وقوع زلزله‌ی مخرب باشد و به مرور زمان این قابلیت ارتقاء پیدا کند. در هر صورت این ویژگی بلندپروازانه به نظر می‌رسد و می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای مناطق زلزله خیز در سراسر کره زمین باشد.

منبع : gizchina


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۵:۰۱ ] [ امیر روزی طلب ]

متن جایگزین یا Alternative Text که به عناوین “Alt attribute”، “Alt text” و یا “تگ (آلت) Alt” نیز معروف می باشد ، بیانگر توضیح کوتاهی از عنوان یک تصویر در یک صفحه وب می باشد.
یکی از نکات در بهینه سازی تصاویر سایتتان ، استفاده از ویژگی (آلت) Alt است.
تگ (آلت) Alt و تگ عنوان در تقویت جایگاه مطالب در نتایج موتورهای جستجو و بهبود دسترسی کاربران اینترنتی بر روی وب‌ سایت شما تاثیر گذار هستند.
در تصاویر به کار رفته در وب‌ سایت شما ، تگ (آلت) Alt بیانگر موضوعی است که از تصویر استنباط می‌ شود.
این تگ می‌ تواند به عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام خطا در بارگذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران در صورت عدم نمایش تصویر، از مفهوم و عملکرد آن باخبر شوند.
شایان ذکر است ، مرورگرها قابلیتی دارند که افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی برای شنیدن مطالب آنلاین از آن استفاده می‌ کنند.
خواندن این تگ ‌ها توسط مرورگر ، انتقال مفهوم و محتوای تصاویر را برای این عزیزان امکان ‌پذیر می‌کند.
رابطه تگ (آلت) Alt و سئو سایت :

 

گوگل برای تگ ‌های (آلت)  Alt تصاویر ، ارزش بالایی در نظر گرفته است.
این ارزش ‌گذاری بر اساس دلیل فهم آسان ‌تر تصاویر و تعیین موضوع محتوای پیرامون آن ها انجام شده.
این امر به قدری جدی است که گوگل سرویس Google Image را به آن اختصاص داده است.
همچنین ، افزونه Yoast SEO محتوای وب‌ سایت را پیش از بارگذاری بررسی می کند و معمولاً توصیه می‌ کند که حداقل یک تصویر به همراه تگ (آلت) Alt (متشکل از کلمه کلیدی) باید در محتوا وجود داشته باشد ، بنابراین ، در صورت نبود تصویر در محتوا یا استفاده نکردن از تگ (آلت) Alt ، به شما هشدار داده می شود.
با این حال ، افزونه Yoast تنها یک ماشین پردازش است و از مفهوم محتوای شما آگاهی ندارد.
با وجود اینکه وجود کلمه کلیدی در تگ‌ های (آلت) Alt الزامی است ، اما به معنای استفاده بیش از اندازه آن ‌ها در تمام تگ ‌ها نیست.
شما به عکس ‌هایی مناسب ، باکیفیت و مرتبط با محتوای خود نیازمندید که در تگ‌ های توصیفی‌ خود به نوعی از کلمات کلیدی استفاده کنید.
با این حال ، گاه محتوای تصویر به قدری به جزئیات می‌ پردازد که اجازه استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و کلی را به شما نمی‌ دهد.
با این وجود استفاده از تگ ‌های (آلت) Alt طولانی و توصیفی هم شانس استفاده بهتر از کلمه کلیدی را افزایش می‌ دهد و هم در فهم تصویر و محتوا برای موتورهای جستجوگر موثر است.
متن جایگزین ( Alt ) چیست ؟ عنوان تصویر ( Title ) چیست ؟

برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و بهبود دانش سئو خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-alt-tag/

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۵:۳۱ ] [ امیر روزی طلب ]

نینجا به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر در سرویس توییچ استریم نخواهد کرد و به‌‌صورت انحصاری در سرویس میکسر به کار خود ادامه خواهد داد.

تایلر بلوینز ملقب به نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای بازی‌های ویدیویی است که مخاطبان او را به‌واسطه بازی Fortnite و عملکرد بسیار خوب آن در این بازی، می‌شناسند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، دیروز نینجا خبری را منتشر کرد که باعث شگفتی همه هواداران نینجا شد.

وی اعلام کرد که به استریم روی سرویس توییچ خاتمه داده است و از این پس، به‌صورت انحصاری تمامی محتویات خود را روی سرویس میکسر استریم خواهد کرد. سرویس میکسر چند سال پیش توسط مایکروسافت راه‌اندازی شد و زیر سایه توییچ قرار داشت. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌های ویژه‌ای را برای میکسر درنظر گرفته است تا کاربران بیشتری به‌سراغ این سرویس استریم بروند.

 

نینجا در جریان ویدیو اعلام این خبر گفته است که نقل مکان او باعث می‌شود تا بتواند به ریشه‌ها و اصول اولیه خود برگردد و به یاد بیاورد که چرا علاقه‌مند به استریم کردن است. البته نباید منکر این شد که بخشی از این قضیه هم به پول و حمایت مالی مایکروسافت بر می‌گردد. بااین‌حال میکسر دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری نسبت به توییچ است. همچنین احتمال دارد بیننده‌های نینجا کمتر از گذشته شود یا اینکه شاهد بیننده‌ها و ورود کاربران بیشتری به سرویس میکسر باشیم.

در انتها مشخص شده است که کاربران میکسر به مدت یک ماه می‌توانند به‌صورت رایگان عضو کانال نینجا باشند.

منبع : dualshockers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۹:۳۰ ] [ امیر روزی طلب ]

شیائومی ساعت اسپرت C+86 را در قالب پلتفرم کراودفاندینگ خود معرفی کرد؛ یک ساعت مچی با ظاهری سنتی و امکاناتی مدرن که طراحی زیبا و مستحکمی دارد.
ساعت اسپرت C+86 شیائومی دارای عقربه‌های توخالی و صفحه کرنوگراف (زمان سنج) چند منظوره است. با وجود ظاهر سنتی این ساعت مچی، کاربران می‌توانند از یک کرنومتر دستی برای سنجش فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنند.

بدنه خارجی C+86 که جنسی از فولاد ضد زنگ 316L دارد، با چند فرایند مختلف صیقل داده شده تا کاملا برق بیفتد. شیشه ساعت هم از نوع معدنی با درجه سختی بالاست که می‌تواند به طور موثری از خراش افتادن سطح آن جلوگیری کند.

 

صفحه اعداد ساعت اسپرت C+86 مزین به الگوهای خورشیدی است و درون فضای گرادیانی آن را، خطوط کوچک مشکی رنگ و خطوط بزرگ نقره‌ای رنگ احاطه کرده‌اند. همچنین وجود یک پوشش شب‌نما، مشاهده‌ی زمان در محیط‌های تاریک را برای کاربران تسهیل می‌کند.

اما به کرنوگراف‌‌های سی پلاس 86 بپردازیم. این سه صفحه کوچک در عملکرد کرنومتر نقش دارند و یکی از آن‌ها تایمر ثانیه، یکی تایمر دقیقه و دیگری تایمر ساعت است. در کنار بدنه، دکمه‌های کنترل را می‌توان دید. مطابق معمول، کنترل اصلی ساعت در وسط قرار دارد و دو دکمه دیگر نیز آن را همراهی می‌کنند؛ یکی دکمه شروع و توقف، و دیگری برای تنظیم مجدد تایمر است.

ناگفته نماند که این ساعت اسپرت شیائومی از تکنولوژی کوارتز (quartz movement) شرکت SEIKO بهره می‌برد. برخورداری از بندهای سیلیکونی اختصاصی و ضد آب بودن تا عمق 30 متری، از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کمپانی چینی هنوز قیمت و تاریخی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است.

منبع : https://www.gizmochina.com/2019/07/30/xiaomi-launches-the-c86-sports-watch-with-multi-function-chronograph-dial/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۹:۰۸ ] [ امیر روزی طلب ]

برای استفاده از بستر اینترنت باید فضایی از آن را در اختیار داشت. در شبکه های مجازی با ایجاد حساب کاربری و ساختن یک صفحه می توانید به فعالیت بپردازید. اما این فضا متعلق به سایت است و امکان دارد به دلایل مختلف صفحه شما بسته یا دسترسی به سایت مورد نظر مسدود شود، همانطور که سال قبل دسترسی به اپلیکیشن و وب سایت تلگرام برای IP های ایرانی مسدود شد.

 

با توجه به گسترش و رواج بازاریابی اینترنتی بسیاری از افراد به استفاده از روش های مختلف این نوع بازاریابی علاقمند شده اند. زیرا می دانند که بازدهی و جذب مخاطب با روش های بازاریابی اینترنتی بسیار بیشتر از روش های قدیمی تبلیغاتی است و همچنین انجام روش های دیجیتال مارکتینگ بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بر اساس پیش بینی کارشناسان فعال در حوزه بازاریابی و تبلیغات به زودی روش های سنتی و بازاریابی قدیمی به طور کلی منسوخ می شوند و آن دسته از کسب و کار هایی که همچنان از روش های سنتی برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کنند با شکست مواجه خواهند شد.

دنیای امروز دنیای اینترنت و بر خط است. دیگر تمامی کارها با چند کلیک ساده در اینترنت و فضای مجازی قابل انجام است. همین الان که در حال خواندن مقاله هستید بسیاری از مردم با یک موبایل ساده از طریق طراحی سایت در حال کسب درآمد هستند.

همزمان با گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند، استفاده از اینترنت و فعالیت در این بستر نیز افزایش یافته است و به یقین می توان گفت زندگی بدون تلفن همراه و اینترنت برای بسیاری از مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وب سایت ها بهترین بستر برای تبلیغات

برای استفاده از بستر اینترنت باید فضایی از آن را در اختیار داشت. در شبکه های مجازی با ایجاد حساب کاربری و ساختن یک صفحه می توانید به فعالیت بپردازید. اما این فضا متعلق به سایت است و امکان دارد به دلایل مختلف صفحه شما بسته یا دسترسی به سایت مورد نظر مسدود شود، همانطور که سال قبل دسترسی به اپلیکیشن و وب سایت تلگرام برای IP های ایرانی مسدود شد. این اتفاق ممکن است برای هر شبکه اجتماعی دیگری نیز رخ دهد. پس نمی توان فعالیت خود را محدود به این قبیل فضا ها کنید.

برای آنکه بتوانید به بازاریابی اینترنتی بپردازید بهتر است یک وب سایت داشته باشید. وب سایت ها امن ترین و مطمئن ترین بستر ها برای تبلیغات و فعالیت اینترنتی هستند. خیلی از سایت های معتبر مثل ورزش3 بعد از موفق شدن با قرار دادن تبلیغات در سایت خود درآمد بالایی دریافت می کنند. در سال های اخیر بسیاری از صاحبان کسب و کار برای تبلیغات و همچنین دیجیتال مارکتینگ به سمت راه اندازی وب سایت رفته اند. وب سایت ها همچنین می توانند بهترین فضا برای کسب و کار اینترنتی باشند.

در دو سال گذشته بسیاری از استارت آپ ها در کشور به وجود آمده اند. پایه و اساس این شرکت های نوپا فضای اینترنت می باشد. کسب و کار های آنلاین توانسته اند علاقه بسیاری از مردم را به سمت خود جذب کنند. بر اساس پیش بینی های انجام شده در آینده ای نزدیک تمامی کسب و کار های فعال در سطح شهر به فضای اینترنت نقل مکان خواهند کرد. فعالیت در شهر مشکلات خود را به همراه دارد به همین دلیل است که مردم دوست دارند به صورت آنلاین و مجازی به کسب و کار بپردازند.

مردم برای خرید های روزانه و یا تهیه نیاز های خود به فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر مراجعه می کنند. اما از زمانی که فروشگاه ها اینترنتی به وجود آمده اند، اغلب مردم با چند کلیک ساده کالا های مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرند. به همین دلیل است که بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های فعال در شهر به فکر طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی مخصوص به خود شده اند.

سایت ها فقط مخصوص به خرید کالاها نیستند. شما هم اگر کسب و کاری دارید می توانید برای آن سایت راه اندازی کنید. امروزه بسیاری از خدمات به صورت آنلاین ارائه می شوند. حتی خدماتی که به فکر هیچ کسی خطور نمی کند نیز می تواند به صورت آنلاین ارائه شود.

در گذشته مردم برای خرید و اجاره خانه، یافتن شغل و یا هر چیز دیگری به روزنامه ها رجوع می کردند و ساعت ها وقت خود را صرف گشتن و تلفن زدن می کردند. اما امروزه شما هر چیزی که بخواهید را می توانید در گوگل جستجو کنید. حتی وب سایت هایی نیز برای درج آگهی رایگان راه اندازی شده اند که شما می توانید نیاز های خود را در آنها جستجو نمایید.

بهینه سازی وب سایت و موفقیت در کسب و کار

وقتی وب سایتی راه اندازی می کنید گوگل و دیگر موتور های جستجو آن را در لیست خود قرار می دهند. به این ترتیب وقتی کاربران کلمه ای را جستجو می کنند یک لیست چند صفحه ای برای آنها نمایش داده می شود. در این لیست آدرس صد ها وب سایت وجود دارد. کاربر می تواند به هر کدام از سایت ها مراجعه کند.

همانطور که گفته شد لیست نتایجی که گوگل نمایش می دهند چند صفحه است. اما اغلب کاربران فقط از وب سایت های موجود در صفحه اول دیدن می کنند زیرا با همان چند سایت نخست نیز می توانند به هدف خود برسند. سایت های بسیاری با استفاده از تجارب خود مثل نمناک به رتبه یک دست یافتند و شما هم می توانید از این تجارب استفاده کنید. عملا وب سایت هایی که در صفحه دوم به بعد قرار دارند دیده نمی شوند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کار هایی که وب سایت راه اندازی نموده اند نتوانستند به موفقیت برسند.

اغلب مدیران وب سایت ها به دنبال بهینه سازی و سئو وب سایتشان هستند. منظور از سئو SEO: Search Engine Optimization می باشد. به معنای بهینه سازی وب سایت برای قرار گرفتن در صفحات نخست گوگل می باشد.

گوگل یک شرکت قدیمی در حوزه فناوری و اینترنت است. موتور جستجو گوگل برای رعایت حق کاربران خود هر وب سایتی را به آنها نمایش نمی دهد. همه کاربران می دانند که وب سایت های نمایش داده شده در صفحه اول گوگل مورد رضایت گوگل است. گوگل برای نمایش وب سایت ها به کاربران، آنها را از ابعاد مختلف آنالیز می کند و برای این کار الگوریتم های مختلفی دارد.

بسیاری از سایت ها برای قرار گرفتن در صفحه اول با یکدیگر در رقابت هستند. زیرا اغلب افراد می دانند برای نتیجه گرفتن از وب سایت خود باید در نتایج گوگل به خوبی بدرخشند. ارتقاء سئو سایت یکی از خدمات طراحی سایت، می باشد. شما عزیزان می توانید با طراحی و بهینه سازی وب سایت در کسب و کار خود به موفقیت های زیادی برسید. سئو و بهینه سازی سایت شامل دو مرحله می باشد: سئو داخلی و سئو خارجی. برخی از روش های بهینه سازی وب سایت در خارج از آن باید انجام شود و برخی دیگر در داخل سایت انجام می شوند. از روش های مختلف سئو به موارد زیر می توان اشاره نمود:

1-تولید و درج محتوای بهینه در صفحات وب سایت (تولید محتوای مناسب، مرتبط و غیر کپی )
2-افزایش و کنترل سرعت بارگذاری وب سایت برای کاربران
3-بک لینک گذاری در وب سایت های مرتبط
4-رعایت چگالی کلمات کلیدی در صفحات سایت و انتخاب کلمات کلیدی مناسب و مرتبط
5-درج Meta Description
6-رعایت درج لینک های داخلی و خارجی در صفحات
7-رفع خطای 404
8-بهینه سازی تصاویراین اصل برای سایت هایی که تعداد محتوا بالایی دارند مثل دیوار خیلی مهم است .
9-Responsive و بهینه سازی وب سایت برای صفحات موبایلی
10-تبلیغات و اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی
11-بهینه سازی کد های دستوری و حذف خطوط اضافه

موارد گفته شده تنها تعدادی محدود از روش های سئو می باشد که باید توسط افراد متخصص در این حوزه انجام شود. به طور خلاصه باید گفت سئو و طراحی وب سایت با هم کار می کنند. یعنی آنکه شما نمی توانید تنها با راه اندازی یک سایت انتظار موفقیت و دیده شدن در بستر اینترنت را داشته باشید. وقتی وب سایت راه اندازی می کنید باید بهینه سازی روی آن انجام گیرید. اگر به سایت نی نی سایت نگاهی داشته باشیم این سایت با طراحی زیبا و بهینه سازی مناسب توانست به رتبه یک سرچ ها دست یابد. با بهینه سازی صحیح وب سایت شما به صفحه نخست گوگل منتقل می شود. در این صورت وقتی کاربران کلمات کلیدی مرتبط با وب سایتتان را جستجو می کنند، آدرس سایت شما در صفحه اول به آنها نمایش داده می شود به این ترتیب شانس کلیک وب سایتتان بالا می رود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۳:۳۰ ] [ امیر روزی طلب ]

طبق اعلام مدیرعامل مایکروسافت، همکاری این شرکت با رقیب دیرینه‌ی خود در زمینه‌ی خدمات ابری و هوش مصنوعی به‌نوعی به پیشنهاد سونی آغاز شده و هدایت می‌شود.

اوایل امسال بود که اعلام خبر همکاری سونی و مایکروسافت باعث ایجاد شوک عظیمی در صنعت بازی‌های ویدیویی شد و این اتفاق و پیامدهای ممکن آن تا مدتی نُقل محافل گیمینگ در سراسر جهان بودند. قرار شد این دو رقیب دیرینه در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساخت‌های خدمات ابری (Cloud) و هوش مصنوعی (AI) با یکدیگر همکاری کنند.

حالا ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت، طی مصاحبه‌ای با سایت Fortune اعلام کرده که سونی پیشنهاد آغاز این همکاری را داده است. وی در بخشی از سخنان خود گفته:‌ «این شروعی تازه برای ما است.» این دو شرکت با توجه‌ به زمینه‌های فعالیت مایکروسافت تصمیم گرفتند رقابت را کنار بگذارند و برای بهبود آثار خود تلاش کنند. در حقیقت می‌توان گفت توسعه‌ی فناوری‌های جدید ارزش آن را داشته که این دو شرکت رقابت میان خود را برای رشد و توسعه‌ی بیشتر کنار بگذارند. ساتیا نادلا همچنین اعلام کرده:

 

تمامی این [پروژه] توسط سونی پیشنهاد شد و هدایت می‌شود. آن‌ها دیده‌اند که در میان شرکای خود می‌توانند به چه کسی اعتماد کنند. در حقیقت [این همکاری] به نتیجه‌ی خوبی منجر خواهد شد؛ [چرا که] ما در عین رقابت، شرکای خوبی نیز هستیم. بنابراین ما بهترین کار خود را برای آن‌ها انجام خواهیم داد؛ تفاوتی ندارد این کار در زمینه‌ی سرویس‌های ابری باشد یا در زمینه‌ی هوش مصنوعی یا حتی هر کار دیگری که ما باید انجام دهیم تا مطمئن شویم سونی می‌تواند در ساخت IP خود موفق شود.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که طبق اطلاعات منتشر شده تا به امروز، همکاری سونی و مایکروسافت یک رابطه‌ی رسمی نبوده و فقط در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ای میان دو شرکت به آن پرداخته شده است؛ هرچند چنین موضوعی خیلی نگران کننده‌ به نظر نمی‌رسد و دلیلی برای بر هم خوردن این همکاری وجود ندارد. البته مشخص نیست که ما چه موقعی خواهیم توانست تاثیرات این پروژه با مدیریت سونی را در زندگی روزمره‌ی گیمری خود احساس کنیم اما هرچه که هست چنین همکاری‌هایی درنهایت به نفع همه خواهد بود.

به نظر شما آیا دو هیولای حوزه‌ی ویدیوگیم با این همکاری موفق می‌شوند این صنعت بزرگ را چند قدم رو به جلو حرکت دهند؟

منبع : https://gamingbolt.com/microsoft-sony-cloud-gaming-collaboration-was-driven-by-sony-says-microsoft-ceo


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۳:۳۳ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب