دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

دیگر به نوعی عادت کرده‌ایم که در سکوت شرکت سونی و استودیو ناتی‌داگ، هر چند وقت یک بار شایعه‌ای جدید پیرامون تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 منتشر شود. شایعه جدید بیان می‌دارد این اثر مورد انتظار در تاریخ 22 می 2020 برابر با 2 خرداد 99 برای کنسول PlayStation 4 عرضه می‌شود که در واقع کمی دیرتر و دورتر از شایعات و گزارشات قبلی است.

باید توجه داشت 22 می برابر با روز جمعه بوده که در کنار سه‌شنبه، مرسوم‌ترین روز برای عرضه بازی ‌های بزرگ به شمار می‌رود. هم‌جنین روزی‌ست که سونی علاقه زیادی دارد تا عناوین انحصاری خود را در آن منتشر کند. اما اکنون نوبت آن رسیده که بدانیم منبع این شایعه جدید فروم 4Chan است. همان‌طور که می‌دانید 4chan در طول سالیان اخیر اخبار و اطلاعات موثقی را به اشتراک گذاشته. در عین حال به همان اندازه گزارش‌ها و شایعاتی را نیز پخش کرده که در نهایت غلط از آب در آمدند و در واقع اطلاعات منتشر شده نادرست آن بیشتر از موارد صحیح هستند. هم‌چنین منبع ناشناسی نیز این خبر را منتشر کرده که شهرت خاصی ندارد. این کاربرها در حالت کلی یا با چنین اخباری به دنبال جلب توجه هستند یا این که اطلاعات آن‌ها به سادگی صحیح نیست.

 

با تمامی این توضیحات باید اشاره کنیم که به گفته این کاربر، منبع وی شخصی در استودیو ناتی‌داگ بوده که روی بازی در حال کار است. هم‌چنین مدعی شده که تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 قرار است در پاییز به صورت رسمی اعلام شود. این کاربر ادامه داد در حالی که ابتدا قرار بود تا بازی در فصل تعطیلات انتهای سال انتشار یابد اما استودیو ناتی‌داگ وقت بیشتری نیاز داشت تا محصول خود را پولیش و عاری از هر گونه مشکل نماید.

باری دیگر تاکید می‌کنیم که این خبر تنها به عنوان یک شایعه باید در نظر گرفته شود که احتمال نادرست بودن آن نیز بسیار زیاد است. بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 در حال توسعه بوده و از زمان نمایش اولین گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 دیگر شاهد نمایش جدید و یا انتشار اطلاعات خاصی پیرامون آن نبودیم.

منبع : thelastofus


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۱۱ ] [ امیر روزی طلب ]

امنیت وب سایت چیست؟

هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید ، هر کاری می توانید انجام دهید تا موفقیت آن را تضمین کنید اما شما ممکن است یک جز حیاتی را نادیده بگیرید: امنیت وب سایت.حملات سایبری باعث پاک شدن پر هزینه ، آسیب رساندن به شهرت شما و دلسرد کردن بازدید کنندگان برای بازگشت مجدد به سایت می شود.خوشبختانه شما می توانید با امنیت مناسب سایت از همه این اتفاقات جلوگیری کنید.

امنیت وب سایت هرگونه اقدام یا درخواست است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات وب سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نگرفته است و یا برای جلوگیری از هک شدن سایت در هر حالتی.

امنیت وب سایت از سایت شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:
· حملات DDoS :این حملات می توانند به صورت آهسته یا ناگهانی باعث آسیب به سایت شما شوند و آن را برای بازدید کنندگان غیر قابل دسترس کنند.

 

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  کوتاه شده کلمه ” Malicious Software ” می باشد. بد افزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات مشتریان نفوذ پذیر ، توزیع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سایبری برای دسترسی به سایت شما و … استفاده می شود.

· لیست سیاه ( Blacklisting ) :اگر موتورهای جستجو بد افزار را پیدا کنند ، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدید کنندگان هشدار داده شود که از ورود به سایت پرهیز کنند.

· استفاده از آسیب پذیری
مجرمان سایبری می توانند با استفاده از نقاط ضعف یک سایت مانند یک افزونه قدیمی ، به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنند.

· از بین بردن
این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای مخرب سایبری جایگزین می کند.

امنیت وب سایت همچنین بازدید کنندگان شما را در برابر موارد زیر محافظت می کند:....

برای مطالعه کامل این مطلب مهم حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

امنیت وب سایت چیست؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۹:۲۷ ] [ امیر روزی طلب ]

الکترونیک آرتز از تصویر روی جلد دو نسخه فیفا 20 رونمایی کرد که از تصویر ادن هازارد و ویرجیل فن دایک برای آن‌ها استفاده شده است.

در حالی که کم کم به انتشار فیفا 20 نزدیک می‌شویم، الکترونیک آرتز هم به مرور اطلاعات بیش‌تری از این بازی به‌اشتراک می‌گذارد. روز گذشته این شرکت از تغییرات بخش پرو کلاب در نسخه جدید فیفا رونمایی کرد و امروز هم نوبت به رونمایی از تصویر روی جلد این بازی رسیده است. در هفت نسخه اخیر این مجموعه، فقط در فیفا 17 شاهد استفاده از تصویر کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی در کاور فیفا نبودیم و در این نسخه از تصویر مارکو رویس استفاده شده بود. اما EA امسال هم سنت‌شکنی کرده و دیگر خبری از ستاره پرتغالی یوونتوس (که به دلیل نبود یوونتوس در بازی اتفاقی عادی است) یا لیونل مسی روی کاور بازی نیست و به‌جای آن، از ادن هازارد و ویرجیل فن دایک استفاده شده است.

 

بر این اساس قرار است روی جلد نسخه معمولی بازی، شاهد تصویر ادن هازارد باشیم و در طرف دیگر در نسخه Champions بازی هم از تصویر ویرجیل فن دایک استفاده شده است که دلیل این کار، قهرمانی این بازیکن با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپای سال گذشته بوده است. ادن هازارد پس از رونمایی EA از کاور بازی FIFA 20، با انتشار متنی اعلام کرد:

سری فیفا بدون شک بزرگ‌ترین بازی فوتبال در دنیا است و من همیشه در سال‌های گذشته آن را همراه با برادرم تجربه کرده‌ام. قبلا هم از تصویر من روی جلد برخی نسخه‌های بازی استفاده شده بود اما اینکه امسال قرار است تصویرم روی نسخه جهانی بازی قرار بگیرد، افتخار بزرگی است.

همچنین ویرجیل فن دایک هم پس از انتخاب تصویرش برای نسخه چمپیونز بازی، گفت:

قرار گرفتن تصویرم روی جلد فیفا ۲۰ افتخار بزرگی است. من همیشه طرفدار این مجموعه بوده‌ام و خوشحالم که می‌توانم به نمایندگی از بازیکنان لیورپول، تصویر روی جلد این بازی باشم.

منبع : espn


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۶:۵۲ ] [ امیر روزی طلب ]

بازی Control، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Remedy، حدودا یک ماه پیش از تاریخ عرضه‌ی رسمی‌ آن آماده شده است. روند توسعه‌ی این بازی بالاخره پس از سه سال تلاش سخت به‌پایان رسیده است.

حدودا یک ماه پیش از عرضه‌ی رسمی، استودیو رمدی (Remedy) از «گلد شدن» یا به اتمام رسیدن روند ساخت اثر جدید خود یعنی بازی کنترل (Control) خبر داده است. اخبار به پایان رسیدن روند ساخت بازی Control توسط یکی از اعضای استودیوی رمدی یعنی میکائیل کاسورینن در اینترنت پخش شد. او که یکی از کارگردان‌های بازی به شمار می‌رود، خبر اتمام ساخت بازی را در توییتر منتشر کرد. به‌گفته‌ی او چنین پروژه‌ای سختی‌ها و چالش‌های خاص خودش را داشت اما آن‌ها که در نظر او بهترین تیم بازی‌ساز جهان هستند توانسته‌اند به‌خوبی این سختی‌ها را پشت‌سر بگذارند.

همه‌ی چیزهایی که او در توییت خود مطرح کرده، موارد بسیار بزرگی هستند و برای استودیو رمدی تجربه‌های تازه‌ای محسوب می‌شوند. خصوصا این مسئله که این بازی قرار است هم‌زمان روی سه پلتفرم منتشر شود و این از چالش‌های جدید آن‌ها برای به‌اتمام رساندن بازی بود. بازی Control نخستین اثری است که رمدی پس از به‌پایان رسیدن همکاری‌اش با مایکروسافت آن را توسعه داد. آن‌ها در سال ۲۰۱۶ و پس از عرضه‌ی بازی Quantum Break این همکاری را به اتمام رساندند.

 

مدیر ارتباطات استودیو رمدی یعنی توماس پوها هم در توییتر درباره‌ی تمام شدن روند ساخت بازی کنترل صحبت کرد. او عقیده دارد این بازی دستاورد بسیار بزرگی است؛ برای تیمی که کمتر از صد نفر عضو آن هستند و در سه سال بازی‌ای با این سطح و اندازه را کامل کرده‌اند. سه سالی که گذشت، مطمئنا برای آن‌ها سال‌هایی به یادماندنی خواهد بود.

در این سه سال؛ با چیزهای تازه‌ی زیادی رو‌به‌رو شدیم. بسیار شگفت‌انگیز است که توانستیم با حفظ کیفیت همه‌ی این چالش‌ها را پشت سر بگذاریم. این بازی همچنین پروژه‌ای بسیار بزرگ است و کاملا [با همه‌ی دیگر ساخته‌های ما] فرق می‌کند و به‌طور میانگین با کمتر از صدنفر در داخل استودیو تولید شده است. از همه‌ی توسعه‌دهندگان خارجی‌ای که در این پروژه به ما کمک کردند و همچنین از 505Games تشکر می‌کنم.

طبق نمایش‌ها بازی Control توانسته نظر طرفداران بازی‌های استودیو رمدی را به خودش جلب کند. نمایش‌های بازی نه‌تنها از لحاظ بصری توانسته‌اند طرفداران را راضی کنند، بلکه از نظر خلاقیت‌های موجود در گیم‌پلی و پیچش‌های موجود در روایت نیز ویژگی‌های رضایت‌بخشی را به طرفداران وعده داده‌ است. اگر طرفدار بازی‌های قبلی استودیو هستید، احتمالا با بازی کردن Control نیز راضی خواهید شد. این استودیو ساخت بازی‌هایی نظیر مکس پین، بازی ترسناک Alan Wake و بازی Quantum Break را که با همکاری مایکروسافت تهیه شد، در کارنامه خود دارد. اگرچه حالا Control قرار نیست از لحاظ داستانی با هیچ‌یک از این بازی‌ها ارتباط خاصی داشته باشد اما همچنان می‌توان ریشه و ساختار آن‌ها را در تازه‌ترین ساخته‌ی رمدی دید.

حالا باید منتظر انتشار بازی در ماه آینده بمانیم و ببینیم سازندگان Control می‌توانند خاطرات خوب گذشته را برای طرفداران احیا کنند یا خیر. این بازی قرار است در تاریخ ۲۷ آگوست سال جاری (۵ شهریور ۱۳۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راهی بازارهای جهانی شود.

منبع : https://controlgame.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۴:۴۷ ] [ امیر روزی طلب ]

چرا نیاز دارید کاربران بیشتر در سایت شما بمانند؟

زمانی که کاربران در سایت شما صرف می کنند یک نشانه واضح است که چگونه در مورد آن فکر می کنند.اگر کاربران بدون اینکه زمان کافی در سایت شما مانده باشند ، سایت شما را ترک کنند نشان دهنده این است که یک قسمت از استراتژی شما مشکل دارد و باید درست شود.ترک زود هنگام کاربران از سایت موجب افزایش نرخ بانس ریت شما می شود و در نتیجه نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد و سود شما کاهش می یابد.

شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالایتیک به راحتی میانگین زمان کاربران در سایت خود را مشاهده کنید.

برای این کار می توانید به قسمت Audience و سپس Overview مراجعه کنید.مقدار میانگین زمانی کاربران در سایت شما بستگی به نوع و کیفیت محتوای شما دارد.اگر شما یک مقاله طولانی داشته باشید و میانگین زمانی کاربران در آن صفحه کمتر از چند ثانیه باشد ، پس این مقاله نیاز به بهبود دارد.هدف شما به عنوان یک وب مستر باید این باشد که کاربران زمان بیشتری را برای مطالب ارائه شده شما صرف کنند.

در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که موجب افزایش میانگین زمان کاربران در سایت می شود.

 

1. طراحی خود را مرتب کنید

کاربران به طور متوسط چند ثانیه در سایت می مانند و سپس تصمیم می گیرند بمانند یا سایت را ترک کنند.این چند ثانیه یک پنجره زمانی کوتاه است که شما باید کاربران را متقاعد به ماندن کنید.بهترین روش برای این کار مرتب کردن طراحی سایت شماست.برای این کار قسمت بالای وب سایت خود را در تلفن همراه و دسکتاپ نگاه کنید ، مهم ترین محتواهای شما باید آن بالا قرار داشته باشد.

با این کار کاربران شما بلافاصله پس از ورود بخش مفیدی از سایت شما را مشاهده خواهند کرد.

طراحی سایت خود را ساده نگه دارید تا کاربران به راحتی با آن کار کنند ، اگر چیزهای کمتری برای نگاه کردن وجود داشته باشد احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران تمرکز کنند و در سایت بمانند.

 

2. خوانایی صفحات خود را بهبود دهید.....

برای مطالعه کامل این مطلب و مقاله مفید حتما روی لینک زیر کلیک کنید....

https://webdaran.com/how-increase-dwell-time-in-site/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۳:۴۴ ] [ امیر روزی طلب ]

فیل اسپنسر و Kareem Choudhry در جریان یک مصاحبه با مجله Fortune اطلاعات بیشتری از سخت‌افزار Project xCloud و مدل جدید بیزینس آن منتشر کردند.

در این ویدیو Choudhry آخرین مدل‌های سخت‌افزر xCloud را نشان می‌دهد که هم‌اکنون در ۱۳ منطقه در سراسر دنیا مستقر شده است.

در ادامه اسپنسر توضیح می‌دهد:

 

استریم چیزی نیست که فردا همه سراغ آن بروند، بلکه ما آن را برای یک دهه بعد برنامه‌ریزی کرده ایم.

همچنین اسپنسر تاکید می‌کند که استریم به هیچ عنوان جایگزینی برای کنسول‌ها نخواهد بود، بلکه مکمل آن محسوب می‌شود.

سرویس Project xCloud قرار است از ماه اکتبر با حداقل ۲۰۰۰ بازی در دسترس قرار بگیرد.

منبع : mspoweruser


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۷:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]

خوب به اطرافتان نگاه کنید. چه می بینید؟ بله دنیایی از رنگ های مختلف و جذاب. به هر سمتی که سرتان را بچرخانید با طیفی از رنگ های شاد یا حتی غمگین مواجه می شوید که قسمت های مختلف را پر کرده اند. هر کدام از این رنگ ها زبانی دارند. این ها بر روی احساسات، رفتارها و افکاری که در سر می پرورانیم تاثیر می گذارند.

 

در دنیای طراحی وب هم، استفاده از رنگ ها اهمیت زیادی دارد. رنگ بر روی جایی که نگاه می کنیم، جایی که بر روی آن کلیک می نماییم و تعاملی که با عناصر سایت داریم اثر گذار خواهد بود. به همین خاطر است که شما به عنوان طراح سایت باید کارکرد رنگ ها و تاثیری که بر روی روح و روان انسان ها دارد را درک کنید و در طراحی هایتان به درستی از آن ها استفاده نمایید.

شاید مثل خیلی از افراد اطلاعات جزئی درباره روانشناسی رنگ ها داشته باشید. مثلا خیلی ها می دانند که رنگ قرمز در فرهنگ غربی به معنای خطر و در فرهنگ ما به معنای شادی و هیجان است. اما یک نکته مهم در این حوزه وجود دارد که قبل از ورود به بحث اصلی باید به آن اشاره کنیم. درک افراد از رنگ ها بسیار متفاوت است و هر فردی رنگی را به معنای متفاوتی درک می کند.

وقتی صحبت از رنگ به میان می آید افراد اولویت ها و علایق شخصی خودشان را خواهند داشت که این اولویت ها تحت تاثیر جایی که بزرگ شده اند، تجاربی که از زندگی کسب کرده اند و پس زمینه فرهنگی که دارند قرار می گیرد. بد نیست برای مشاهده یک روانشناسی رنگ مناسب به سایت خبرنگاران جوان نگاهی داشته باشیم. با وجود همه مواردی که بیان کردیم هنوز هم پاسخ دادن به رنگ ها یک سری الگوی عمومی دارد که در این مقاله سعی می کنیم به همین موضوع بپردازیم.

رنگ های اطراف مان چه معنایی دارند؟

قبل از هر چیزی باید بدانید که هر رنگی در فرهنگ های مختلف معنای خاص خودش را دارد. درک این موضوع به شما کمک می کند از بروز سوء تفاهم ها پیشگیری کنید و افراد را آزرده خاطر نسازید. به عنوان مثال در فرهنگ غربی ها، رنگ سفید به طور سنتی همان رنگ لباس سفید عروس است و رنگ سیاه برای مراسم تدفین به کار می رود. با اینحال در کشوری همچون هند که عروس معمولا لباس قرمز می پوشد رنگ سفید معنایی که در فرهنگ غربی وجود داشت را ارائه نمی کند. هندی ها در مراسم تدفین شان از رنگ سفید استفاده می کنند. می بینید هر فرهنگی درک متفاوتی از معنای رنگ ها دارد. پس به عنوان طراح این وظیفه شماست که قبل از هر چیزی معنای رنگ در فرهنگ تان را خوب بشناسید. رعایت اصول روانشناسی رنگ در طراحی سایت برای فروشگاه  بسیار مهم است چرا که باید به گونه ای طراحی شود تا حواس خواننده پرت نشود. در ادامه سعی می کنیم این موضوع را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.

رنگ قرمز

در فرهنگ غربی ها رنگ قرمز نمادی از گرما، خطر، خون و علامت ایست است. در فرهنگ هندی، رنگ قرمز یک رنگ قدرتمند محسوب می شود که معنایی مثل ترس، آتش، ثروت، قدرت، خلوص، باروری، عشق و زیبایی دارد. در افریقای جنوبی قضیه کمی متفاوت است. در این فرهنگ رنگ قرمز به عزاداری و سوگواری مربوط است و علامت قرمز در پرچم آن نماد خشونت و قربانی هایی است که در طول مبارزه برای رسیدن به استقلال فدا شده اند. در سنت تایلندی ها، هر روز هفته رنگ خاص خودش را دارد و به خدای خاصی مربوط می شود. رنگ قرمز برای روز یک شنبه در نظر گرفته شده و با خدای خورشید ارتباط دارد. سایت های بسیاری مانند بانک ملت از این رنگ به عنوان رنگ اصلی سایت خود استفاده می کنند.

در فرهنگ چینی ها، رنگ قرمز نمادی از جشن هاست و به معنای خوش شانسی، خوشحالی و عمر طولانی است. در ایران هم رنگ قرمز به معنای امید به زندگی، شجاعت، اراده قوی و گرمی است.

رنگ سبز

رنگ سبز یک رنگ ملی در ایرلند محسوب می شود و با خوش شانسی،پاتریک مقدس و لپرکان (موجود خیالی در اساطیر سنتی ایرلندی) مرتبط است. در کشورهای غربی رنگ سبز نشان دهنده بهار،پول، خام بودن، حسادت و حرص و طمع است. در بیشتر فرهنگ های اسیایی این رنگ با زندگی لایزال، آغاز جدید، باروری، جوانی، سلامت و موفقیت مرتبط است.

رنگ زرد

در فرهنگ فرانسوی ها، رنگ زرد نشان دهنده حسادت، ضعف، خیانت و مخالفت است. در قرن دهم فرانسوی ها درب خانه تبهکاران و خیانتکاران را به رنگ زرد در می آورند. در المان رنگ زرد نشان دهنده حسادت است. این در حالیست که در فرهنگ چینی ها رنگ زرد با ***گرافی مرتبط است. در ملت های آفریقایی، رنگ زرد با افرادی که رتبه های بالای اجتماعی دارند مرتبط است. در ژاپن رنگ زرد نشان دهنده شجاعت، ثروت و تهذیب است.

رنگ آبی

در فرهنگ غربی ها، رنگ آبی به معنای احساس ناراحتی یا غمگین بودن است. رنگ آبی همچنین رنگ مردانه در فرهنگ غربی ها محسوب می شود و نشان دهنده تولد نوزاد پسر است. این موضوع در چین کاملا متفاوت است. در این کشور رنگ آبی رنگ زنانه است. در کشورهای اسیای شرقی رنگ آبی به عنوان رنگ امنیت، محافظت است و نشان دهنده بهشت، معنوی بودن و ابدی بودن است. در ایران رنگ آبی به معنای جاودانگی و ماندگاری است. سایت هایی که در زمینه ویدیو و فیلم فعالیت می کنند مانند نماشا بهترین گزینه برای انتخاب این نوع رنگ ها هستند در کل این رنگ برای طراحی وب سایت موزیک بسیار مهم است چرا که با این رنگ می توان آرامش را به مخاطبان خود هدیه کرد.

رنگ صورتی

در فرهنگ غربی ها رنگ صورتی به عنوان رنگ زنانه، عشق و رمانتیک بودن شناخته می شود و نشان می دهد فردی قرار است نوزاد دختر به دنیا بیاورد. در بیشتر کشورهای شرقی هم رنگ صورتی همین معنا را دارد. با اینحال در ژاپن رنگ صورتی بیشتر از اینکه رنگ زنانه باشد، رنگ مردانه است. در چین، رنگ صورتی تا زمانی که فرهنگ غربی وارد این کشور نشده بود، اصلا به عنوان رنگ شناخته نمی شد. به همین خاطر واژه ای که در چین برای توصیف این رنگ به کار می رود به معنای رنگ خارجی است. در ایران نیز نی نی سایت با بهره گیری از این نوع رنگ سایتی جذاب برای بانوان طراجی کرده است.

خیلی راحت می توان رنگ ها را با درک شخصی و فرهنگی که داریم ارتباط دهیم اما اگر می خواهید سایتی ایجاد کنید، تصویری طراحی کنید یا محصولی تولید کنید باید ببینید در چه کشوری زندگی می کنید و در این کشور رنگ های مختلف چه معنایی دارند. به عنوان مثال اگر می خواهید محصول یا طرحی را برای مشتری چینی طراحی کنید بهتر است از رنگ قرمز یا سبز به جای صورتی استفاده کنید. در این میان مشتریانی که در کشورهای اسیای شرقی زندگی می کنند رنگ آبی را دوست دارند و ژاپنی ها بیشتر رنگ زرد را ترجیح می دهند.

اولویت های رنگی برای مردان و زنان

وقتی صحبت از اولویت های رنگی به میان می آید، تحقیقات موجود نشان می دهد مردان و زنان اولویت های رنگی مختلفی دارند. یکی از این تحقیقات که تفاوت ها و شباهت های فرهنگی را بر اساس ارتباط رنگی، اولویت ها و فعالیت های اینترنتی افراد مورد بررسی قرار داده است نشان می دهد هر فردی اولویت های رنگی مختلفی دارد. این پروژه نشان می دهد مردان و زنانرنگ آبی را دوست دارند. با اینکه 23 درصد از زنان عاشق رنگ بنفش هستند مردان اصلا علاقه ای به این رنگ از خود نشان نمی دهند.

مطالعه دیگری که بر روی درک رنگ ها و اولویت های رنگی انجام شده نشان می دهد مردان رنگ های بولد را بیشتر دوست دارند. این در حالیست که زنان رنگ های نرم تر و آرام تر را بیشتر ترجیح می دهند. باید توجه داشته باشید سایت های مطرح کشور مانند ستاره تمامی این نکات را با دقت رعایت کرده اند تا به چنین جایگاهی برسند.

رنگ در دنیای بازاریابی آنلاین

رنگ بر روی گشت و گذار افراد در دنیای آنلاین اثر می گذارد. در مطالعه ای با عنوان تاثیر رنگ در بازاریابی، محققان دریافتند بیش از 90 درصد قضاوت های انجام شده درباره محصولات بر پایه رنگ است (هر چند این موضوع به نوع محصول هم ربط دارد).

مطالعه دیگری هم نشان می دهد برای 85 درصد خریداران، رنگ اولین دلیل برای خرید محصول است. نیل پاتل یکی از وبلاگ نویسان معروف در حوزه بازاریابی و سئو دریافت زمانی که رنگ دکمه call to action در صفحه اصلی از آبی به زرد تغییر می کند نرخ تبدیل تا 38 درصد افزایش می یابد. برخی از مطالعات هم تلاش کرده اند کلمات و عباراتی که افراد به کلمه خاصی نسبت می دهند را مورد کاوش قرار دهند. این مطالعات نشان می دهد:

اعتماد: بیشتر شرکت کنندگان این مطالعه رنگ ابی که در کنار سفید قرار می گیرد را انتخاب می کنند.
امنیت: بیشتر افراد (28 درصد) رنگ آبی و سپس سیاه(16 درصد) را انتخاب می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۵:۲۳ ] [ امیر روزی طلب ]

استودیو ریسپاون راه‌های متفاوتی را برای مقابله با متقلبان بازی Apex Legends درنظر گرفته است که یکی از آن‌ها استفاده از یک سیستم Matchmaking برای رویارویی این افراد با یکدیگر است.

استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، در حال انجام کارهای مختلف برای مقابله با متقلبان است تا بتواند یک فضای سالم را بری کاربران ایپکس لجندز به‌وجود بیاورد. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون در حال طراحی یک سیستم بن خودکار است تا بتواند با تقلب کنندگان مقابله کنند.

درواقع استودیو ریسپاون منابع و سرمایه‌گذاری‌های خود را افزایش داده است تا بتواند با کدهای تقلب به‌روز و جدید هم مقابله کند. ازاین‌رو آن‌ها در حال طراحی سیستم Matchmaking ویژه‌ای هستند که متقلبان و اسپمرهای شناسایی شده را درکنار یکدیگر قرار می‌دهد. مورد بعد که تیم سازنده سعی دارد آن را انجام بدهد، این است که کاربران متلقب نتوانند حساب کاربری متعددی بسازند تا از بن شدن جلوگیری کنند.

 

ازاین‌رو ریسپاون از سیستم تایید حساب کاربری دو مرحله‌ای استفاده خواهد کرد. همچنین آن‌ها سسیستم‌های شناسایی خود را بهبود خواهند داد تا حساب کاربری‌های اسپم شده قبل از استفاده شناسایی و مسدود شوند. در ادامه مشخص شده است که ریسپاون اینترتینمنت برنامه ویژه‌ای هم برای کاربرانی درنظر گرفته است که عمدا با متقلبان هم‌گروه می‌شوند، زیرا تیم سازنده ایپکس لجندز معتقد است که این افراد هم متقلب به‌حساب می‌آیند و نباید با افراد معمولی هم‌گروه شوند.

بعضی از کاربران ردیت هم به تیم سازنده پیشنهاد داده‌اند که سیستمی را راه‌اندازی کنند تا بیننده‌ها (Spectator) بتوانند دوربین خود را روی سایر گروه‌های داخل بازی هم قرار بدهند و بهتر تقلب کنندگان را شناسایی کنند. ریسپاون در جواب به این درخواست، اعلام کرده است که ویژگی ذکر شده در حال توسعه است. همچنین بازیکنان ازاین‌پس می‌توانند هم‌تیمی‌های متقلب خود را هم گزارش کنند.

استودی ریسپاون دراین‌باره می‌گوید:

همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ایم، مبارزه علیه تقلب کنندگان ادامه داشته و انجام این کار برای ما اهمیت بالایی دارد. ما از تمامی کاربرانی که طی هفته گذشته با گزارش‌های خود به ما کمک کردند تا تقلب کنندگان را شناسایی کنیم، تشکر می‌کنیم.

منبع : eurogamer


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۷:۱۹ ] [ امیر روزی طلب ]

بازی Call of Duty: Modern Warfare دارای حزب و زیر مجموعه‌هایی است که هرکدام از آن‌ها نقش‌های متفاوتی در بازی دارند.

درکنار بخش داستانی، یکی از مواردی که کاربران منتظر آن هستند، منتشر شدن اطلاعات از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare است که در تاریخ ۱۰ مرداد ماه (یک آگوست) شاهد این اتفاق خواهیم بود. این در حالی است که به‌تازگی جوئل امسلی، کارگردان هنری بازی Call of Duty: Modern Warfare، در ردیت اطلاعات جدیدی را از بخش چندنفره‌ی بازی منتشر کرده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کالاف دیوتی: مدرن وارفر دارای دو حزب اصلی است که بازیکنان آن‌ها را با نام سوپر فکشن‌ها مشاهده می‌کنند. همچنین زیرمجموعه‌هایی هم برای این دو گروه درنظر گرفته شده است که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص‌به خودشان را دارند. جوئل امسلی دراین‌باره می‌گوید:

 

آن‌ها سوپر فکشن‌ها هستند که از شرق و غرب جهان انتخاب شده‌اند. به دو نیروی مختلف نیاز داشتیم تا بتوانیم ساختار بازی را به‌وجود بیاوریم. همچنین هر گروه اصلی دارای زیر گروه‌های مختلفی است. این زیر گروه‌ها می‌توانند همان گروه‌های (سکواد) قدیمی و سنتی بازی‌های ویدیویی یا نیروهای مخصوصی از نقاط مختلف جهان باشند. برای مثال در واقعیت گروه Seal می‌تواند یک عضو PJ را به‌عنوان مدیک یا یک عضو نیروی هوایی را برای استفاده از Air Strikeها و موارد مشابه استفاده کند. من فکر می‌کنم که شما می‌توانید تصور کنید که ساختار استفاده شده، تا چه اندازه آزادی عمل‌هایی را در دسترس ما قرار می‌دهد و می‌تواند یک تجربه‌ی واقع‌گرایانه را به ارمغان بیاورد. درآینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهیم کرد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر ۱۰ مرداد ماه ماند و ببینیم ساختار گروه‌ها و زیر گروه‌های بازی Call of Duty: Modern Warfare به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر در تاریخ ۳ آبان ماه (۲۵ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیش 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

منبع : https://gamingbolt.com/call-of-duty-modern-warfare-will-have-factions-and-sub-factions-in-multiplayer


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۹:۴۳ ] [ امیر روزی طلب ]

اما چرا سرعت وب سایت شما مهم است؟

بالا بردن سرعت سایت نکته قابل توجهی است زیرا در طی تحقیقات انجام شده ۴۰ درصد از مردم اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد وب سایت شما را ترک خواهند کرد.افزایش زمان بارگذاری یک وب سایت بین ۲ تا ۱۰ ثانیه ، رها کردن وب سایت توسط کاربران را ۳۸% افزایش می دهد.طی دوره های اوج ترافیک بیش از ۷۵% کاربران ، وب سایتی که با تاخیر بارگذاری می شود را رها کرده و به وب سایت رقیب خواهند رفت.

تحقیقات زیادی در مورد تاثیر سرعت بارگذاری وب سایت منتشر شده است.

تحقیق انجام شده توسط گروه تحقیقاتی Aberdeen به این نتیجه رسید که ۱ ثانیه تأخیر در بارگذاری وب سایت نتیجه ای برابر با ۷% کاهش در گفت و گوها ، ۱۱% کاهش در نمایش دادن صفحه وب سایت و ۱۶% کاهش در رضایت مشتری به همراه خواهد داشت.همچنین مهم است که مدنظر داشته باشیم که امروزه سرعت وب سایت یکی از فاکتور های اصلی در رتبه دهی گوگل است.

 

روش های افزایش سرعت سایت

اطمینان از هاست
این موضوع تاثیر زیادی بر روی وب سایت شما می گذارد.به تحقیق صورت گرفته زیر دقت کنید.

در مقاله ای برای مجله Smashing توضیح داده می شود که یک هاست خوب چه تأثیر زیادی بر سرعت وب سایت می گذارد.طی این تحقیق دو سرویس گیرنده با وب سایت های یکسان اما یکی هاست معتبر و دیگری هاستی ارزان و نامعتبر، اختلاف زیادی درسرعت وب سایت خود مشاهده می کردند.اختلاف بارگذاری در یکی از آنها ۷ میلی ثانیه و در دیگری ۲۵۰ میلی ثانیه حساب شد!

در کش مرورگر ذخیره سازی کنید
«مرورگر شما برای اینکه متوجه شود که آیا باید برای لود منبعی ، درخواست دوباره بدهد و یا به کش خود مراجعه کند ، از Expires header ‌ها کمک می‌گیرد.وقتی شما برای منبعی مثل تصاویر ،Expires header در نظر می‌گیرید ، مرورگر شما این منابع را در کش خود ذخیره خواهد ساخت.کاربران در مراجعه دوباره به سایت ، با سرعت بیشتری مواجه خواهند شد ، زیرا مرورگر تمامی تصاویر را از قبل در حافظه خود داشته است.»

Keep-Alive را فعال کنید......

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید..
چگونه سرعت سایت خود را افزایش دهیم؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۳:۴۷ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب