دیجیتال مارکتینگ
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

امروز گزارشی منتشر شده است که طبق آن، پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی برروی کنسول‌های پلی‌استیشن، اکس‌باکس و نینتندو مشخص شده‌اند. طبق انتظاراتمان، قابل تصور است که رتبه‌ی اول مربوط به بازی GTA V باشد و البته سری Call of Duty نیز رکوردی به‌یادماندنی در این میان بدست آورده است.

اگر بخواهیم صادق باشیم، بازی‌هایی نظیر GTA و Call of Duty، در دو دهه‌ی اخیر بازار را به خود اختصاص داده‌اند و طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده‌اند. اما به هیچ‌ وجه نمی‌توانید تصور کنید که سری عناوین Call of Duty تا چه حد فروشی عالی را تجربه کرده‌اند؛ در حقیقت اگر بازی GTA V نبود، بازی Call of Duty بدون شک پادشاه بی چون و چرای پرفروش‌ترین عناوین بازی‌های ویدئویی می‌شد.

 

امروز، گروه NPD گزارشی را منتشر کرده است که لیست ۱۰ بازی پرفروش آمریکا در ۲۰ سال گذشته برروی تمامی نسل‌های کنسول‌های نینتندو، پلی‌استیشن و اکس‌باکس را نشان می‌دهد. همان‌طور که انتظار دارید، بازی GTA V در رتبه‌ی اول قرار دارد. از هر چه که بگذریم، این بازی دومین رتبه در پرفروش‌ترین بازی‌های تمام دوران را دارد؛ یک پله عقب‌تر از بازی Minecraft. بیایید قدرت‌نمایی سری Call of Duty را با این جمله به تصویر بکشیم: در میان ۱۰ رتبه‌ی ابتدایی، تنها ۳ بازی به غیر از سری Call of Duty موجود است: GTA V و دو بازی از Rock Band. در حقیقت، ۷ نسخه از سری Call of Duty در میان ۱۰ بازی پرفروش ۲۰ سال گذشته در آمریکا محسوب می‌شوند.

قابل ذکر است که فروش دیجیتالی بازی‌ها از سال ۲۰۱۲ در این گزارش درج شده‌اند. از حضور نداشتن بازی Minecraft نیز می‌توان سخن به میان آورد و دلیل آن را فروش خیره‌کننده‌ی این بازی برروی رایانه‌های شخصی دانست. از طرفی دیگر باید بیان کرد که بازی GTA V پرفروش‌ترین بازی کل دوران برروی کنسول‌ها شده است. قدرت‌نمایی Call of Duty و GTA V در این لیست به وضوح قابل مشاهده است. در قسمت زیر می‌توانید این لیست را مشاهده کنید. در انتها باید اشاره کرد که بازی‌های فرست‌پارتی در این گزارش شرکت داده نشده‌اند.

منبع : callofduty


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۴:۱۷ ] [ امیر روزی طلب ]

امروزه اکثر ما برای معرفی کسب و کار خود یک وبسایت داریم که ممکن است بیشتر جنبه معرفی کسب و کار ما و محصولات و خدمات ما باشد. آیا می دانید اگر طراحی سایت شما بصورت تخصصی انجام می شد می توانست تعداد مشتریان زیادی را همچون کسب و کارهای آنلاین موفقی از جمله دیجی کالا که می شناسیم ایجاد و فراهم آورد.

ابتدا باید بدانید چه خدماتی توسط یک شرکت تخصصی طراحی سایت ارایه می شود که می تواند بیشترین تاثیر را در کسب و کار شما داشته باشد.

بهینه سازی

شاید عبارت بهینه سازی سایت یا همان سئو (SEO) را شنیده باشید. هیچ وبسایتی بدون بهینه سازی قادر به قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و افزایش بازدید نخواهد بود. سایت های مطرح در ایران مانند آپارات با بهبود شرایط سئو خود توانستند به رتبه اول در ایران دست یابد.

سئو یا بهینه سازی سایت از سه رکن مهم تشکیل شده است که در صورت درست عمل کردن به آن میتوانید امید داشته باشید سایت شما در صفحات اول و حتی لینک های اول در کنار رقبای شما ظاهر گردد. این سه رکن بهینه سازی عبارت است از: تولید محتوا ، طراحی استاندارد صفحات ، ایجاد اعتبار از طریق تبلیغات درست.

طراحی سایت


طراحی سایت از ویژگیها و بدیهیات خاصی برخوردار است مثلا نمایش درست یک سایت در موبایل (موبایل رسپانسیو) یکی از ویژگیهای اصلی سایت شما می بایست باشد.

یکی دیگر از این ویژگیهای یک طراحی سایت برای شرکت قابلیت مدیریت مجتوای سایت می باشد. بعبارتی سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که براحتی و بدون دانش زیادی از طراحی سایت بتوانید سایت خود را خود مدیریت کنید و صفحات و طراحی های متعددی برای صفحات مختلف داشته باشید.

دیگر ویژگی مهم طراحی یک سایت قابلیت توسعه پذیری آن است. در یک جمله شما سایتی نیاز دارید که روزی بتواند توسعه پیدا کرده و مثلا به یک فروشگاه آنلاین تبدیل شود.

یکی دیگر از ویژگیهای مهم یک سایت هاست قوی سایت شماست. یک هاست قوی نباید در سال اول طراحی سایت شما مشکلی از لحاظ فضا و پهنای باند و حتی سرعت ایجاد کند و این یکی از اصول اجتناب ناپذیر یک وبسایت است. سایتی مانند شاپرک باید یک هاست به شدت قوی داشته باشد تا لحظه ای هم از دسترس خارج نشود.اگر یک شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید که خود دیتاسنتر شخصی و هاستینگ خود را داشته باشد براحتی می توانید تا 10 سال آینده از هاست و دامنه وبسایت خود مطمئن باشید.

پشتیبانی سایت
با گسترش حضور کسب و کار های مختلف در دنیای مجازی از طریق طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی سایت یکی از ضروری ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل به شمار می رود. راه اندازی Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما مطمئنا بعد از پباده سازی، نیاز به پشتیبانی سایت خواهد داشت. سایت های بزرگ مانند ورزش3 با داشتن گروهی خاص هر لحظه از سایت خود پشتیبانی می کنند. در بازه های زمانی مختلف لازم است تا یک نیروی متخصص به رفع خطاهای فنی احتمالی و اجتناب ناپذیر به وجود آمده بپردازد و البته پروسه پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله محدود نمیشود و از جنبه های مختلفی می توان آنرا تامین نمود.

هاست و دامنه

هاست یکی از ارکان اصلی و مهم در طراحی  سایت حرفه ای است. یک هاست قوی در صورت نامحدود بودن منابع می تواند تا حد امکان پیشرفت یک سایت، باعث موفقیت و شهرت آن شود. حال اینکه یک هاست می بایست هزینه های معقولی هم داشته باشد امری اجتناب ناپذیر است ولی سعی داشته باشید کیفیت را فدای هزینه های نهایت چند هزار تومانی نکنید!

تبلیغات گوگلی

گوگل ادورز که از آن به تبلیغات کلیکی گوگل هم یاد می شود می تواند موثرترین تبلیغات برای کسب و کار شما به حساب بیاید. این تبلیغات که در نهایت با شارژ اکانت گوگل ادورز یا کارت های اعتباری درج شده در حساب گوگل اتفاق میافتد ، اکثر سایت هایی که به مرحله شناس شدن می رسند مانند ایسنا از تبلیغات گوگلی بهره برده اند. بازای هر کلیک کاربران روی کلمات شما چند سنت از اعتبار شما کسر کرده ولی در نهایت سرعت در بازخورد فروش کالاهایی که مخاطب زیادی دارد یکی از تخصص های گوگل ادورد است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۱۶:۲۴ ] [ امیر روزی طلب ]

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نامیده می‌شود همیشه در تعقیب فرنچایز فیفا بوده است و در سال گذشته فیفا 19 با گرفتن جواز لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا از کونامی ضربه بزرگی به این بازی وارد کرد. بازی PES 2020 اما شروعی تازه به نظر می‌رسد با تقلای EA Sports در سال جاری با بازی فیفا 19 و مشکلاتش، این فرصتی مناسب است تا PES کمی کفه‌ی ترازو به سمت خودش سنگین کند.

این بزرگترین انتشار برای فرنچایز برای PES در یک دهه اخیر است و ناشران و سازندگان بازی مشخص نیست که چه برنامه‌ای در سر دارند و می‌خواهند که غیرقابل پیش‌بینی باشد.

گیم‌پلی
اضافه شدن هافبک با تجربه‌ای مثل آندرس اینیستا بخش جدیدی را در بازی شکل داده که تمرکز بر تخصص او در پیدا کردن و درک فضاها در زمین فوتبال دارد تا بازیکن بتواند قفل خط دفاعی را با دریبل حرکتی جدیدی باز کند که Finesse dribble نام دارد.

سبک خاص رونالدینیو که در جهان زبان زد است نیز به بازی اضافه شده است که شامل انیمیشن‌های دقیقی می‌شود که به بازیکنان اجازه می‌دهد دقیقا همانند او حرکت کنند و از تکنیک‌های مهار نشدنی او بهره ببرند تا مدافعان را پشت سر بگذارند.

از قابلیت‌های که افزوده شده می‌توان به تکنیک First touch، فیزیک جدید توپ، افزایش دقت شوت‌ها و قابلیت‌ها و مهارت‌های جدید اشاره کرد. همچنین روش‌های جدیدی برای دفاع کردن اضافه شده از جمله خطای از عمد و سیستم بازسازی شخصیت که هر خصوصیات هر بازیکن در زمین فوتبال بازسازی می‌کند.

 

مستر لیگ
تغییرات گسترده‌ای در بخش مستر‌ لیگ انجام شده و سیستم دیالوگ محور آن به بازیکن اجازه می‌دهد تا روند پیشرفت داستان را دست بگیرد و انتخاب‌ها بر اساس شخصیت آن‌ها شکل بگیرد و به طور خلاصه مستر لیگ خود را شخصی سازی کنند.

همچنین سیستم نقل انتقالات بازی حالا دارای یک الگوریتم جدید است تا قیمت‌ها و هزینه‌های انتقالات و دیگر المان‌ها به واقعیت نزدیک باشند.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به:

ساخت و شخصی سازی لوگوی اسپانسر که در کنفرانس‌های خبری و همچنین منوی بازی قابل مشاهده است.
شخصی سازی مدل سرمربی که به خاطر استفاده از تکنولوژی اسکن سه بعدی آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.
بازی کردن با سرمربی‌های پیشکسوت و معروف مثل زیکو، یوهان کرایوف و دیگو مارادونا

تاریخ انتشار
بازی PES 2020 برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و سرویس استیم در تاریخ 10 سپتامبر در آمریکا و اروپا و 12 سپتامبر در آسیا منتشر خواهد شد. لیونل مسی ستاره جلد نسخه استاندارد آن با قیمت 60 یورو خواهد بود و بازیکنان همچنین می‌توانند به نسخه ویژه این بازی که در آن رونالدینیو حضور دارد با قیمت 80 یورو دسترسی داشته باشند.

از دیگر مزایای نسخه ویژه می‌توان به اسکن سه بعدی انحصاری مسی و رونالدینیو در سال 2019 و حضورشان در ده بازی بخش myClub اشاره کرد. تمام کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند آندرس اینیستا و 1000 سکه در بخش myClub دریافت خواهند کرد.

دموی این بازی نیز از تاریخ 30 جولای برای کاربران در درسترس خواهد بود.

منبع : realsport101


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۸:۳۸ ] [ امیر روزی طلب ]

تا به امروز فیلم‌های زیادی از روی بازی‌های مختلف ساخته شده‌ است اما بیشتر آن‌ها ناموفق بوده است. شرکت سونی نیز مدتی به دنبال ساخت فیلمی از روی سری Uncharted بود که در نهایت نیز موفق شد تا تیم سازنده‌ی این فیلم را تشکیل دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، کارگردانی این فیلم بر عهده‌ «دن ترچتنبرگ» است که در گذشته کارگردانی Ten Cloverfield Lane را بر عهده داشته و همچنین نقش نیتن دریک نیز به «تام هالند» بازیگر نقش Spider-Man سپرده شده است. در شایعات منتشر شده نیز آمده است که گویا «برایان کرانستون» برای ایفای نقش سالی، مشاور و همراه نیتن، در نظر گرفته شده است. به تازگی «دن ترچتنبرگ» اطلاعات جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است.

 

«ترچتنبرگ» در صحبت‌های خود گفت: «من فکر نمی‌کنم که کسی خواستار کپی کردن روایت و داستان بازی در فیلم باشد. همچنین به نظر من یک فیلم نباید کاملا از بازی اقتباس شود. اگر ما فیلم را به مانند بازی‌ها بسازیم، دیگر جذابیتی برای مخاطبانمان ندارد و از همین رو نیز دنبال ساخت یک فیلم با داستانی متفاوت از بازی‌ هستیم.»

به نظر می‌رسد که داستان فیلم و بازی‌ها کاملا متفاوت هستند و قرار است شاهد یک داستان جدید در مجموعه‌ی Uncharted باشیم. حال باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت سونی می‌تواند فیلم خوبی را از این سری تولید کند یا خیر. فیلم Uncharted در تاریخ 18 ماه دسامبر سال آینده میلادی اکران خواهد شد.

منبع : unchartedthegame


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۴:۳۹ ] [ امیر روزی طلب ]

معنی لغوی سند باکس چیست ؟

معنی سند باکس در واقع همان زمین های بازی شنی کوچکی است که کودکان زیر 4 سال را در آن قرار می دهند تا در امنیت به بازی با یکدیگر مشغول شوند.خیلی راحت می توان فهمید که استفاده از این عبارت نیز به دلیل آن است که سند باکس گوگل تنها برای دامنه های جدید و به نوعی تازه متولد شده فعال می شود.با توجه به معنی سند باکس می توان کاربرد سند باکس را برای سایت های تازه تاسیس شده نیز کاملاً درک کرد.

نکات تکمیلی رابطه sand box و وب سایت ها

 

سندباکس یکی دیگر از ابزارهای گوگل است که جلوی تقلب را می گیرد.سندباکس مانند الگوریتم های دیگر گوگل همانند الگوریتم پنگوئن و یا الگوریتم پاندا و یا … توسط کارشناسان گوگل تایید و یا تکذیب نشده است بلکه کاملاً الگوریتمی است که به صورت تجربی شناخته شده است.

اما معنی جمله بالا چیست؟
می توان گفت بر اساس این الگوریتم بعد از راه اندازی وب سایت خود و ثبت دامنه خود مشخص نیست که چه صفحاتی از وب سایت شما و به چه مدت ممکن است در سندباکس گوگل قرار بگیرند اما به طور تجربی ما تخمین زده ایم که بین یک تا هشت ماه در سند باکس قرار داده می شوید.این به این معنی است که گوگل می خواهد از کیفیت محتوای شما و زمینه کاری شما اطلاع کسب کند.ولی جای نگرانی نیست زیرا زمانی که گوگل از زمینه کاری و محتوای شما اطلاعات کافی کسب کند شما جایگاه خود را در سایت های اصلی پیدا می کنید و از sand box خارج می شوید.

کاهش دوره سند باکس با رعایت نکات ذیل....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...
سند باکس ( sand box ) گوگل و ماه عسل گوگل چیست ؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۱:۵۱ ] [ امیر روزی طلب ]

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای فهرست استریمرهای همکار «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی» را اعلام کرد.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ماه گذشته در همکاری با مجموعه آپارات گیم طرحی را تدوین کرد تا براساس آن به جلب مشارکت استریمرها در «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» بپردازد.

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود طبق این طرح استریمرها می‌توانند نسبت به میزان مشارکت هواداران‌شان در مبلغ فروش بلیت‌های مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» سهیم شوند.

این فراخوان که از ۲۲ تا ۲۸ خردادماه در جریان بود با استقبال استریمرها رو‌به‌رو شد؛ به شکلی که بیش از ۷۵ استریمر برای حضور در این طرح اعلام آمادگی کردند.

 

با بررسی‌های انجام‌شده جهت تایید نهایی استریمرهای واجد شرایط شرکت در طرح درنهایت ۱۷ استریمر که مشخصات‌شان در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام شده برای حضور در طرح مشارکت انتخاب شدند. در جدول مربوطه اطلاعات مربوط‌به هر استریمر و همچنین کد تخفیف متعلق به آن‌ها ذکر شده است.

مخاطبان خرید بلیت «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» می‌توانند با استفاده از هر یک از این کدها، پنج درصد تخفیف در خرید بلیت مسابقات دریافت کنند و با این کار از استریمر محبوب خود حمایت کنند.

درنهایت استریمری که بتواند ازطریق کد تخفیف خود بیشترین مشارکت را نسبت به سایر استریمرها جذب کند، به‌عنوان تاثیرگذارترین استریمر این طرح انتخاب می‌شود و در فینال مسابقات جایزه سه میلیون تومانی را تصاحب خواهد کرد.

منبع : ircg


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۲:۳۴ ] [ امیر روزی طلب ]

صدرنشینی پیاپی بازی‌های Fortnite و League of Legends در جدیدترین آمار توییچ که مربوط به ماه ژوئن می‌شود.

در ماه میلادی گذشته توییچ میزبان بازی‌های جدید زیادی بوده است که در بین آن‌ها بازی Teamfight Tactics که بر اساس کاراکترهای بازی League of Legends طراحی شده است توانست با چیزی نزدیک به ۳۰ میلیون ساعت بازدید در جمع ده محتوای پربیننده ماه قرار گیرد. در این بین بازی World of Warcraft نیز با توجه به اینکه نسخه کلاسیک بازی در کنار آپدیت Rise of Azshara در دسترس علاقه‌مندان بازی قرار گرفته است، توانست همانند ماه گذشته در بین صدرنشینان قرار گیرد.

آماری که در عکس زیر مشاهده می‌کنید بر اساس مقدار ساعات دیده شدن بازی‌ها در سایت Twitch تهیه شده است که بازه زمانی ۱ تا ۳۰ ژوئن (۱۱ خرداد تا ۹ تیر) را نشان می‌دهد. این اطلاعات توسط بخش تجزیه و تحلیل سایت TEO منتشر شده است

 

با اینکه بازی League of Legends توانسته است در ماه گذشته صدرنشین رنکینگ شود، ولی سقوط مقدار ساعات بازدید بازی با توجه به مقایسه‌های ماهیانه و سالانه در توییچ کاملا مشهود است و می‌توان دلیل اصلی آن را دزدیده شدن بینندگان بازی توسط بازی Teamfight Tactics دانست. این بازی که نسخه بتای آن از اواسط ماه ژوئن در دسترس کاربران و علاقه‌مندان بازی‌ها ویدیویی قرار گرفت و تا این لحظه افراد زیادی را به خود جلب کرده است و می‌توان از آن به عنوان ترند ماه گذشته یاد کرد.

پرطرفدار بودن بازی‌هایی که توسط کمپانی‌های بزرگ منتشر می‌شوند موضوع غیرعادی نیست و با توجه به اینکه بازی TFT روزهای اول انتشار خود را تجربه می‌کند، بسیاری از علاقه‌مندان به سبک Auto Chess را درگیر خود کرده است و همین موضوع باعث کاهش بازدید دیگر محتواهای توییچ شده است. این موضوع پیش از این هم با انتشار بازی‌هایی مانند نسخه کلاسیک بازی World of Warcraft و بازی بتل رویال Apex Legends اتفاق افتاده بود.

منبع : https://esportsobserver.com/database/company/twitch-interactive


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۲۶ ] [ امیر روزی طلب ]

بوک مارک چیست؟ در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم بوک مارک آشنا کنیم و نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس را به شما آموزش دهیم.

مقدمه ای بر بوک مارک چیست؟
بوک مارک یا نشان کردن صفحات وب در مرورگرها ، روشی برای ذخیره کردن آدرس صفحات است تا بتوانیم در مراجعات بعدی به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشیم.امروزه همه مرورگرها از قابلیت ایجاد بوک مارک پشتیبانی می کنند.با توجه به اینکه در رابط کاربری مرورگرهای مختلف تفاوت اندکی وجود دارد ، به منظور ایجاد بوک مارک در اکثر مرورگرها می توان از آیکون ستاره شکلی که در نوار بالای صفحه قابل مشاهده است ، استفاده کرد.همچنین معمولا در مرورگرها امکان مدیریت و ویرایش بوک مارک ها هم وجود دارد.در ادامه به روش بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس اشاره خواهیم کرد.

نحوه بوک مارک کردن صفحات در مرورگرهای کروم و فایر فاکس

 

همان طور که اشاره کردیم بوک مارک روشی برای نشانه گذاری صفحات است تا در فرصتی دیگر بتوان آن ها را مطالعه کرد.در واقع شما می توانید به جای کارهایی از قبیل کپی کردن آدرس صفحه ، یادداشت کردن یا … به راحتی آن ها را بوک مارک کنید.همچنین شما می توانید برای حفظ انضباط و جلوگیری از شلوغی در نوار بوک مارک ، در آن فولدرهایی با موضوعات دلخواه خود ایجاد کنید.

نحوه بوک مارک کردن در مرورگر فایر فاکس
شما می توانید با استفاده از دکمه های Cntr+D صفحه مورد نظر خود را در Firefox مارک کنید.

همچنین در روشی دیگر می توانید با کلیک روی علامت ستاره در کنار نوار آدرس مرورگر خود ، صفحه مورد نظر خود را بوک مارک کنید.البته در آپدیت جدید مرورگر فایر فاکس ، مسیر بوک مارک ها به Other Bookmarks تغییر کرده است.البته ممکن است این تغییر مورد پسند شما نباشد و ترجیح دهید بوک مارک ها در مسیر دیگری اضافه شوند.برای این منظور شما می توانید از افزونه Default Bookmarks Folder استفاده کنید.شما می توانید پس از دانلود این برنامه ، بوک مارک ها را در مسیرهای تعیین شده توسط خودتان اضافه کنید.

نحوه بوک مارک در مرورگر کروم....

برای مطالعه کامل این مطلب و مشاهده فیلم آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...
https://webdaran.com/whats-the-bookmark/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۶:۰۳ ] [ امیر روزی طلب ]

به‌واسطه‌ی قرارداد کونامی و باشگاه منچستر یونایتد، چهره و نام بازیکنان، استادیوم اولدترافورد، نام تیم و تمامی موارد مربوط به‌ این باشگاه محبوب به‌طور کامل و رسمی در بازی نمایش داده خواهند شد.

کم کم که به موعد انتشار بازی PES 2020 که البته امسال با نام جدید eFootball PES 2020 شناخته می‌شود نزدیک می‌شویم، خبرهای جدیدی از آن منتشر می‌شود و به‌تازگی درجریان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که ناشر و سازنده‌ی اثر یعنی شرکت کونامی، طی قراردادی که با باشگاه منچستر یونایتد امضاء کرده حالا می‌تواند تمامی مشخصات رسمی اعم از اسم بازیکنان، چهره‌ی آن‌ها، نام ورزشگاه اولدترافورد و مواردی از این دست را در تازه‌ترین نسخه‌ی سری PES لحاظ کند. مثل بازیکنان باشگاه بارسلونا، بازیکنان تیم منچستر یونایتد هم مراحل اسکن سه‌بعدی را پشت‌ سر گذاشته‌اند و در بازی، شاهد طراحی به‌شدت واقع‌گرایانه‌ی چهره‌شان خواهیم بود. گفتنی است که دیوید بکهام و پارک جی سونگ که از ستارگان کهن این باشگاه هستند، برای حضور در بخش اسطوره‌های PES 2020 به‌شکلی اساسی طراحی شده‌اند و اسکات مک‌تامینای، هافبک و بازیکن حال حاضر منچستر یونایتد نیز به‌عنوان سفیر رسمی بازی PES 2020 توسط کونامی انتخاب شده است.

 

همچنین یک حالت به‌خصوص با نام Matchday در بازی گنجانده شده که در آن، بازیکنان می‌توانند با انتخاب تیم منچستر یونایتد در جریان یک سری رویداد هفتگی، به‌سراغ حریفان شیاطین سرخ بروند و با آن‌ها به‌رقابت بپردازند.

بازی PES که سال گذشته لایسنس رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد، طی این چند سال روی لایسنس کردن تیم‌های لیگ برتر انگلستان تمرکز کرده و گرفتن حق استفاده از نام‌های رسمی باشگاه منچستر یونایتد، قطعا یک قدم روبه‌جلو برای کونامی خواهد بود، اما از آن‌سو مجموعه‌ی FIFA را داریم که سال گذشته، کنار لایسنس کامل لیگ جزیره توانست لایسنس لیگ قهرمانان اروپا را هم صاحب شود و از حریف ژاپنی‌اش در این مباحث، بیشتر از قبل جلو زده است.

منبع : eurogamer


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۵:۴۳ ] [ امیر روزی طلب ]

بر‌اساس گزارش‌های منتشرشده، سونی مجدانه در حال کار روی پرچم‌دار بعدی خود است و این احتمال وجود دارد اکسپریای جدید در رویداد ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شود.

سونی در فوریه و رویداد MWC، جدیدترین پرچم‌دار خود را رونمایی کرد و ممکن است این روند را در رویداد ایفا ۲۰۱۹ نیز در برلین ادامه دهد. دو گوشی جدید با شماره مدل‌های J8210 و J8010 در فایل‌های «یوزر ایجنت پروفایل» (UAProf) مشاهده شده‌ است. این در حالی‌ است‌ که منبع افشاکننده‌ی خبری دیگر، نام محصولات جدید سونی را با کدهای SPHINX و HORUS و مودم 5G معرفی کرده‌ بود.

sony Xperia
می‌توان مطمئن بود J8210 پرچم‌دار بعدی سونی از زمان معرفی اکسپریا 1 با شماره‌ی مدل J8110 است و احتمالا نام دستگاه جدید سونی اکسپریا 2 خواهد بود. البته، این احتمال نیز وجود دارد نام این گوشی اکسپریا 1 پرمیوم یا اکسپریا 1 5G یا به‌کلی نام دیگری باشد. قبلا نیز در ۹ ژوئیه در توکیو افشای خبری دیگر را شاهد بودیم که نشان می‌داد محصول جدید سونی با سه دوربین در کناره‌ی پنل‌پشتی و با نام احتمالی اکسپریا 1v یا اکسپریا 1s معرفی خواهد‌ شد.

 

مشخصات فاش‌شده در فایل‌های UAProf اطلاعات خاصی را بیان نمی‌کند؛ جز اینکه مدل J8210 رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با نسبت ۱۶:۹ دارد که مقدار استانداردی از تراکم پیکسلی ایجاد می‌کند. البته به اعتقاد بسیاری از کاربران، تاریخ مصرف استفاده از این رزولوشن گذشته‌ است. رزولوشن دستگاه دیگر با مدل J8010 نیز دقیقا مشابه رزولوشن اکسپریا 1 و ۳۸۴۰ در ۱۶۴۴ پیکسل است.

با‌ این‌ حال، رزولوشن‌های برآمده از فایل‌های درزکرده هنوز متغیر هستند. برای مثال، امکان تغییر رزولوشن J8210 به ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل وجود دارد. همچنین، از‌ قبل شایعاتی درباره‌ی دستگاه جدید سونی با نام اکسپریا F با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G منتشر شده‌ بود. حتی ممکن‌ است اکسپریا XZ4 Compact را در بازاهای جهانی ببینیم که با نام اکسپریا Ace در ژاپن عرضه شد. باوجوداین، هنوز هیچ چیز قطعا مشخص نیست و فقط زمان واقعیت‌ها را مشخص خواهد‌ کرد.

منبع : gsmarena


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۵۱:۲۹ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
.: Weblog Themes By blogc :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب